بازدید 3507

آدمکشی تبعه خارجی با چکش

کد خبر: ۱۱۷۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶ 24 April 2023

یک تبعه خارجی که مرتکب قتل هولناک مردی میان سال در رفسنجان  شده بود،درکمتر از ۴۸ ساعت در مخفیگاهش به دام پلیس افتاد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان  در تشریح جزئیات این جنایت توضیح داد: فردی با مراجعه به کلانتری ۱۲ رفسنجان، اعلام کرد یکی از بستگانش که مردی ۵۰ساله است،  گم شده است که  بررسی موضوع توسط کلانتری این شهرستان آغاز شد.

سرهنگ اکبر نجفی ادامه داد:  در حالی که نیروهای  پلیس،  تحقیقات  خود را آغاز کرده بودند ،زنگ  مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ به صدا در آمد که  حکایت از پیدا شدن پیکر  فردی با هویت نامعلوم در باغی واقع در یکی از روستاهای اطراف شهر داشت.

وی گفت :بلافاصله  نیروهای  پلیس آگاهی در محل حادثه  حاضر  شدندکه  با پیکر مردی میان سال در یک دستگاه خودروی فاقد پلاک مواجه شدند که بر اثر اصابت شیء سخت از ناحیه پشت سر به قتل رسیده بود. این مسئول  انتظامی  اظهار کرد:  با انجام تحقیقات میدانی کارآگاهان  پلیس  مشخص شد این  جسد  مربوط به همان فردی است که  گم شدن  او به کلانتری اعلام و گزارش  شده  است . در ادامه نیروهای پلیس آگاهی با بررسی آثار و شواهد به جا مانده در صحنه جرم  با اقدامات  تخصصی بعدی به هویت قاتل پی بردند.

سرهنگ نجفی گفت: نیروهای پلیس با رصد شبانه روزی محل حضور و تردد این متهم،  موفق شدند عامل این قتل را کمتر از ۴۸ ساعت در مخفیگاهش واقع در یکی از روستاهای اطراف شهر رفسنجان  در عملیاتی ضربتی دستگیرکنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : این متهم که از اتباع خارجی است در بازجویی های پلیسی و با مشاهده مستندات و شواهد موجود به انجام این قتل اعتراف کرد و گفت در روز حادثه به دلیل اختلافات مالی و ملکی با مقتول درگیر و با زدن ضربه چکش به سر او، باعث قتل  مقتول  شده است که  پیکر قربانی  را در صندوق عقب خودروی خود جای داده و آن را در محدوده باغ های  پسته اطراف شهر رها کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره به تکمیل تحقیقات و با تاکید بر پیشگیری از وقوع چنین جرایمی در سطح جامعه افزود: عامل این قتل با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی  تحویل  شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار