بازدید 3393

قیمت‌ میوه‌های نوبرانه را تایید نمی‌کنیم

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران دلایل بالا بودن قیمت برخی از اقلام میوه و صیفی را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۷۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 12 April 2023

به گزارش «تابناک»، اسدالله کارگر در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به چرایی بالا بودن قیمت برخی از میوه‌ها از جمله میوه‌های نوبرانه اظهار کرد: قیمت میوه‌های نوبرانه را تایید نمی‌کنیم زیرا این میوه‌ها به صورت اندک وارد بازار شده‌اند و قطعا با ورود انبوه قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: افزایش قیمت برخی از اقلام میوه و صیفی نیز به این دلیل است که با "سیاه بهار" مواجه‌ هستیم و تا پایان اردیبهشت هم ادامه دارد. یعنی فصلی که استقبال از میوه‌های فصل قبل کمتر شده و میوه‌های جدید وارد بازار شده‌اند و این جابه‌جایی باعث افزایش قیمت می شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران در پاسخ به اینکه چرا خیار ارزان نشد و در حال حاضر با قیمت هر کیلو ۳۰ هزار تومان در مغازه‌ها به فروش می رسد، گفت: بر اساس کشف قیمت میدان مرکزی میوه‌ و تره بار خیار گلخانه کیلویی ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان است. اعداد مذکور میانگین قیمت خیار در میدان مرکزی است و ممکن است مغازه‌داران با قیمت‌های بالاتر نیز خریداری کنند ولی حتما باید فاکتور خرید داشته باشند. 

وی در پایان گفت: مغازه‌داران اجازه دارند با ۳۵ درصد سود محصولات خود را به فروش برسانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
خدا انشالله شما و رییس بانک مرکزی و وزیر صمت را نگه داره و سایه شمارو کم کم از سر ما کم نکنه چقدر رفتار جالبی که قبول ندارید بازار متحول شد..........
شماها که کاره ای نیستید که تایید یا تکذیب کنید
میترسم یک روزی شما و مسئولین بیائید و بگوئید وضعیت اسفناک معیشتی و نرخ های بالا اجاره بها و ... اینرا قبول نداشته و تائید نمیکنید و هر چند با ماستمالی کردن اجرای قانون افزایش حقوق کارگران و تبانی با کارفرما اینمورد را عملا ثابت کردید و گر چه تائید نکردن قیمت ارز و میوه و امثال آن هیچ تاثیری در کاهش قیمتها نداره .
فروشندگان و خریداران هم شما را تایید نمی کنند
اصلا بازار به شما دهن کجی می کند
تو رو خدا تایید کنید... بدون تایید شما نمیتونیم میوه بخریم.
می خواهم،هفتاد سال سیاه تایید نکنید،اینم مدتیه یاد گرفتید،قیمت بازار خودرو را تایید نمی‌کنیم،قیمت بازار ارز را تایید نمی‌کنیم،قیمت بازار مرغ را تایید نمی‌کنیم،قیمت‌بازار گوشت را تایید نمی‌کنیم،قیمت بازار طلا و سکه را تایید نمی کنیم،.....کی شما را تایید می‌کند.....
کاسب حریص و زیاده خواه
تولید کننده فرصت طلب و مظلوم نما و حریص
مسئول بی سواد
شما یه میوه فروش پیدا کن که با 35 درصد سود میوه بفروشه
نوبرانه نخواستیم آقا!
توت فرنگی(170000) ت
کیوی (62000) ت در قم آخه چه جوری بخریم ما که توانش را نداریم!!!
دمت گرم که تایید نمیکنی...خدا خیرت بده واقعا...مسئولین هم تورم و بیکاری و فقر و فلاکت و وضعیت خودرو رو تایید نمیکنن...چه مسئولین خدومی داریم...حیف که این مردم قدرنشناس باعث ناراحتی مسئولین میشن
با با تایید کن میگنده ها
ما هم هر چي به ميوه فروش گفتيم "ايشان تاييد نميكنند " قبول نكرد و بازم گران داد!
این واژه تایید نمی کنیم رو نوبخت توی دهن دولتی ها انداخت و من از این اصطلاح می ترسم . چون هر چی که قبول نداشتند رو نهایتا قبول کردند.
باشه قبول
تایید نمیکنید
پاشید یه کاری کنید
اینکه بشینید پشت صندلی حقوقتونو بگیرید و تایید نکنید که نشد کار
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست