بازدید 4552

آشنایی با انواع هتل های تبریز از لوکس تا سنتی

در این مطلب قصد داریم شما را با انواع هتل های تبریز آشنا کنیم تا با بررسی آنها، گزینه مناسب خود را برای سفر چند روزه و خاطره‌انگیز به شهر تبریز پیدا کنید.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ 30 April 2023

تبریز یکی از زیباترین شهرهای ایران است، کلانشهری که هر گوشه آن دیدنی است، از جاذبه های تاریخی گرفته تا طبیعت سرسبز و مراکز خرید جذاب؛ به همین سبب است که بسیاری برای سفرهای چند روزه خود تبریز را انتخاب می‌کنند. این شهر که حتی در تابستان هم آب و هوای مطبوعی دارد، هتل‌های بسیاری برای اقامت ارائه می‌دهد. هتل‌هایی که در هر گوشه از شهر با قیمت‌های مختلف و امکانات متفاوت برای هر سلیقه و بودجه‌ای به ارائه خدمات اقامتی می‌پردازند. در این مطلب قصد داریم شما را با انواع هتل های تبریز آشنا کنیم تا با بررسی آنها، گزینه مناسب خود را برای سفر چند روزه و خاطره‌انگیز به شهر تبریز پیدا کنید.

آشنایی با انواع هتل های تبریز از لوکس تا سنتی

انواع هتل در تبریز

صنعت هتلداری بیش از یک قرن است که در شهر تبریز فعالیت دارد. با وجود چنین سابقه طولانی، مطمئن خواهید بود که در این شهر استانداردهای هتلداری رعایت شده و اقامت راحت و بی دغدغه‌ای را تجربه خواهید کرد. تنها کافی است محدوده‌ای از شهر که قصد اقامت دارید را مشخص کنید، می‌خواهید نزدیک به کدام یک از جاذبه‌های دیدنی شهر باشید، دوست دارید دسترسی خوبی به مراکز خرید داشته باشید یا خیر و ... . با توجه به بودجه‌ای که برای اقامت در تبریز در نظر گرفته‌اید، می‌توانید یکی از انواع هتل در تبریز که در ادامه معرفی می شود را انتخاب کنید.

هتل های پنج ستاره و لوکس تبریز

هتل های لوکس تبریز، علاوه بر ارائه اتاق‌های تمیز، کادر مجرب و امکانات اقامتی مناسب، امکانات و خدمات تفریحی چون استخر و سونا، زمین بازی، تالار پذیرایی، سالن ورزشی و ... را نیز در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهند اقامت لوکس در شهر تبریز را تجربه کنند، می‌توانید یکی از هتل‌های لاله پارک، ائل گلی، هتل بین المللی تبریز و مجتمع پتروشیمی تبریز را انتخاب کنید.

هتل های سه ستاره تبریز

از میان هتل های اقامتگاهی تبریز، در هتل‌های سه ستاره می‌توانید اقامتی مقرون به صرفه و البته باکیفیت خوب تجربه کنید. این هتل‌های میان رده شیک و بسیار تمیز هستند و اغلب در نزدیکی جاذبه ‌های گردشگری معروف تبریز قرار دارند. تعدادی از این هتل‌ها عبارتند از:

هتل اهراب تبریز: هتل اهراب تبریز در فاصله بسیار نزدیکی از ارگ علیشاه، باغ گلستان، کاخ موزه شهرداری و خانه استاد شهریار قرار دارد. به علاوه دسترسی بسیار خوبی به ایستگاه مترو و اتوبوس BRTدارد.

هتل سارای تبریز: این هتل نوساز در خیابان مدرس و پشت مسجد کبود قرار گرفته است. به راحتی می‌توانید با مترو به نقاط مختلف شهر بروید. به علاوه با اقامت در این هتل می‌توانید از رستوران و کافی شاپ استفاده کنید.

هتل کاسپین تبریز: هتل کاسپین تبریز در خیابان شهید بهشتی تبریز قرار گرفته است و دسترسی و مرکزیت بسیار خوبی دارد. با اتومبیل تنها در عرض 4 تا 12 دقیقه می‌توانید به جاذبه‌هایی چون ارگ تبریز، مسجد کبود، مهران رود، مقبره الشعرا و موزه تبریز بروید.

آشنایی با انواع هتل های تبریز از لوکس تا سنتی

هتل آپارتمان های تبریز

کسانی که می‌خواهند با هزینه پایین در یکی از هتل های اقامتگاهی تبریز اقامت کنند، می‌توانند هتل آپارتمان‌های ارزان شهر را انتخاب کنند. هتل آپارتمان‌هایی که با وجود قیمت پایین، امکانات بسیار مناسبی ارائه می‌دهند و توانسته‌اند رضایت مهمانان خود را جلب کنند. از جمله این هتل‌ها عبارتند از:

هتل آپارتمان زیبا: این هتل آپارتمان کوچک اما بسیار خوش مسیر و خوش سابقه است. می‌توانید در یکی از اتاق‌ها و سوئیت‌های آن اقامت راحتی داشته باشید و با پنج دقیقه پیاده روی خود را به کاخ موزه شهرداری و موزه ادبی شهریار برسانید.

هتل آپارتمان ایرانیان: این هتل آپارتمان، سوئیت‌های دو خوابه و سه خوابه برای مهمانان با تعداد نفرات زیاد ارائه می‌دهد. قرار گرفتن هتل در خیابان آبرسان تبریز سبب شده تا مهمانان بتوانند دسترسی خوبی به ایستگاه مترو آبرسان، مرکز خرید جواهر و خیابان تبریز و خیابان امام خمینی داشته باشند.

هتل آپارتمان بهبود: هتل بهبود یکی از هتل های سه ستاره شهر تبریز است و از امکاناتی چون رستوران و کافی شاپ برخوردار است. این هتل کمتر از 3 کیلومتر با جاذبه‌هایی چون مسجد کبود، ارگ تبریز، بازار تبریز و موزه آذربایجان فاصله دارد.

آشنایی با انواع هتل های تبریز از لوکس تا سنتی

هتل های بومگردی تبریز

تعدادی از هتل های اقامتگاهی تبریز، خانه‌های محلی و بناهای قدیمی هستند که با عنوان هتل بومگردی، امکانات اقامتی جذابی به مسافران ارائه می‌دهد. خانه‌هایی که با دکوراسیون جذاب و معماری سنتی، حس و حال متفاوتی ایجاد می‌کنند. یکی از معروف‌ترین اقامتگاه های بومگردی در تبریز، عمارت سنگی کندوان است. این اقامتگاه در روستای کندوان قرار گرفته که خود یکی از جاذبه‌های شهر تبریز است. روستایی با قدمت هشتصد تا هزار ساله که به خانه‌های سنگی در دل کوه شهرت دارد.

رزرو متنوع ترین هتل های تبریز در فلای تودی

سفر به تبریز یکی از سفرهای جذاب و پرخاطره است. طبیعت کوهستانی، موزه‌ها، بناهای قدیمی، روستاها از یک طرف، غذاهای خوشمزه، دسرهای جذاب و مردم خونگرم شهر از طرف دیگر سفر به این شهر را به تجربه‌ای متفاوت و به یادماندنی تبدیل می‌کنند.

بهار و تابستان برای سفر به تبریز بسیار مناسب است، اما پاییز و زمستان می‌توانید سفر ارزانتری به این شهر داشته باشید. فرقی نمی‌کند چه زمان را برای سفر خود انتخاب می‌کنید، شما می‌توانید انواع هتل در تبریز را در سایت فلای تودی بررسی کنید، قیمت هتل‌ها را مقایسه کنید، اطلاعات، مشخصات و تصاویر هتل‌ها را ببینید و رزرو هتل را با مناسبترین قیمت انجام دهید.

علاوه بر رزرو هتل، امکان خرید بلیط هواپیما تبریز نیز در سایت فلای تودی وجود دارد. کافی است تاریخ سفر خود را مشخص کنید و سری به سایت فلای تودی بزنید تا هتل و بلیط ارزان با پشتیبانی 24 ساعته در اختیار شما قرار گیرد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل