بازدید 54275

حرف‌های عجیب مقام حقوقی برای مجازات بی‌حجابان

معنای پیشنهاد جناب ایشان این است که با قطع خدمات کارت ملی فرد بی حجاب، او را از همه حقوقی که یک شهروند ایرانی دارد و هویتش نیز با همین کارت شناخته می شود، محروم کنند! یعنی نه بتواند شغلی داشته باشد، نه بتواند از حساب بانکی اش پول بردارد، نه سندی بزند، نه بتواند در دادگاه طرح دعوا کند، نه حق تحصیل داشته باشد، نه از بیمه و خدمات درمانی برخوردار باشد و نه حتی بتواند پاسپورت بگیرد و از این مملکت برود! 
کد خبر: ۱۱۷۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸ 15 April 2023

به گزارش «تابناک»، عصر ایران نوشت: ابتدا این چند سطر را که یکی از آقایان گفته است بخوانید:

 «در بحث مقابله با افرادی که کشف حجاب می‌کنند، به نظرم اصلاً نیازی نیست پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شود. قبلاً بحثی در خصوص قطع‌کردن خدمات کارت ملی را مطرح کردم، ولی برخی آن را به شوخی گرفتند. این پیشنهاد بنده بود و با این رویکرد دیگر نیاز نیست پرونده شخص متخلف به قوه قضاییه ارجاع داده شود. 

یعنی در طرحی که من دارم، تکرار جرم، هر بار هزینه را برای متخلف بالا می‌برد، ولی اگر بنا باشد پرونده افرادی که کشف حجاب می‌کنند پس از چند مرحله تخلف به دستگاه قضا برود، حتماً تراکم پرونده را به بار خواهد آورد و می‌توانند برای قوه قضاییه مشکل ایجاد کند.

در طرحی که بنده دنبال می‌کنم، هیچ‌وقت کشف‌کننده حجاب را مجرم نمی‌بینیم، بلکه این کارش را تخلف قلمداد می‌کنیم و طرف، هرچه بر بی‌حجابی خود اصرار کند، تخلفش بیشتر و پرداخت هزینه‌اش افزایش پیدا می‌کند و نهایتاً از خدمات اجتماعی محروم می‌شود. با همین برخورد مادی می‌شود موضوع را جمع کرد مثل نبستن کمربند در زمان رانندگی. یعنی بی‌حجاب باید پول تخلفش را پرداخت کند و مطمئناً هرچه بیشتر مقاومت کنند باید پول بیشتر بدهد و ادامه این روند، او را نقره داغ می‌کند. »

  به هزار تأسف و تعجب، این سخنان را رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفته است که چهار دوره سابقه نمایندگی دارد و سال ها در این کشور قاضی بوده است.

دقت کنید: یک نماینده که اتفاقاً روحانی هم هست و اتفاقاً رئیس حقوقی ترین کمیسیون نهاد قانونگذاری در جمهوری اسلامی است، پیشنهاد می کند که بی حجاب ها بدون هر گونه رسیدگی قضایی، مجازات، از خدمات اجتماعی محروم و نهایتاً نقره داغ شوند!

موسی غضنفرآبادی برای موجه جلوه دادن پیشنهاد خود هم می گوید که کشف حجاب را "جرم" نبینیم و صرفاً در حد یک "تخلف" بدان نگاه کنیم؛ لابد مانند تخلفات رانندگی که شخص متخلف بدون رفتن به دادگاه، جریمه می شود.

بیشتر بخوانید

مهم ترین فرق جرم و تخلف این است که برای جرم، مجازاتی از سوی قانونگذار تعیین شده است ولی برای تخلف عمدتاً مقرراتی خارج از مجلس تعیین می شود و مثلاً در وزارتخانه بخشنامه می شود که اگر کارمندی فلان تعداد روز غیبت کند، چه برخوردی با او خواهد شد.

بنا بر این اگر مجلس مجازاتی برای بی حجاب ها تعیین کند، قانون گذاری کرده و در واقع آن را "جرم" انگاری کرده است و هر گونه اعمال مجازاتی ولو در حد یک ریال جریمه نقدی، فقط و فقط از طریق دادگاه و بعد از طی مراحل دادرسی (دادسرا، دادگاه بدوی و دادگاه تجدید نظر) صورت می گیرد.

وانگهی حتی اگر به هر ترتیب، بی حجابی را تخلف بدانند و برایش مجازات های سنگینی مانند محرومیت از خدمات اجتماعی و جرائم سنگین - و به قول آقای رئیس کمیسیون در حد نقره داغ شدن - تعیین کنند، از ماهیت تخلف جدا شده اند چرا که ذات تخلف با مجازات های سنگین همخوانی ندارد، خاصه آن که این مجازات، ناقض حقوق ملت باشد که در اصول متعدد قانون اساسی بدان اشاره شده است. 

اصل بیستم و اصل بیست و دوم قانون اساسی می گویند: "همه افراد ملت اعم از زن و مرد، یكسان در حمایت قانون قرار دارند و از همه حقوق انسانی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با رعایت موازین اسلام برخوردارند." و "حیثیت، جان، مال، حقوق، مسكن و شغل اشخاص از تعرض مصون است، مگر در مواردی كه قانون تجویز كند."

اصل سی و ششم هم تصریح می کند: "حكم به مجازات و اجرای آن باید تنها از طریق دادگاه صالح و به موجب قانون باشد."

وقتی قانون اساسی همه مردم ایران را شایسته همه حقوق شان می داند و تعرض به آن را ناروا می شمارد، چگونه می توان حقی اساسی مانند محرومیت از خدمات اجتماعی را که دامنه ای وسیع دارد و به حیات فرد مربوط می شود و همه حقوق انسانی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را در بر می گیرد، بدون حکم دادگاه از وی ستاند؟!

معنای پیشنهاد جناب ایشان این است که با قطع خدمات کارت ملی فرد بی حجاب، او را از همه حقوقی که یک شهروند ایرانی دارد و هویتش نیز با همین کارت شناخته می شود، محروم کنند! یعنی نه بتواند شغلی داشته باشد، نه بتواند از حساب بانکی اش پول بردارد، نه سندی بزند، نه بتواند در دادگاه طرح دعوا کند، نه حق تحصیل داشته باشد، نه از بیمه و خدمات درمانی برخوردار باشد و نه حتی بتواند پاسپورت بگیرد و از این مملکت برود! 

این  وضعیت "مرگ مدنی" را به ذهن متبادر می کند ، یعنی فرد زنده است اما نمی تواند از حقوق خود برخوردار باشد و صرفاً یک زنده متحرک است. واقعاً بعد از چند مجازات خاص اعدام و قصاص و قطع عضو و حبس ابد، مجازاتی بزرگتر از این مگر هست؟  کجای دنیا برای تخلف چنین مجازاتی تعیین می کنند؟ فعل یا ترک فعلی که مستوجب این کیفر عظیم باشد، حتماً جرمی بزرگ است و نه صرفاً تخلف.

پیشنهاد رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس  مانند آن است که از فردا جرم سرقت را نیز نخلف بنامیم و بگوییم خود پلیس سارقان را رأسا اعمال قانون کند و دادگاه را کنار بگذارد و هکذا درباره سایر جرائم.

سخن این نیست که بی حجابی هم جرمی مانند سرقت است، سخن این است که وقتی برای بی حجابی مجازات های سنگین اعمال می شود، لابد باید آن را در دایره جرائم احصا کرد و مجازات را صرفاً در ید دادگاه دید، نه این که یک یا چند افسر پلیس بتوانند درباره زنان و دختران جامعه تصمیم بگیرند.

توجه داشته باشید که تخلف، ناطر بر یک حوزه کاری است مثلاً در ادارات ناظر به تخلفات درون سازمانی است یا در رانندگی مرتبط است به این دایره و برخورد نیز صرفاً در همین حوزه محدود می شود و مثلاً پلیس راهنمایی و رانندگی حداکثر می تواند خودروی فرد متخلف را چند روز در پارکینگ متوقف کند ولی حق ندارد راننده را از حقوق اجتماعی مانند حق سکونت در یک شهر منع کند یا خودروی او را مصادره نماید چرا که این مجازات های سنگین و فراتر از حوزه کاری خاص، صرفاً در اختیار دادگاه صالح است.

و یک سوال از آقای غضنفرآبادی:

تا کنون بر چه اساسی و مستند به چه قانونی با زنان و دخترانی که حجاب شرعی را رعایت نمی کردند برخورد می شده است؟ اگر بگوید طبق قانون جرم است، پس دیگر نمی تواند جرم را تخلف بنامد مگر آن که بخواهند عنوان مساله را تغییر دهند که اشکالات فوق وارد است. اگر هم بگوید جرم نیست پس این همه سال چرا این همه زن و دختر را گرفتند؟

و نکته ای با شخص "حجه الاسلام" غضنفرآبادی:

اگر شما و هم لباسان شما که با پول متدینین و بودجه عمومی درس دین خوانده اید تا به تبلیغ معارف الهی بپردازید، به جای آن که دنبال نمایندگی پارلمان و وزارت و ریاست و ... بودید در مساجد محله ها تمام توان و زمان خود را صرف برقراری ارتباط سازنده با مردم و نهادینه سازی احکام زلال اسلام در دل آنها می کردید، الان اوضاع دینداری مردم به حدی بود که نیاز نباشد شما از موضع بالا به نقره داغ کردن تهدیدشان کنید.

  بعد از تحریر ۱:
شما با سیاست ها و عملکردهای نادرست تان، همه مردم را اعم از با حجاب و بی حجاب و زن و مرد و صغیر و کبیر، نقره داغ کرده اید؛ اگر مرهم نمی گذارید، داغ بر داغ نگذارید!

بعد از تحریر ۲:
وقتی یک روحانی و یک مقام حقوقی در نهاد قانونگذاری کشور این گونه  از نقره داغ کردن شهروندانش سخن می گوید، طبیعی است که در سطوح پایین تر کارهای مبتذلی مانند درگیری و پاشیدن ماست بر سر زنان و دختران شکل می گیرد.

بعد از تحریر ۳:
آیا این نقره داغ کردن در ایام انتخابات و پای صندوق های رأی و راهپیمایی ها نیز صورت خواهد گرفت یا در آن ایام، کشف حجاب نه تنها جرم و تخلف نیست که نشانه ای از همبسنگی همه آحاد مردم با نظام است؟!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳۹
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۰۰
دیگه این یکی رد داده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
هر چند وقت یک بار چاه نفت جدید برای کسب درامد کشف می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
یک نکته: وقتی همه حقوق فرد را قطع کردید، فکر نمی کنید احتمالا به عملیات انتحاری و مسلحانه روی می آورد؟
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
مگه همین شما نبودین که رژیم بحرین رو برای همین کارا مرگ مرگ میگفتین؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
خداشاهده من میخواستم توی راهپیمایی روز قدس بیام شعار بدم بر علیه بی حجابی. من خودم چادری هستم و 2 تا دختر دارم که بی حجاب اند .دیدم اگر شعار بدم یعنی بر ضد بچه خودم شعار دادم برای همین سکوت کردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
سالها قاضی بوده این عمق فاجعه را می رسونه
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
برای اینه که در کشور های پیشرفته همیشه با هوش ترین افراد باید وکیل و قانون گذار باشند و تازه باهوش های درجه 2 مهندسین و مخترعین می شوند.
تابناک شدی تریبون یه سری آدم مجهوال الحال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
تا دیروز مشکلشان برخورد گشت بود الان حرف از اجرای طرح هوشمند و به روز هست باز لجن پراکنی کردن یعنی خوشان را خوب رسوا می کنند چیزی قبلا می‌دانستیم کلا دنبال بهانه هستند تا بی حجابی همانند مدینه فاضله شود
اقا اگر میخواهید این بساط تا قبل از تابستان و انفجار بی حجابی و بی عفتی در جامعه جمع بشود راه اش این است برخورد سخت و پشیمان کننده باهاشون بشود چند بد حجاب را تعزیر کنید شلاق بزنید همشون میروند سوراخ موش این افتضاح موجود در جامعه جمع میشود و کسی هم دیگر جرات نمیکند گوش به فرامین رسانه ها معاند بدحجابی و فساد را در جامعه تبلیغ بکند نمایش بدهد و خون به جگر مومنین متدینین خانواده شهدا بکند بهترین راه و عملی ترین راه همین است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
خدا شما را به راه راست هدایت کند ، حرف های شما منو به یاد اعراب زمان جاهلیت میندازه !
ناشناس
| Romania |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
بسوز تا ابد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
لطف کنید از خانواده شهدا مایه نگذارید ما خانواده شهدا نه مشکلی با حجاب خانم ها داریم نه خواهان مجازات اینها هستیم دغدغه ما اقتصاد ، رانت ، دزدی ها از بیت المال بی کفایتی دولتها و .... است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
ساندیس خونت پایین اومده یکسر مسیر انقلاب تا ازدای را تنهایی با تصور راهپیمایی طی کن
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
آها به شما یاد دادن اینطوری ارشاد میکنید مثل اون ماست پاش زیاد داریم که ابروی پیامبر و دین رو بردن مقام انسانیت رو فراموش کردین و فکر میکنید خدا فقط مال شماست و ملت هم هر چه شما گفتید همون کارو باید بکنم ارشاد یعنی راهنمایی با مهربانی اسلام دین دوستی و مهربانیه و نه خشونت اشتباه متوجه شدین پیامبر اسلام پیامبر مهربانی ها بود
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
شما لطف کرده ابتدا پیشنهاد اعدام چهارتا اختلاس گر و بدهکار بزرگ بانکی رو قانون کنید بعد واسه بقیه معضلات نسخه پیچی کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
حیف نان 2500 تومانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
ما شهید ندادیم که همه از ما اطاعت کنند مگه قرار هست پنج انگشت با هم مساوی باشند!
vali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
براستی چرا بی حجاب در زمان راهپیمایی حکومتی وزمان انتخابات میشود حامی جمهوری اسلامی ودر زمان دیگری میشود متخلف دکان درست کردین برای خودتون تا مردم مشغول بی حجاب بشن واختلاص و دزدی وفقر وهزاجور کثافت کاری مسئولین را مردم فراموش کنن ،،،؟واقعا شماها از کجا اومدین که شدین مسئولین این مملکت؟بی لیاقتها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
دوست متدین اگر این طرز فکر مومنین هست پیشنهاد میکنم مثل ما کافر شو شاید طرز فکرت کمی ارتقاء پیدا کرد ضمنا فراموش نکن درب همیشه روی یک پاشنه نمیچرخه
A
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
با قانون شکن باید برخورد بشه، البته خوبه از برخورد نرم شروع بشه، ولی نمیشه با کسی که در قانون شکنی اصرار داره، با خواهش برخورد کرد.،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
تو برو ب فکر ناموس خودت باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
انفجار بی حجابی؟ شماکه میگین آمار گرفتیم 2درصدن پس چرا می‌ترسی؟ بعدشم از ماها که آمار نگفتین که چطور رو هواحرف میزنین؟ توی گوگل برو آخرین آمار شماری
شهرهامال سال 95میده تحویل. بعدجطور چهار روزه این آمارو در اوردین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
.....وقتی پاازگلیم درازترمیشه باید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
قابل توجه اونایی که میگن مردم به خاطرفقربی حجاب میشن اتفاقااونایی که پولدار میشن ویاازراه حروم بی بندوبارا
منصور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
اول باید تو را تعزیر کنند، شلاق بزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
خب همین شمایید که آدم به عقاید شک میکنه! یک عمر تلاش برای ایمان که مثله جنابعالی بشه؟
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
بنده از خانواده ی شهید هستم و مشکلی با حجاب ندارم.
از ما مایه نگذارید
تنها راه قانونی برای مقابله با بی حجابی همین است محرومیت از خدمات دولتی است
بیحجاب یعنی کسی که در زمین دشمن نظام بازی میکند اگر شما یک جاسوس را که اطلاعات نظام را افشا میکند بگیرید با ان چکار میکنید
بیحجاب نوعی سرباز دشمنان نظام است که به فرمان انها بر علیه نظام برخواسته اند باید با اینها برخورد شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
تنها راه قانونی !!!
شما این راه قانونی را از کجا کشف کردی ؟
همین نظر شما یعنی خلاف قانون عمل کردن !
قانون اساسی به هیچ مقامی اجازه نمیدهد حق یک شهروند ایرانی را به هیچ دلیلی برای دسترسی به
!!!حقوقش ضایع کند نمیدونستی بدون
ناشناس
| Romania |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
دشمن ملت امثال تو هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
امیدجان خودت تنهایی نشستی فکر کردی یا تقلب بهت رسوندن؟
فرزند اریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
من جواب این امید رو بدم..اول مردم دارن از گرسنگی میمیرن.تو داری قانون تعیین میکنی...سفره مردم خالیه.جوان مردم بیکاره..فقر وفحشا داره بیداد می‌کنه تو چسبید به حجاب .من کافرم ..مگه منو با تو یه جا خاک میکنن..کردار هر که به خودش ربط داره...ملت رو امثال شما چی فرض میکنیم. نه داداشی مردم خودشون فهم دارن...
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
نابغه اگر این راه جواب میداد خود خداوند متعال طبیعت رو طوری خلق می کرد که مثلا درختان به ادم های گناکار سایه و میوه ندهند
خودت می گویی عضنفر
پاسخ ها
جابر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
اینجا ایرانه وقانون داره واسه شما تندروها جایی ندارن دوست نداری جمع کن برو سوریه......بررررووووو
آقایان تخصص شان همین گیر دادن به ملت است، کار دیگری از دستشان برنمی آید برای رفع مشکلات انجام دهند.
پاسخ ها
ارزو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
گیردادن نیست مقابله به کسانی که سرباز دشمنان نظام هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
حالا یکی حرف حساب زد شدگیردادن اون کسی که میگه بروسوریه خودش بره قبرس
سلام
درود به شرفت.نکته ای که گفتی حرف دل میلیونها ایرانیه۰۰۰
پاسخ ها
محمد مشهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
ببخشید اشتباهی منفی دادم!
واقعا مجلس خانه ملت است !؟
و این آقا نماینده ملت !؟
امثال ایشان که بایستی پایبند به قانون باشند حتی اصول تصریح شده در قانون اساسی و حق ملت را نادیده میگیرند چه رسد به وضع قانون در مسیر خواست ملت !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
تابناک چی شده همه رو میزاری ،سانسور نمیکنی ،توقیف میشی هاااا
گرونی و سفره کوچک مردم هم چی یه فکر کن
بدترین‌مجرمان‌مملکت‌افریتندگان‌تورم‌وگرانی‌وفاصله‌طبقاتی‌و....است‌نه‌روسری‌چندتادختربچه‌؟!
پیشنهاد می کنم ایشان بروند نامه آقا امیرالمومنین را در نهج البلاغه با دقت بخوانند تا روش حکومتداری را بیاموزند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
ممنوع شده است
ارشبکه جهانی پایتون برای حل بی حجابی کمک بگیرید!!!!!!!!!!!!.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
پایتون باید تو را نیش بزند که اینقدر بی مزه لوس هستی
چقدر پررو اند!؟
اینها نماینده مردمند یا دشمن مردم؟
مرغ ۸۵ هزار
خدا وکیلی کم کاری نکنید یکباره شناسنامه هامونوباطل کنید بریم پی کارمون
از کوزه همان تراود که در اوست
خواهشاً صاحبان این نوع افکار را صادر کنید به قاره های ششم و هفتم !
مملکت را به آشوب نکشید فقط باید تدبیر کرد
خب قطع کردن خدمات کارت ملی هم خیلی عواقب داره
اگر میخوان مثل تخلف باهاش رفتار کنند
میتونن عین تخلفات رانندگی جریمه بذارن
و در مواقعی که فرد نیاز به جریمه داره این جریمه اعمال بشه
اما خب تجربیات ما نشون داده که جریمه کردن نه تنها از تخلفات رانندگی نکاسته
بلکه بر تصادفات و مرگ و میر جاده ای افزوده
آیا کسانی که در پست های مدیریت اختلاس ورانت ودزدی میکنند در زمین دشمن بازی نمیکنند بخدا همانا دشمن اصلی سرزمین ایران آنها هستند نه بی حجاب
این آقا چنان گقته که انگار صاحب کل ایرانیاست ، تو چکاره ای که این پیشنهاد مزخرف رو دادی
خیلی هم درست گفته. نویسنده همه چی رو به همه چی بافته که بگه ایشون اشتباه گفته.
جریمه 100 هزار تومنی کمه
کافی است در اولین دوربین دو میلیون تومان جریمه بشه مطمئن باش دومیش رو نخواهید دید.
بیجا کرده که خون شهدا رو بخواد نادیده بگیره. جریمشون کنید گزاف
قول میدم این بساط دو ماه جمع میشه.
اونایی هم که پیاده هستند و در پاساژها مامور بذارید درجا دستگیرشون کنید روزی 20 تا از هر پاساژ دستگیر بشن بقیه کار میاد دستشون. بعد از انتقال به کلانتری تعهد و 2 میلیون جریمه بشن.
در ضمن اونجا هم اگر غش کرد مرد به جهنم.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
خوبه تو کاره ای نیستی وگرنه همه رو به غش و کشتن میدی،
بابا دلت خوشه؟ تابناك هنوز دو زاريت نيفتاده كه روحانى روحانى ميكنى! ايراد از اين آقا و هم لباسيهاش نيست ايراد اصلى به شما خبرنگارانه . كى ميخواهيد بيدار بشيد
اینجور طرح ها شاید در غضنفر آباد جواب بدهد ،ولی برای کشور ۸۵ میلیونی باید طرح های معقول و قانونی ارائه شود
این دوستانی که میگن با بی حجاب برخورد شدید بکنید خواسته یا نخواسته در زمین دسمن بازی میکنند . حجاب موضوع برهنگی است .
هرکس که با زن درافتاد ور افتاد !
نظرات این آقا نشون می ده نه قرآن میخونه ونه نهج البلاغه ونه دستورات پیامبر را . چون قانونهای من در آوردی داره ودیگه اینکه برای گرانی ورانت چه قانونی در دین اسلام هست؟ برای بی کفایتی مسئولین چه قانونی هست ؟
تابناک جان تعجب دارد که بی حجابی در جامعه موج می زند اما دریغ از یک مقاله موثر ار ناحیه شما ، اما همینکه کسی در خصوص مقابله با بی حجابی حرفی میزند(درست یا اشتباه) واکنش نشان میدهید عده ای هم گویا متولیان بحث حجاب متولی مقابله با گرانی و رانت و ... هم هستند که اگر به حجاب بپردازند دیگر فرصت پرداختن به موضوع مشکلات معیشتی و ... را ندارند هموطن گرامی هر موضوعی مسئول خود را دارد و هرکدام در جای خود مهم (هر چند احتمال می دهم که نظر بنده درج نخواهد شد).
چرابرای گرانفروشان ک باهمکاری یکدیگر گرانفروشی میکننننننننند جلو اونا هم لطفا بگیرید مبارزه با گرانفروشی میره فروشگاه جیبش و کیسه اش پر میکنند ول ول ول
بعداز۱۸سال درمجلس حرفی نتوانستی بزنی دفاعی ازمردم واقشارضعیف گفتی ممکن است برخوردشود کناربیاد
با وجود این نوع نماینده در عجبم که ژاپن و امریکا چرا اینها را جذب نمیکنند تا در مشکلات کشورشان از اینها بهره ببرند؟
حجاب خوب هست رعایت بکنیدولی هرکسی بشخصیت خودش
یک نماینده قریب ۲۰سال جاده های ترانزیتی روزانه بیش از۵۰نفرکشته میشود بهترهست دفاع ازحق حقوق ملت بیگناهی توجاده کمتراز۵ال۶مترعرض دارداتوبوس کانتینر وتریلر وترانزیتهای سنگین خودروهای کوچک بزرگ اینجاهم بعداز۲۰سال پشت تریبون دفاع بکن
رییس کمیسیون قضایی که ایشان باشه وای به حال بقیه ، در زمان رای گیری هم همین حرف ها می زند یا ان زمان بد حجاب مشکلی ندارند
چطور سرباز نرفته را انواع منع خدمات می شود صداتون در نمی آید ولی برای بی حجابی که بنیان خانواده را خراب می کند و فسادهای اخلاقی را ترویج می کند غیرتمند شده اید
راست گفتند آخرالزمان...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
بنیاد خانواده ای که با دیدن بی حجابهاخراب بشه از اول هم بنیادی نداشته زنی که این قدر اعتماد به نفسش پایینه که همش می ترسه حالا شوهرم بهتر از من ...خواهر من شوهر شما اگر دنبال این چیزها باشه میره صیغه خونه هر شب کنار یکی می خوابه تازه قانونی هم هست واز نظر اون ها مستحب هم هست( البته من قبول ندارم) می تونه بره توسایتهای خاک برسری و...،کانون خانواده رو فقر واعتیاداز هم می پاشه،فکر کردی بی حجاب ها هرزه اند؟اگر به شوهرت اعتماد نداری وبدبین هستی این موضوعش جداست،من خودم حجاب دارم ولی حجابم به این خاطره ‌که می دونم خدا دوست داره مرا این شکلی ببینه،می خواهم خدا مرا بنده مطیع خودش ببینه ،می خوام خدا دوستم داشته باشه که وقتی که نیازش داشته باشم شرمنده نباشم بگم خدایا من بنده خوبی نبودم من به عشق پروردگارم حجاب می گذارم آنقدرهم به همسرم اعتماد دارم که هیچ کس وهیچ چیزی مرا نگران نمی کند..
حاجی لج مردم درنیارید همون قانون جمع آوری دیش ماهواره براتون کافیه توچه فازی هستی جوناس امروز پرورش یافته دست خودتونه ببینیدکجای کارتون اشتباه بوده
ایه ۴۱سور ه زمر بخون غضفر
چرا ایشون اینقدر به خودشون فشار میارن یدفه بگه همه رو بگیرین اعدام کنین
یا حجاب رهاکنید یا بانظر این نماینده موافقم
به نظرم افرادی مثل تورو باید از کار برکنار کنند چون دشمن ملت هستی
بی حجابی جرم اجتماعی وبسیار خطرناک است ومانند تمام جرم های دیگر اعم از دزدی ورانت وغیره هر کدام که کنترل ششود به نفع جامعه اسلامی مروم است پس لطفا جبهه نگیرید خانمهای دهه 40 50.و60 این ارامش داشتن حجاب را در جامعه درک کردیم و خواهان حجاب هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
من خودم متولد سال 60 هستم روسری هم میذارم ولی حجاب بقیه به من ربطی نداره. جنابعالی هم از قول خانمهای دهه 60 صحبت نکن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
چون بی حجابی گسترده نبود!
اینا هنوز تو ۱۴۰۰ ساله گذاشته زندگی میکنن بچه‌ها ی خودشون قبولشان ندارن رفتن کشواری اروپایی دارن عشق حال میکنن برای بچه‌های مردم گرسنه بیکار ایران دارن نظر میدن
وقتی که آدم کم حجاب رو خدا در شب قدر به خونش راه میده وحرفش رو گوش میده بقیه اش دیگه به شما مربوط نیست.خودش می‌دونه با خدا
وقتی قوه قصاییه قانون حجاب در سال‌های قبل را انجام نمی داد چرا ساکت بودی؟
احسنت اتفاقا حرف خیلی خوبی زده. کاش زودتر اجرایی بشه. تا ما هم تو جامعه امنیت داشته باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
یعنی اگه کسی چادری نباشه امنیت نداره. مگه بمب اتمیه
چرا رفراندوم برگزار نمیکنن الله اعلم
امنیت شما با گرونی و اختلاس مشکلی نداره؟ فقط چهار لاخ مو شما را تکون میده؟؟!!!لطفا به دکتر مراجعه کنید البته روانپزشک..
ایشان سالی دو بار نطق میکنن یکی در مورد استان شدن شهر بم و یکی هم تفضلاتشون در باره حجاب ! جالبه ...
جامعه را به سمت بدتر سوق ندهید ،چرا اینقدر از اسلام و قرآن فاصله گرفتیم ، مولا علی برای آرامش و صلح بین مردم ۲۳ سال خانه نشین بود ،
با خشونت و دشمنی کارها را به سمت نا امنی میبریم ،صبر دستور خدا و پیامبر عظیم الشأن اسلام است همچنانکه پوشش و بقیه فرامین
این هم یک نظر داده ولی بی حجابی که عامل شروع خیلی مفاسد اجتماعی هست فقط با کار فرهنگی درست نمی شود وباید دارای مکمل قانون نی باشد.
والا صرف اقدام فرهنگی مثلا مردم پشت جراغ قرمز نمی ایستند یا کمر بند نمی بندند وهزاران مسئله دیگر که صرف اقدام فرهنگی مردم رعایت نمی کنند وباید وجدان و زور کنار هم باشد.
باسلام: این غضنفر آبادی همچین قاضی بوده از این حرفهای ناشاقل و نسنجیده و دور از منطق می زند. بیچاره مردم بم که ایشان نماینده شان است!
این مجازات سبک است بهتر است هر عضو از بدن نمایان بود قطع گردد اگر موی سر پیدا بود از گردن سرش را در میدان شهر ببرند یا دست از آرنج
وقتی کسی قانون را قبول ندارد دیگر خق شهروندی برای او معنا ندارد همه باید در جامعه مدنی به قانون احترام بگذارند بی حجاب اصل قانوت را قبول ندارد پس باید هم از خدمات محروم شود چون خدمات بر اساس قانون است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
دوست عزیز یه نگاه کوتاهی به زندگیت بکن. آیا در همه زمینه ها شما قانون را رعایت می کنید؟ هیچوقت نشده یک تخلف کوچک یواشکی رانندگی هم بکنی؟
شما یه فکری بحال این گرانی .تورم .دزدی.خیانت .اختلاس بکنید واقعا خسته نباشید مجلس فعلا خوابه
با اجبار مردم مخالفیم
وای بر کشوری که مردم آن به ارزش های خود بنا به دلایل اوضاع احترام نگذارد و به بی حیایی و بی عفتی رخ دهد در آینده نه چندان دور بی حجابی دامن جامعه را خواهد گرفت و به فحشا و پوشش های نامناسب کشیده خواهد شد و مجلس هم به گرانی ارز که باعث گرانی خودرو و مسکن و طلا وغیره کاری ندارد و مردم را به حجابو بی حجابی سرگرم کردن مبادا اعتراضات گرانی باشد و اگر هم اعتراضاتی شد بسمت اعتراض بی حجاب و آزادی باشد جوانان هم معنی اعتراض واقعی راهم نمی‌دانند گمراه شدن و اصل مطلب پر شده من پول نداشته باشم آزادی چه معنی به من جوان دارد نباید لجبازی کنیم بی حجاب باشیم باید اعتراض واقعی کنیم حقوق ضایع شده را درخواست کنیم
م
گوجه کیلویی ۵۰ هزار خخخخخخخخخخخ
وای برملت ما وداداز دست مبلغین بی ایمان
ما خواستار شدید تربن برخورد ها هستیم.
طرح ایشون هم می تواند خوب باشد
سلام بر بزرک مرد حقوق وقانون،،انسان بزرکوار اگر فیام های مربوط ب اروپا وامریکا در سالهای۱۹۰۰ در امریکا،ونوع زندگی مردم وذر اروپا وکاناداهمه مردان با کلاه وزنان با لباسهای بلند وشال وروسری میبند،انچه باعت دگر گونی های زن ومرد ان دیار ها شده،موسیقی است،ک همه عقاید را تعغیر میدهد،نگاه کنید ببیند،موسیقی در خانه شما چقدر وجود دا؛د،اگر هست بجه های شماها هم عوض شده اند،،
فقط برای ملت هزینه درست میکنند با این اطاق فکرتون
میخواستند مردم را به جان هم بندازند که انداختند
الان نه تنها بعضی از خانم‌ها بی حجاب هستند اقایان هم بی حجاب شدند بدن خالکوبی لباس بدن نما وهزار رقم آرایش بعضی وقتها مرد را از زن نمیشود تشخیص داد
با این نماینده خدا به دادمون برسه
با این جریمه بازیها و پرداخت پولی تخلف می خواهند دوباره مردم را سر کیسه بکنند توجه داشته باشید فکر کنم براشون منبع درامدزایی پیدا شده و از این کار هم خیلی خوشحالانه دلیل و منطق می اورند مردم به هوش باشید
آدم عاقل شاید یه خانوم به بچه اش تو ماشین شیر بده شما باید با دوربین نگاه کنید?
جریمه‌ها‌روجم‌کنید‌بدید‌بچه‌های‌مسئولین‌تواروپا‌‌عشق‌وحال‌کنند
صواب‌هم‌داره
محروم کردن هموطنان و شهر وندان فقط به دلیل بی حجابی از تمامی مزایای اجتماعی یک فاجعه به تمام معنی است
من چاکر آقای میر سلیم هستم پیش این یکی ماهه
خلایق را هر چه لایق
خدا وکیلی باچند رای نماینده مردم شدی
این آقایان زمانی که قرار بود در شهرشان یک پل احداث بشه تا خودروهایی که از جاده سیستان بلوچستان به کرمان میروند از رو گذر رد شوند .بدلیل اینکه زمینهای بزرگانشان از رونق نیفته کل طرح را بعد از آنکه هزینه که کردند به بهانه های واهی تعطیل کردند.حالا برای مملکت هم همینجور تصمیم میگیرن.
پراید شد ۳۵۰میلیون و دارو کم یاب وسفره مردم خالی تا کی میخواهید فیلم بازی کنید وهر روز در مجلس برنامه حجاب بازی داشته باشید چرا هیچ کادم در مورد مصوبه ای که خودتان تصویب کردید که دولت را مکلف به باز گرداندن قیمت ها به شهریور سال ۱۴۰۰ میکرد پیگیری نمی کنید حد اقلبرای حفط شخصیت خودتان پیگیر شوید قسم میخورم اگر تمام افراد پوشش خود را رعایت کنند خود شان افرادی را به شکل بی حجاب در جامعه میفرستن تا مردم سرگرم باشند
جامعه اینجوری دوقطبی میشه،۳ماه در اتاق فکر با متخصصان این موضوع تفکرکنید.هرکس که کدملی اش قفل شود که امیدی ندارد خلاف بدتراز این حرفها انجام میدهد.کمی صبورانه پدرانه هموطنانه عاقلانه زیرکانه رفتار کنید..
ترکیه کشور همسایه هست مردم خودشون انتتاب میکنند حجاب داشت باشن یا نه
شما به فکر معیشت مردم باشید دلار ۵۰ هزار شده اصلا خبر داری پراید ۳۰۰ رد کرده
بعد میای از حجاب معلومه شکم خودتون سیر
این طرحهای علمی و بسیار پیشرفته رواز کجاتون درمیارین به نظرمن حجاب مسئله شخصیه.شاید یکی دلش نخواد بره بهشت شماهم اگه بلدین جلوی دزدی و گرانی رو بگیرین که همه رو عاصی کرده.....
مردم همینجوری ازدست شما رنج میکشم بعد میخوای از همه چیز محروم کنی کجای اسلام اینو گفته فقط فکر خودشونن
کسی که در کسوت روحانی ونمایندکی مجلس وظیفه اش ارشاد دینی ودفاع از حقوق مردم است بر علیه حقوق مردم وقانون اساسی که حقی را برای ملت قائل شده را نمی شنا سد بهتر است اول مجلس محترم فکری بحال این آقا بکند
این بساط جمع شده هست البته طور دیگه ایی بهرحال این عزیزانی که بی حجاب میگردن میل ددارن برن به جهنم یه نمایندگی از ایران اونجا دایر کنن شما ناراحت خودتون باشید
معنای مسلمانی را از این حجاقابایدیادگرفت مروت بخشایش سخاوتمند بودن دمتون گرم که به فکر هموطن خود هستید
آیا این مجازات ها شامل دختران و زنان بی حجابی که در تظاهرات روز قدس و بیست و دوم بهمن و ایام انتخابات شرکت کردند می شود ؟
همه را از حق و حقوق محروم کنید تا خودتان به نوایی برسید ، گهی زین به پشت و گهی پشت به زین
وقت انتخابات که برسه یا همه اینها را تکذیب می کند یا شروع اشتباه کردم میکنه ناسلامتی تو نماینده یک شهر هستید
بجای گیر دادن به نماینده بی‌سواد باید دید میار تایید صلاحیت و افرادی که این بیسوادها را تایید صلاحیت می‌کنند چه کسانی هستند
مردم را با مساله حجاب مشغول کرده اند تا بی‌کفایتی آقایان کمرنگ شود
بابا شما که انتقاد می کنید از این طریق برخورد دو دسته بیشتر نیستید یا موافق حجاب یا مخالف حجاب .اگرموافق حجاب هستید که دیگه این همه هیاهو وسروصدا برای چیه؟اما اگر مخالف حجاب هستید که درمقابل حکم دین وقران ایستاده اید وتکلیفتان مشخص است.
چند میلیون افغانی تو ایران دارن کار میکنن قاچاق اومدن از همه امکانات استفاده میکنن جدیدا میتونن از مترو رایگان استفاده کنن گدایی میکنن و زباله گردی میکنن و چهره شهر رو زشت میکنن برید جلوی اونا رو بگیرید
جالبه هیچ چیز زندگیمون به آدمیزاد نرفته حجاب شده دغدغه
من نمیدونم زن و دختر قاضی صلواتی که تو خارج بدون حجاب هستن چرا گیر بهشون نمیدن.. چرا بچه های مسئولین که لخت تو خارج میگردن و پول ملت رو خرج میکنن چرا هیچی نمیگن مگه خدا و دین و اسلام و حجاب فقط مال ایرانه و تو خارج نیست ..
افراد بی فکری مثل اين آقا جایشان اصلا مجلس نیست و ایشان باید به خاطر به هم زدن نظم عمومی جامعه و تشویش اذهان عمومی مورد مواخذه و به هنگام شرکت در کاندیدای نمایندگی مجلس توسط شورای نگهبان محترم رد صلاحیت شود
با این فرمایشات اگر مشکل حجاب رفع نشود راه برای پیشرفتهای آتی ایشان باز میشود.
خودم هم چادری نیستم ولی با بی حجابی و بی بندوباری مخالفم کسی که قانون را رعایت نمی کنند حق خدمات قانون راندارن
حاج آقا چند ماه پیش از جلوی درب منزلم پانصد کیلو میلگرد را دزدیدند پس دوربین های هوشمند شما کجا هستند اگر لازم باشد نام کلانتری که شکایت کردم می توانم به گوگل ارسال کنم متاسفانه هنوز خبری نشده
مشکل مملکت اینها هستند
با کسی که مبارزه می کند وقصد بر اندازی دارد ویا می خواهد هنجار شکنی کند ،نباید تعارف داشت.
بزار با این برخوردهای مسیولین کشور ،اگر کار بجای نرسید که زنان و دختران جوان بدون روسری و با شلوارک و لباس رو نافی تو خیابون ها زیاد نشد
بابی‌حجاب‌‌بایدبرخوردکردوطوری‌برخوردشود‌که‌دیگرجرات‌‌‌نکند‌بی‌حجاب‌درخیابان حاضر‌
شود‌وهرکسی‌هم‌که‌ازبی‌حجابی‌دفاع‌میکنداول‌بایدبااون‌برخوردشود
امثال شما تندروها هستندکه خیلی ها رو از دین گریزان کردن وباعث شدن دین دیگه ای انتخاب کنند
ای کاش اینقدر که فکر حجاب بودید یکمم به فکر اقتصاد بودید
ملت طرفدار بی حجابی نیست .اینو درک کنید.اونی که عزیزشو داده تا امنیت تو رو حفظ کنه حق داره تصمیم بگیره جامعه چطور باشه و چی باید بشه نه تو که یه سیلی برای هیچ هدفی تو زندگیت نخوردی
تورا خدا دیگه پای شهدا وخانواده شهدا پیش نکشید من خودم خانواده شهیدم .ما مشکلی با حجاب نداریم
نکنید. نکنید. نکنید. نفاق در جامعه نیندازید. نیندازید. نیندازید.
اگر اینها صحبت های این بنده خداست باید همین العان از تو مجلس با احترام پرتش کنن بیرون .
اگر اینها صحبت های این بنده خداست باید همین العان از تو مجلس با احترام پرتش کنن بیرون
بیایید منطقی فکر کنید در کشورهای همسایه همگی مسلمان دینشاناز مسعولان ما محکم تر است ایا چیزی به نام معقوله حجاب وجود دارد عربستان مهد اسلام است ایا دغدغه کشورس شده حجاب واقع بینانه خودتان اقرار کنید پشت داستان عجیب حجاب چه چیزی نهفته که اینقدر فکر حضرات ا مشغول کرده حدودا هفت ماه از اتفاق مهسا امینی میگذرد وحجاب کم رنگ شده ایا اتفاقی هم رخ داده به جز انکه باران وبرف بیشتر از سالهای قبل باریده کسانی که میگفتن بیحجابی باعث کمبود نزوللات اسمانی میشود خودشان ار از خواب غفلت بیدار کنند ببینند ترکیه با انهمه توریست وبیحجاب در کشورشان برف وباران چندین برابر زکشور ما بارش دارد
چرا روحانیون اینچنینی که داریم دروضعیت بهبود اقتصاد استفاده نمیشه
حق زندگی انسان والاترین حق روی زمین است
لطفا به مردم و همکیشان و هم وطنان خودتان احترام بگذارید
اتفاقا بهترین راه جریمه آن هم به صورت پلکانی است
مگه وقتی چند بار تو رانندگی خلاف کنی نمره منفی نمیگیری و بعدش هم .... همین کار باید برای بی حجابی انجام بشه
به نظرم عالی میشه فقط بحث مو نیستش بلکه بعضی ها شورشو دراوردن دیه لخت واقعا خودتون خجالت نمیکشین !؟شما انسان هستین حیوان نیستین که نفهمین!
با سلام حاجی آقا ازکشور رفتن که هزینه زیاد دربردارد یک دفعه جواز فوتشان صادرکنید.
سلام هر وقت بر اساس قانونی که گفته می‌شود مسئولین دزد دستگیر شدند کشور هم پیشرفت خواهد کرد
امام خمبنی ره این روز را پیش بینی کردند و فرمودند ان روزی که ملت بفهمند در باطن ذات شما چیست ویک انفجار حاصل شود
به نظرم چون بی حجابی به یک موضوع سیاسی تبدیل شده نظام نمی تواند آنرا تحمل کند.
این کار را نکنید، به دو دلیل،،،اول اینکه تاریخ ثابت کرده آنچه را سنت کنی ابتدا یقه خودت را خواهد گرفت، دوم کاشت نفرت است،،،، و انباشته شدن نفرت،،،، که سنت‌های بد را با نفرتی سخت به ابداء کننده سنت بر می گرداند، کاش می دانستید مردم بدجوری متنفر و عصبانی هستند
مردم یک کشور باید سرنوشتشان را خود تعیین کنند
این کشور متعلق به تمام مردم ایران است
سلام.
اینجوری که شما ها که دم از قانون میزنید. بایشون حمله میکنید. با قانون اساسی واقعی کشور اسلامی ایران نمیخوره. خوب ایشون بنده خدا داره میگه. بی حجاب را مجرم نمی‌دانیم. تخلفش را برخورد میکنیم
مرحوم شریعتمدار در اول انقلاب گفتند ای آخوند تو برو مسجد کارفرهنگی بکن نرو سیاست که حجاب ودین واسلام را نابود میکنی
مگ میسه گسی رو بدون محاکمه و قانون براش جرم برید؟؟؟
به خدا این راه حلش نیست اینا دختران و زنان همین کشور هستن وهرکس حق انتخاب دارهکه چه جوری زندگی کنه
آقااااااااااااااااااااااااااااا
لطفا بیایید بفهمیم
لطفا متوجه باشیم
این مباحث رد گم کردن وضعیت اقتصاد مملکتههههههههههههههههههه
سرگرمی جدیده،،افکار از کرونی منحرف بشه،
این دستور دین خدا نیست
هر روحانی منصف و مردم دار حرف های ضعیف و سخیف این آقا را رد می کند. مطالب بعد از تحریر ۱و۲و۳ عالی بود.
دقت کردید دوستان الان همه دارید درباره حجاب بحث و جدل میکنید؟ هدف هم دقیقا همینه. نه وضعیت فاجعه بار اجتماعی اقتصادی. و حجاب شانتاز خوبیه.
اگر راست میگید اوضاع اقتصادی رو درست کنید هر چی میخوای بخری هر روز یک قیمتیه
اگر عدالت به خوبی اجرا شود ومسئولان هم خوردن مال حلال را در اولویت کارهای خود قرار دهند .یعنی هر آنچه که خودشان مسئولان در سه وعده عدمصرف می کنن برای مردوم هم همان اندازه از حق ناس برای مردوم بخواهند اکثر مشکلات حل خواهد شد
این دنیا میگذره حاج آقا دروبیناتون عامل اسید پاشی زنان و دختران رو پیدا نکرد عامل شیمایی مدارس دخترانه هنوزم پیدا نشده خدایا شکرت نه به بی حجاب نه به شل حجاب نه به محجب بی احترامی نکردم خدایا شکرت به هیچ بنده ات ظلم نکردم خدایا شکرت که ناظر هستی کدوم ایرانی تو آرامش زندگی میکنه کدوم غم نان نداره مملکت همچیش درست فقط حجاب نداره
متخلفین را در یک مکان جمع کنند و به صورت اتفاقی به آتش بکشند غضنکاست
خیلی حرف منطقی و بجایی زدن احسنت بر شما.جریمه های سنگین و محروم کردن از خدمات اجتماعی.موافقم.
کی میشه ی مجازات هم بزارید واسع اونایی که قیمت پراید ۴۰ میلیونی سال ۹۵ را رسوندن تا حالا به ۳۵۰ میلیون تومن
کی میشه ی مجازات بزارید واسه اونایی که قیمت مسکن را نسبت به سال ۹۵ تا حالا ۱۵ برابر نمودن
و خیلی مجازات های دیگه وووووووو
حجاب جای خود از همه اینها گذشته کاشکی فکری برا دزدهای مملکت میکردین
ملت ایران من بخاطر حرف این اقا از شما معذرت میخوام
دم اونی که گفت اسم خانواده شهدا رو نیارید وسط گرم ...بابا شماها خانواده شهدا رو هم پشبمون کردید از اینکه بچه هاشونو فرستادن
به جرات میتوان گفت ایشون حتی یکبار کتاب حقوقی نخوانده.
تو کی هستی داری برا ملت ایران تصمیممیگیری
در حقوق همیشه جرم با‌مجازات باید تناسب داشته باشد چنین مجازاتی اگر اجرایی شود وخیم تر خواهد شد باید با اندیشمندان خردورزانه و دانشمندان اهل حقوق ایران مشاوره عمیقی انجامقبل از انجام هر کاری به فرجام آن کار فکر کن
این طرح های سطحی و مجازاتها احتمالا سطحی است تا بی حجابی بیشتر شود
نماینده‌ای که با رای پدر و مادر و خانواده همین بقول خودش بی حجابها بر کرسی نمایندگی تکیه زده و با پول مالیات انها حقوق میگیرد و بقول خودش قاضی بوده گویا در دوران برده داری زندگی میکند
خوب راهرو برای درگیری مسلحانه در ایران باز می کنید
من حجابم سفت و سخت نیست ، مانتویی ام ،ولی حرف این اقا رو به شدت قبول دارم یعنی چی که شلوار تا زانو ناف و خط سینه بیرون، مگه خیابون فاحشه خونه است؟ یه سری ها جوری میان بیرون من بعنوان خانوم سریع چشمم رو میدزدم که یه مردی نبینه من همچین چیزی رو دیدم
مردم ایرانم باهم خوب باشید وعیب های هم‌وپوشانید ماهمه هموطن هستیم مشکلات روبیشترنکنید.ته تهش همه خوبید
لطفی که این جماعت داره به ایران و ایرانی میکنه هیچ کسی نکرده
بیحجابی چه سودی واسه یه سری افراد داره که اینطور دارن ازشون حمایت میکنن
در حدی نیستی که بخوام جواب بدم
آقا اجازه ما کلا کارت ملی نداریم
اجازه؟
چیکار کنیم؟
خدا عاقبت ما را بخیر کند
کاملا درسته اگر خدمات بهشون ندهد مثل آدمیزاد بیرون میان ،خیابان استخر نیست که هررقم بخوان رفتار کنند .
بحث حجاب رو ولکن از دلار ۵۰ هزار تومان بگو موتور سیکلت ۷۰ میلونی بگو از پراید ۴۰۰ میلونی از سفره مردم بدبخت شما ریدید
واقعا حجاب رو کردید بهانه
سلام
عده زیادی هم منتظرند تا در صورت اجرا ی این طرح آن را بعنوان نقض حقوق بشر مطرح و موضوع را به عنوان سند به سازمان های بین المللی ارجاع و داستانهای دیگری برای کشور درست کنند و ......
تمرکز تان را روی مهار تورم و مشکلات اقتصادی و اشتغال بگذارید این مسایل جزیی خود بخود حل میشود .
خوب از اینکه ایراد واردکردیدی به طرح ،تا حدودبعضی ازموارد می‌توان وارد دانست ،اما یک جمله به نگارنده شما با چه حقی به خودت اجازه میدی برای قشری از جامعه که مثل دیگر شهروندان حق شرکت در انتخابات را دارندومثل دیگران میتوانندکاندید برای انتخابات طبق قانون شوندرا زیر سوال میبری
میخواهید احکام اسلام اجرا کنید دست اختلاس گرا را قطع کردید ؟؟ یا فقط زورتون به زنان و دختران رسیده ؟
بجای اینکه با ضرب وزور بی حجابهارو تنبیه کنین، محجه ها رو تشویق کنین،در دانشگاه درمحل کار،درمترو وصیتنامه شهدارو بصورت صوتی پخش کنین،سرودهای دوران دفاع مقدس رو پخش کنین،بیحجاب وکم حجاب ازسر لجبازی با عوامل دولتی،کشف حجاب می کنن،اما بی دین نیستن،احترام شهدارو دارن،فقط شناختی از شهدا وراهشون ندارن،،همون طوری که درجنگ تبلیغات کار بزرگی بود،دراین موضوع هم میشه ازهمون تبلیغات دوران جنگ استفاده کرد،نه با تهدید،
اینها یه مشت غربگرا گشنه اند
حقوقم ۵۶۰۰۰۰۰تومان قبض گاز برام آمده ۴۴۰۰۰۰۰۰ این قارت اموال مردم نیست
یک دفعه همه ی مردم را بکشید شدید خدا فکرکردی کی هستین ما بنده خدا هستیم نه برده شما
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست