بازدید 1775

بنیادی‌فر، رکورددار سوت زدن در لیگ برتر

موعود بنیادی‌فر برای دوازدهمین بار در فصل جاری لیگ برتر سوت در دست می‌گیرد تا رکورددار قضاوت باشد.
کد خبر: ۱۱۷۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ 12 April 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، موعود بنیادی‌فر به عنوان مرد شماره یک لیست الیت ایران خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ آماده می‌کند. این داور باتجربه که اخیرا لایسنس VAR‌را نیز با حمایت فدراسیون فوتبال با حضور در کلاس‌های AFC دریافت کرد، حالا تنها شانس ایران برای داشتن نماینده در داوری جام ملت‌ها محسوب می‌شود.

با توجه به اینکه علیرضا فغانی دیگر در لیست داوران بین‌المللی ایران حضور ندارد و او از لیست استرالیا به جام ملت‌های آسیا خواهد رسید، فدراسیون فوتبال از هیچ حمایتی نسبت به بنیادی‌فر دریغ نمی‌کند تا او بتواند به عنوان نماینده ایران در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشد.

در دادن ابلاغ داوران برای قضاوت در لیگ برتر هم می‌شود حمایت از بنیادی‌فر را مشاهده کرد. با اینکه ابلاغ قضاوت به داوران نهایتا یک هفته در میان انجام می‌شود، اما برای بنیادی فر گاهی اوقات این رویه رعایت نمی‌شود و شاهد قضاوت‌های متوالی این داور هستیم.

از سوی کمیته داوران، بنیادی فر برای قضاوت میان استقلال و هوادار انتخاب شده تا او برای دوازدهمین بار در فصل جاری لیگ برتر سوت در دست بگیرد. با قضاوت این مسابقه بنیادی فر رکورددار قضاوت در لیگ برتر خواهد شد. بعد از او وحید کاظمی و امیر عرب براقی با ۱۱ قضاوت حضور خواهند داشت و حسن اکرمی نیز تنها داوری است که ۱۰ بار سوت در دست گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست