اخبار مهم کدال سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲

امروز سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۷۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵ 18 April 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

تمدید فرصت اعطا شده به شستا

با توجه به عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان، شرکت بورس اوراق بهادار تهران، طی نامه ای مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ضرورت رعایت موارد فوق ظرف مهلت ۴۵ روز را به شرکت تاکید نمود. با توجه به نامه واصله از شرکت مهلت مذکور به مدت ۱ ماه دیگر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ تمدید می‌گردد.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه کساپا

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه کساپا از مبلغ ۶۲۸,۱۰۴,۲۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۶۲۸,۱۰۴,۲۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور توسعه ماشین آلات و تجهیزات و طرح‌های مصوب در این خصوص که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، در پیوست کدال ارائه می‌گردد. بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد.

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات کسعدی

نرخ فروش محصولات شرکت کسعدی به میزان ۱۵ درصد (از نرخ ۱,۲۷۹,۰۸۰ ریال به نرخ ۱,۴۷۰,۹۴۲ ریال) افزایش یافت.

توثیق یا فک رهن دارایی‌های پی پاد

بر اساس توافق‌های صورت گرفته اصل تسهیلات دریافتی بر اساس مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد ریال می‌باشد که از این مبلغ ۷۵۰ میلیارد ریال دریافت و مابقی تا اواخر خرداد ۱۴۰۲ پرداخت می‌گردد. همچنین از کل مبلغ وثایق (توثیق سه طبقه ساختمان دفتر مرکزی واقع در سعادت آباد) در حال حاضر مبلغ ۱، ۰۴۶، میلیارد ریال در سیستم بانکی از دارایی‌های مذکور ترهین گردیده است.

عملکرد ۶ ماهه وسفارس

شرکت وسفارس در ۶ ماه منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۲۱ ریال است. جمع درآمد‌های عملیاتی با افزایش ۸۹۷,۲۸۸ درصدی ۵,۴۷۴,۰۶۵ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۵,۴۶۲,۵۰۰ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۹ ماهه فارس

شرکت فارس در ۹ ماه منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۲۶۱ ریال که نسبت به مدت مشابه ۵۶۹ درصد افزایش داشته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با افزایش ۲۲۴ درصدی ۲,۶۰۶,۸۱۳ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱۲۷,۵۲۸,۵۷۱ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه سصوفی

شرکت سصوفی در ۱۲ ماه منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۳۸۱۸ ریال که نسبت به مدت مشابه ۵۰ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۴۵ درصدی ۴,۸۱۲,۷۴۸ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۴,۲۰۰,۱۳۲ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه همراه

شرکت همراه در ۱۲ ماه منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۶۹۴ ریال که نسبت به مدت مشابه ۳۳ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۲۸ درصدی ۱۰۷,۶۹۷,۴۱۴ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۵۲,۱۶۰,۸۹۴ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه وامید

شرکت وامید در ۳ ماه منتهی به ۳۰/۱۰/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۱۸۷۷ ریال که نسبت به مدت مشابه ۳۷ درصد افزایش داشته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با افزایش ۳۴ درصدی ۱۸۶,۲۶۵,۶۵۸ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱۸۲,۰۵۵,۵۰۱ میلیون ریال رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم