بازدید 9076
۵
سگ بارگی بین بازیگران فوتبال و سینما بیداد می‌کند

عباسی: فوتبالی‌ها با نشر عکس زن خود باعث بی‌حجابی‌اند!

کد خبر: ۱۱۷۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 17 April 2023

حسن عباسی بار دیگر در مورد فوتبالیست ها اظهارات جنجالی و توهین آمیزی مطرح کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این به اصطلاح نظریه پرداز اجتماعی و سیاسی که تاکنون بارها تحت پیگرد و حتی بازداشت قرار گرفته است، گویا علاقه خاصی به طرح ادعاهای واهی علیه ورزشکاران بالاخص فوتبالیست ها دارد.

عباسی چهره خبرساز و جنجالی نزدیک به طیف اصولگراها که خود را کیسینجر اسلام می‌نامد! چندماه پیش به دلیل اظهارات توهین آمیزش درباره فوتبالیست ها مورد انتقاد و پاسخ‌های تند اهالی فوتبال قرار گرفت و حتی به دادستانی احضار شد، اما در جدیدترین سخنرانی اش با پافشاری بر مواضع خود بار دیگر به بازیکنان فوتبال و همسران شان تاخت و آن ها را بدون سند و مدرک محکمه پسند ، عامل اصلی بی حجابی در کشور دانست.

عباسی: فوتبالی‌ها با نشر عکس زن خود باعث بی‌حجابی‌اند!

حسن عباسی، رئیس اندیشکده‌ای به‌نام یقین که به اظهارنظرهای جنجالی اش شناخته می شود و به نظر می‌رسد به همین شیوه جلب توجه می‌کند، در ویدئوی جدیدی که منتشر شده، می گوید فوتبالیست ها مروج اصلی بی حجابی و فرهنگی هستند که از آن تحت عنوان «سگ بارگی» یاد می کند.

حسن عباسی سال گذشته بارها با صحبت هایش درباره فوتبالیست ها خبرساز شد، اظهاراتی که با انتقادات گسترده ای مواجه شد و واکنش های تندی را در میان چهره های فوتبالی و حتی مدیران وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال نیز به دنبال داشت. صحبت های جنجالی عباسی انتقاد چهره ها و رسانه های دولتی و اصولگرا را نیز به همراه داشت. و با آنکه این اظهارنظرها پای عباسی را حتی به دادستانی باز کرد، به نظر می رسد او قصد کوتاه آمدن از مواضع خود را ندارد.

حسن عباسی ابتدا در اظهارنظری گفت فوتبالیست ها اگر دین داشتند فوتبالیست نمی‌ شدند و آن ها لیاقت شهید شدن ندارند و لمپن و بی خاصیت هستند. او همچنین از نبود گشت ارشاد برای فوتبالیست ها گلایه کرد و همین امر را باعث ترویج فساد در جامعه دانست.

عباسی سپس آبان ماه سال گذشته در اوج اعتراضات و درست در آستانه جام جهانی در توییتی سلبریتی های فوتبال و سینما را مسئول ناآرامی های کشور دانست و آن ها را «ملعون» و «عوامل صهیونیستی» خطاب کرد. این اظهارنظر عباسی واکنش های منفی زیادی را به دنبال داشت و با بالا گرفتن انتقادات، او توییت جنجالی خود را پاک کرد.

حسن عباسی متولد سال ۱۳۴۵ در شهر ازنا در استان لرستان است. او که خود را کیسینجر اسلام (هنری کیسنیجر، سیاستمدار بحث برانگیز آمریکا) می‌نامد، با تئوری پردازی‌های جنجالی‌اش درباره طیف وسیعی از موضوعات، از سیاست گرفته تا سینما، فرهنگ، اقتصاد، تاریخ و فلسفه شناخته شده است.

وی از سال ۸۸ تا ۹۲ عضو شورای پروانه نمایش و از اعضای هیات داوران بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر بود. او بارها به خاطر سخنانش از سوی مسئولین جمهوری اسلامی، ازجمله حسن روحانی، هاشمی رفسنجانی و نهادهایی نظیر وزارت اطلاعات و ارتش مورد شکایت قرار گرفته و سابقه بازداشت نیز دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۷۸
انتشار یافته: ۵
حسن عباسی از سال ۸۸ تا ۹۲ عضو شورای پروانه نمایش و از اعضای هیات داوران بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر بود!!! حتما آدم حسابی بوده دیگه
باز دوباره این مرد پیدا شد
این بابا تنها میتونه پشت تریبون به تنهایی صحبت کنه و حتی توان و سواد پرسش و پاسخ و مناظره رو هم نداره.این حتی جواب یک دانشجو رو نتونست بده و متوسل به تهدید شد.
حالا یکی جرات داره علیه اصولگراها مثلا میرسلیم همچین اتهام هایی وارد کنه. از زندگی ساقط میشه
درود بر عباسی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس