بازدید 3128

خسرو حیدری: استقلال صددرصد از آسیا حذف شده‌

استقلال تیم چند بازی قبل نبود و در داربی هم می‌دانید که باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد. فکر می‌کنم پرسپولیس هم موقعیت خاصی نداشت و حتی آن گلی که زد روی موقعیت صد درصد نبود اما به هر حال گل خوردیم.
کد خبر: ۱۱۷۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰ 23 April 2023

مربی استقلال گفت: استقلال تحت فشار زیادی بود و هواداران همه مشکلات را می‌دانند اما در داربی تیم همیشگی نبود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ خسرو حیدری، پس از بازی پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر فوتبال بیان کرد: استقلال تیم چند بازی قبل نبود و در داربی هم می‌دانید که باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد. فکر می‌کنم پرسپولیس هم موقعیت خاصی نداشت و حتی آن گلی که زد روی موقعیت صد درصد نبود اما به هر حال گل خوردیم. می‌توانم بگویم باید از بازیکنان تشکر کرد. با توجه به فشاری که روی بازیکنان بود، باید از آن‌ها تشکر کرد. تیم استقلال از آسیا حذف شد و بازیکنان شب عید یک هزار تومانی نگرفتند اما آمدند و تمرین کردند که این فقط به خاطر سرمربی و هواداران تیم بود. هیچ کسی با ما نبود و خیلی راحت از آسیا حذف شدیم و تیم رقیب را به آسیا فرستادیم. 

دستیار ساپینتو در پاسخ به این پرسش که اما هنوز مشخص نیست که حذف شده‌اند یا خیر؟ تاکید کرد: بله ما حذف شده‌ایم. چرا نباید راستش را بگوییم و ما ۱۰۰ درصد حذف شده‌ایم. متاسفانه تیم استقلال خیلی زیر فشار بود اما دم تک تک بازیکنان گرم و دست‌شان را می‌بوسم چون غیرت گذاشتند. هواداران تیم همه چیز را می‌دانند. 

او در مورد این که بدهی‌ها پرداخت شده است، تصریح کرد: وقتی تیم استقلال از آسیا حذف شد آمدند و بدهی‌ها را پرداخت کردند اما چه فایده وقتی تیم حذف شده است. دست بچه‌ها درد نکند که با وجود این که زیر فشار بودند اما آمدند بازی کردند و بردهای خوبی را به دست آوردند اما تیم در بازی امروز همان استقلال همیشگی نبود.

حیدری در پاسخ به این پرسش که استقلال قهرمانی را از دست داده است یا خیر؟ تصریح کرد: ما هم برای جام حذفی و هم لیگ یک شانس قهرمانی داریم هیچ چیزی مشخص نیست و تا لحظه آخر شانس داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست