بازدید 6784
۳

اعلام ۳ روز عزای عمومی در کاشان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: بر اساس اعلام از سوی نماینده، ولی فقیه و فرماندار کاشان سه روز عزای عمومی از امروز در کاشان به مناسبت شهادت آیت‌الله سلیمانی اعلام شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ 28 April 2023

 

 به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی در کاشان ضمن اشاره به شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، اظهار داشت: فاجعه ترور شهید آیت‌الله سلیمانی همه را داغدار کرد.

وی با بیان اینکه در مدتی که آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در کاشان حضور داشت، به دنبال وحدت و همدلی بود، افزود: آیت‌الله سلیمانی همواره در زمینه وحدت شیعه و سنی تلاش کرد و از رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر می‌کنیم که این فاجعه را شهادت نامیدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه به دلیل وقوع این حادثه در کاشان از سوی نماینده، ولی فقیه و فرماندار کاشان از امروز به مدت سه روز عزای عمومی اعلام شد، ابراز داشت: به دلیل شهادت این عالم وارسته روز یکشنبه مراسم یادبودی برگزار می‌شود و از همه درخواست می‌شود همگان حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه این مراسم از ساعت 16:30 روز یکشنبه آغاز می‌شود، گفت: سخنران ویژه این مراسم نیز آیت‌الله صدیقی است و از همه تقاضا داریم در مراسم بدرقه نماینده اسبق، ولی فقیه در کاشان سنگ تمام بگذارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۳
تهران هم ٧ روز عزا و تعطيل عمومي اعلام كنيد تا بتوانيم در مراسم شركت كنيم
عباسعلی سلیمانی ایت الله نبود
از کی تا حالا طرف توی بانک کشته بشه میشه شهادت...!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی