بازدید 10821

حمله دبیر به خادم؟ ضدانقلاب و پهلوان دنیای مجازی!

کد خبر: ۱۱۷۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶ 19 April 2023

حواشی علیرضا دبیر پایان ندارد و او اصرار دارد با افکارعمومی وارد تضاد شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در مصاحبه با خبرگزاری دولت ایران با حمله به رسول خادم، رییس پیشین این فدراسیون و قهرمان اسبق جهان و المپیک، او را وابسته به ضد انقلاب و جهان پهلوان فضای مجازی خوانده است.

 گرچه صراحتا دبیر اسمی از رسول خادم نیاورده اما با توجه به انتقادات رسول خادم در ناآرامی‌های ۱۴۰۱ از نظام و ضعف برخی مدیران در جمهوری اسلامی، این جملات مستقیما او را نشانه گرفته است.

دبیر عملکرد مالی و عمرانی خوبی در فدراسیون کشتی ایران داشته است و به همین واسطه انتقاداتی از مدیریت خادم در دوره قبلی مطرح کرد اما اخیرا وارد مباحث و جریانات سیاسی شد و برخی گفته‌اند او در پی کسب قدرت در انتخابات بعدی است. صلاحیت دبیر در انتخابات قبلی شورای شهر احراز نشد.

دبیر به ایرنا گفته است: «کسانی که علیه کشتی ایران تبلیغ می‌کنند ۲ گروه بیش نیستند؛ یک سری آدم مریض در بیرون نشستند و علیه ما تبلیغ می‌کنند و آدم‌های داخلی آنها نیز در شایعات می‌دمند. آنها ۲ جریان هستند. جریان اول ضد انقلاب است و جریان دوم جهان پهلوان فضای مجازی که کاملا با هم در ارتباط هستند. من وقت گذاشتم کار کردم و بچه های فدراسیون نیز پای کار بودند. خیلی راحت می‌شود در جمهوری اسلامی کار کرد.»

«ضد انقلاب و عوامل داخلی آن از تخریب من و ورزش ایران نان می‌خورند. آنها باید آمار بدهند و آخر برج حقوق بگیرند. آدم‌هایی مثل امیرکبیر خیلی تهمت خوردند اما اکنون تاریخ چگونه درباره او قضاوت می‌کند؟ تاریخ تکرار می‌شود فقط سال‌های آن فرق می‌کند. زمان مشخص می‌کند که چه کسی خادم است و چه کسی خائن.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۶
واقعا" خودشو با اميركبير مقايسه كرده؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
بزرگش نخوانند اهل خرد که نام بزرگان به زشتی برد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
درود بر شما05:15
وقتی اسمی از رسول خادم نبرده، چرا الکی حاشیه سازی می کنید و به ایشان نسبت می دهید. عملا دارید به دبیر تهمت می زنید و تیتر غیرواقع می زنید.
آدم ریاکار تو خودتو با امیر کبیر مقایسه می کنی؟
البته دبير آدم مومني است مگر نديدييد چه نمازي ميخوند وسط جلسه . امثال دبير آدمهاي رياكاري هستن و نون همين كاراشون رو ميخورن.
دبیر هم راه رضازاده رو داره میره، خیلی زود جایگاهش میان مردم محو میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
محو شده
ناشناس
| Canada |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
خیلی وقته محو شده
ایشان چرا قضاوت میکنه؟
امیر کبیر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آدم بسیار دور از ادب و سواد و بی جنبه که در کمال .... خودش را با امیرکبیر مقایسه میکند !!!!! درست است که بعضی کارها در ایران باعث بالا رفتن از پله های ترقی می شود ولی این آقا روغن داغشو زیاد کرده و سودای صدارت و بالاتر هم دارد .
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
پیاز داغ...
البته آقای دبیر خیلی ناشیانه ریا می کنند که برای همه تابلوست . این روزها دیگر بعضی عزیزان در ریا و عوامفریبی هم به شکلی حرفه ای شدند که هرکس عملکرد آنها را نبیند و نشناسدشون فکر می کند اینها اصل نماینده خدا روی زمییند در حالیکه در عمل دارند منابع و اعتماد و شرافت ملت را با هم غارت می کنند .
همه جملات این گزارش به یکطرف، جمله آخر به یکطرف (زمان مشخص میکند که چه کسی خادم است و چه کسی خائن!) بد نیست آقای علیرضا دبیر به این جمله خودشون بیشتر دقت کنند و قدری به منش و زندگی صدراعظم دوره ناصری بیشتر توجه کنند و تاریخ بخوانند.
هرچه اومدم بنویسم دیدم نه رسول خادم احتیاج به دفاع داره ،ونه دکتر حاج پهلدوان عابد، دبیر کسی هست که بشه نصیحتش کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
درود
دبیر هم آبروی خودشو برد هم آبروی کشتی ایران
جناب امیر کبیر زمانه بهترین قاضی مردم هستن و اون صندلی ریاستی که الان نشستی و داری پشت سر هم به این و اون میتازی مال همین قهرمان به قول تو مجازی و ضد انقلاب بود که به خاطر مردم و ورزشکاران دوران پستش اون صندلی رو داد به شما ها . پهلوان کوچولو مواظب باش تا غرق نشی حواشی و رانت های شورای شهر رو هم از یادت نبری خوبه
آقای دبیر ، نچایی .
امیرکبیر ؟؟؟؟؟؟!!!!!!
این روزها هر کسی جواب درستی برای ریا کاری و ... ندارد به طرف مقابل انگ دشمن , ضد انقلاب و جاسوس و.. می زند . اینها خیلی وقته نخ نما شده .
آقای دبیر زمان موعود شما هم روزی فرا خواهد رسید خادم بودن و خائن بودن را مردم خوب تشخیص می دهند به رضایت برخی ها از خودتان دل نبند و غره نشو چون روزی فرا خواهد رسید که آنها پشتت را خالی خواهند کرد. شما می مانی و وجدان عمومی که جبران آن خیلی برایت سخت خواهد بود. با مردم باش و حرمت بزرگتر از خودت را نگه دار ولو اینکه همفکر و هم مسلک تو نباشد آقای خادم پیشکسوت تر از شما و بسیار مردمی تر از شما هستند.
وقتی میگن به آدمای بی ریشه و اصالت مسئولیت ندید به خاطر همینه.
اون از نماز خوندنش اینم از حرف زدنش
.هر غیبت توهین اشخاص شناس حذف شود
آقای دبیر که تو اون جلسه نماز خوند بعدش با صدای بلند گفته بود تازه روزه ام هستم
یا رب مباد که گدا معتبر شود!!!!
دبیر یه عمره با رانت و هیاهو و همین ریاکاریها وارد شورای شهر شد !!! ولی آقای دبیر دیگه این جانماز آب کشیدنا و ریاکاریها تاریخ مصرفش گذشته
یعنی گفتن یه جمله اشتباه کردم اینقدر سخته ؟؟!!!
واقعا برات متاسفم
خودتو با بزرگ مردی مثل امیر کبیر مقایسه میکنی؟!!!!
کاش همانطورکه یک کارگرمیخواداستخدام بشه هم عدم سوءپیشینه میده هم عدم اعتیادکسی هم که میخوادرئیس فدراسیون بشه همنوازش بخوان .این دبیرانگارزیادی سرخوشه
وقتی حرکات این اقا رو میبینم بی اختیار یاد شخصیت اقا داوود در سریال بیادماندنی پاورچین می افتم
ریاکار
آقای دبیر شما محبوب که نیستی هیچ، منفور هم هستی
لات کوچه خلوت!
همیشه ادمهای سودجو وفرصت طلب مانند دبیر در همه سنوات بوده اما مسٔول باهوش میخواهد تا اینهارا برای حفظ ابروی سیستم کنار بگزارد نفر بعدی عباسی دکتر نمای بیسواده
خوب راه و روش رو پیدا کرده ...
یکی نیست به این آقای معلوم الحال بگه مردم خیلی وقته فهمیدن کی خادمه و چه کسی خائن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست