بازدید 2999
یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

سیتی و اینتر، کلک بایرن و بنفیکا را دربازی رفت کندند!

کد خبر: ۱۱۷۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲ 12 April 2023

شاگردان سیمونه اینزاگی و پپ گواردیولا با کسب بردهایی ارزشمند در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در‌ آستانه صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها قرار گرفتند.

به گزارش تابناک ورزشی، در آغاز دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران دو بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های منچسترسیتی و اینتر به ترتیب برابر بایرن مونیخ و بنفیکا به برتری رسیدند.

در بازی جذاب‌‌‌تر که در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار شد، سیتی با نتیجه 3 بر صفر بایرن مونیخ را از پیش رو برداشت. رودری در دقیقه 27، برناردو سیلوا در دقیقه 70 و ارلینگ هالند در دقیقه 76 گل‌های تیم تحت هدایت پپ گواردیولا را به ثمر رساندند تا اولین بازی اروپایی باواریایی‌ها با هدایت توماس توخل با ثبت شکست برای آنها همراه باشد.

در بازی دیگر که در ورزشگاه دالوژ شهر لیسبون برگزار شد، تیم اینتر موفق شد میزبان پرتغالی‌‌اش بنفیکا را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده و گام بلندی برای صعود بردارد.

نیکولو بارلا در دقیقه 51 و روملو لوکاکو در دقیقه 82 (از روی نقطه پنالتی) گل‌های اینتر را در این بازی به ثمر رساندند.

در دومین شب از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امشب دو بازی دیگر برگزار خواهد شد که در یکی از آنها رئال مادرید میزبان چلسی است و در بازی دیگر میلان در نبردی تمام ایتالیایی پذیرای ناپولی خواهد بود.

دور برگشت بازی‌ها هفته آینده در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار