بازدید 2869

چهار آزادکار ایران در نیمه‌نهایی آسیا؛ عموزاد در فینال

کد خبر: ۱۱۷۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰ 13 April 2023

با شکست حریف ژاپنی، علیرضا سرلک از دور رقابت‌های وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی آسیا حذف شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با برگزاری مرحله یک چهارم نهایی کشتی آزاد قهرمانی آسیا، چهار نماینده ایران فینالیست شدند و یک نماینده ایران هم از دور رقابت‌ها حذف شد.

در وزن 57 کیلوگرم؛ علیرضا سرلک که در دور نخست با نتیجه 12 بر 1 مغلوب ریکوتو آرای از ژاپن شده بود با توجه به شکست این کشتی‌گیر ژاپنی در دور بعد، سرلک از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 65 کیلوگرم؛ رحمان عموزاد که دور اول استراحت کرده بود، با شکست 6 بر صفر سنجر مختار از قزاقستان به نیمه نهایی رسید و برای فینالیست شدن به مصاف ریوما آنراکیو از ژاپن رفت که او را هم شکست داد.

در وزن 70 کیلوگرم؛ مرتضی قیاسی که دور اول را به دلیل عدم حضور کشتی‌گیر پاکستانی روی تشک، راحت و بی‌دردسر پشت سر گذاشت، با نتیجه 4 بر 2 مصطفی احمداف از تاجیکستان را مشکست داد و برای فینالیست شدن باید سنجر دوسژانوف از قزاقستان را شکست دهد.

در وزن 79 کیلوگرم؛ امیرحسین کاووسی پس از استراحت، 12 بر 2 خیدیر سیف الدین اف از بحرین را شکست داد و در دور بعدی بولات ساکایف از قزاقستان را باید پشت سر بگذارد تا فینالیست شود.

در وزن 97 کیلوگرم؛ مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه 12 بر صفر اولزیسایخان باسانتسوگت از مغولستان را برد و در ادامه خیلی راحت 11 بر صفر تاکاشی ایشیگورو از ژاپن را شکست داد. حریف فینال او احمد تاج الدین‌اف از بحرین است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست