بازدید 17801
۲
وزارت ورزش بازهم کار اصلی را انجام نداد

انتشار اسناد جدید حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا

کد خبر: ۱۱۷۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵ 12 April 2023

مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس پابرجاست و اگر پول استراماچونی و سایر بدهی‌های آبی‌ها پرداخت می‌شد هم هر دو تیم از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می‌شدند!

به گزارش تابناک ورزشی؛ طبق جدیدترین اسنادی که منتشر شده، هنوز وزارت ورزش و جوانان موفق نشده که مالکیت این دو تیم دولتی را از خودش سلب و به نام مجموعه دیگری منتقل کند!

با وجود فروش سهام این دو باشگاه و حیف و میل کردن پول دو تیم توسط مدیرانی چون آجورلو، هنوز این دو باشگاه در اسناد بالادستی، دولتی محسوب می‌شوند!

انتشار اسناد جدید حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا

فریدونی مدیرعامل سابق ذوب آهن در این باره می‌گوید:  یکی از مهم‌ترین مشکلات و موانع موجود بر سر راه سرخابی‌ها برای دريافت مجوز حرفه‌ای و حضور در ليگ قهرمانان آسیا مالکیت‌ مشترک این دو باشگاه است‌. 

در روزهای اخیر رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در یک برنامه زنده اعلام کرد این مشکل حل شده است، اما شواهد و مدارک نشان می‌دهد مشکل مالکیت مشترک همچنان‌ پا برجاست. 

وقتی شرکتی مشمول واگذاری است، طبق بند (۱) ماده (۱۸) قانون سیاست های کلی اصل ۴۴، اعمال حقوق مالکانه به وزارت اقتصاد منتقل می‌شود ولی مالکیت منتقل نمی‌شود که مدیرعامل پرسپولیس در صحبت اخیر خود نتوانست این موضوع را به خوبی منتقل کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
عالی می شه
پس با ترکیب سپاهان، تراکتور، گل‌گهر و نساجی، به مصاف آسیا خواهیم رفت.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی