بازدید 2705
۴
روح الامینی:

اصلاحات در دولت باید به هنگام و در زمان مناسب باشد

نماینده مردم تهران با انتقاد از اینکه ناکارآمدی برخی وزارت‌خانه‌ها و وزرا برای نمایندگان تبدیل به دغدغه جدی شده است، گفت: بسیار ضروری است که اصلاحات و جابجایی ها در دولت به هنگام و در زمان مناسب باشد نه با تأخیر زیرا ایجاد هزینه و مشکل و کاهش سرمایه اجتماعی و همچنین آشفتگی سپهر سیاسی کشور را در پی دارد.
کد خبر: ۱۱۷۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰ 23 April 2023


عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه برخلاف این تصور عمومی که اظهارات مجلس و نمایندگان در رابطه با کارآمدی دولتمردان سیاسی _ انتخاباتی است، گفت: به هیچ وجه این‌ گونه نیست بلکه ضعف برخی وزارت‌خانه‌ها و وزرا برای نمایندگان تبدیل به دغدغه جدی شده است.

وی افزود: نمایندگان مجلس تاکنون با دولت بسیار همراهی و مدارا کردند تا باعث تضعیف آن نشوند و قصد این کار را هم ندارند اما به صورت جدی دنبال افزایش کارآمدی و پاسخ‌گویی به نیازهای مردم و مسائل و مشکلات کشور هستند و این نگاه دلسوزانه، خیرخواهانه و همراهانه است.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم ادامه داد: همان‌طوری که بارها در نطق‌هایم گفتم و همچنین به وزیر بهداشت و در دیدارهای متعدد با رئیس‌جمهور، معاون اول و رئیس‌دفتر ایشان به‌ صراحت تأکید کردم اولویت مجلس و ما نمایندگان این است که رئیس‌جمهور خودشان در کابینه اصلاحات لازم را انجام دهند و این کار را هم در بخش‌هایی شروع کردند هرچند این اصلاحات و جابجایی ها باید به هنگام و در زمان مناسب باشد نه با تأخیر زیرا ایجاد هزینه و مشکل و کاهش سرمایه اجتماعی و همچنین آشفتگی سپهر سیاسی کشور را در پی دارد کما اینکه جابجایی رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر آموزش‌ و پرورش هم دیر هنگام و پس‌ از ایجاد خسارت به سرمایه اجتماعی دولت و مجلس انقلابی انجام شد بنابراین بسیار لازم و ضروری است که برای کاهش خسارت ها، جابجایی ها باید به هنگام و با تصمیم بهینه انجام شود و از دولت توقع داریم که با استفاده از اختیارات خود موضوع را مدیریت کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
نمایندگان که برای رئیسی نامه نوشتند تا کاندید شود و .... در شرایط پیش آمده کاملا مسئول هستند.
دولتها معمولا روزهای تعطیل تصمیم میگیرن
واقعا اگر شما نماینده واقعی ملت هستید بهتر است به وظایف خود درست و بموقع عمل کنید .نه اینکه از دولت خواهس کنید . پس این مجلس انقلابی چه کاره هست ؟
ایا منظورت از به هنگام و در زمان مناسب اااین است که مصلحیها اجازدهند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها