بازدید 5993
۹
با کمک ویژه بانک شهر به استقلال؛

پول استراماچونی سرانجام جور شد

کد خبر: ۱۱۷۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶ 15 April 2023

سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد که با حمایت یکی از بانک‌ها پول آندره‌آ استراماچونی فراهم شده و به زودی به این مربی ایتالیایی پرداخت خواهد شد.

حجت کریمی، درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی اظهار داشت: امروز جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان برگزار کردیم و ایشان اقداماتی برای حل مشکلات باشگاه استقلال انجام دادند که در نهایت منجر به جلسه ما با دکتر احمدی، مدیرعامل بانک شهر شد. با موافقت ایشان، قرار است مبلغی در اختیار باشگاه استقلال قرار بگیرد تا طلب استراماچونی و یکی دو بدهی دیگر باشگاه پرداخت شود.

وی افزود: با همکاری وزیر ورزش و موافقت مدیرعامل این بانک به زودی مطالبات استراماچونی را پرداخت می‌کنیم. باید تشکر ویژه‌ای از آقای احمدی داشته باشیم که نگاه ملی به باشگاه استقلال داشتند تا در این مقطع حساس بتوانیم بار بزرگی از روی دوش باشگاه برداریم و دل هواداران را شاد کنیم.

پول استراماچونی سرانجام جور شد

به گزارش تسنیم آندره‌آ استراماچونی در لیگ نوزدهم، 13 هفته هدایت استقلال را بر عهده داشت و با دریافت نکردن مطالبات خود از ایران رفت. این مربی ایتالیایی طبق قانون فیفا خواستار دریافت مبلغ قرارداد دو ساله خود شد و استقلال باید مبلغ یک میلیون و 570 هزار یورو پرداخت کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۹
کاشکی بانک ها نگاه ملی به اینده ما داشتن هر بار با رفتن به بانک درخواست وام کلمه اعتبار نداریم فعلا جلوی اعتبارات بستن مواجه نشیم .
استراماچونی. خودش رقت حالا پول هم میخواد
یورو را 50 هزارتومان فرض کنیم، میشود 78,500,000,000 تومان!!! به همین سادگی بدون پرسیدن چرا چنین قراردادی با چنین ضوابطی!!! ای کاش قرارداد نویسان تنبیۀ مالی به همین اندازه بشوند تا دوباره موقع قرارداد نوشتن دقیق باشند.
کاری به این راحتی رو باید قبل از حذف از آسیا اتجام می دادن جای استقلال نباید تیم بدون سهمیه دیگری رو معرفی کنند حتی تیم حکومتی
یعنی از پول مردم باز هم هزینه مدیران فاسد پرداخت شود
خدا را شکر بالاخره از جیب مردم پول بی کفایتی مسئولین پرداخت شد
آخه این احمق هایی که گذاشتن مربی با دانشی مثل آسترا بره باید محاکمه بشن که چرا پول شو ندادن که بشه از دانشش دو سال استفاده کرد،؟ عوامل این کار باید محاکمه و مبلغ طلب آسترا پرداخت کنن
آقای احمدی و امثال ایشون این پولهایی که بابت حماقت یه عده به فنا میدن مال باباشونه؟
جناب اقای دکتر احمدی بانک شهر از کیسه خلیفه میبخشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست