بازدید 5196
۴

بیانیه عجیب مس قبل از دیدار با پرسپولیس

باشگاه مس کرمان در آستانه دیدار با پرسپولیس بیانیه‌ای در خصوص داوری این مسابقه منتشر کرد.
کد خبر: ۱۱۷۰۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹ 10 April 2023


به گزارش تابناک به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال مس کرمان و پرسپولیس تهران روز جمعه این هفته در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

مس کرمان که در رده چهاردهم جدول رده بندی است و با باخت هفته گذشته مقابل صنعت نفت حالا خطر سقوط به لیگ دسته اول را هم احساس می‌کند، در آستانه بازی با پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای خواهان استفاده از داوران «مسلط و آماده» شد.

در این بیانیه آمده است: «هفته‌های آخر لیگ برتر این فصل فوتبال کشور در بالا و پایین جدول خود به اوج حساسیت رسیده است و این موضوع کاملاً تائید می‌کند که مسابقات نیاز حیاتی به کمترین اشتباهات داوری برای ثبت نتیجه خود دارد و داوران حتی در کوچک‌ترین تصمیم گیری های خود نیز باید دقت داشته باشند چه رسد به تصمیمات مهم و اثرگذار در مسابقه.

متاسفانه در بازی بسیار مهم و حساس هفته قبل مس کرمان در آبادان و برابر تیم نفت، در حالی که انتظار می‌رفت قضاوت بازی در ثبت نتیجه این مسابقه اثرگذار نباشد اما این بازی کاملاً تحت تاثیر تصمیم گیری تصمیمات دوگانه داور برای دو تیم قرار گرفت و در نهایت اشتباه داوری در ثبت نتیجه این بازی نمایان شد و به نوعی جای دو تیم برنده و بازنده و تقسیم امتیازها در جدول را تغییر داد.

این موضوع به حدی برای تیم مس کرمان دردناک بود که سبب می‌شود کوپن اشتباهات داوری برای مس کرمان در هفته‌های حساس رو به پایان کاملاً پر شده باشد و این تیم باید داورانی را در مسابقات پیش روی خود ببیند که آنقدر مسلط و آماده باشند که مرتکب کوچک‌ترین اشتباهی علیه این تیم نشوند تا مسابقات لیگ برتر در این هفته‌ها با کمترین شائبه روبرو شود.

بازی مس کرمان در این هفته برابر پرسپولیس تهران که در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار می‌شود یکی دیگر از آزمون‌های مهم برای داوری فوتبال کشور می‌باشد که این امید می‌رود با یک قضاوت عادلانه و به دور از اشتباه از یک تیم داوری آماده و مسلط که برای این بازی انتخاب می‌شود، جای هیچ‌گونه شبهه و شائبه‌ای دیگر برای هواداران و باشگاه مس کرمان در این زمینه باقی نماند.»

منبع: مهر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
چرا عجیب ؟ چون شما طرفدار تیم پیروزی هستین ؟ هفته های گذشته داوری به نفع پیروزی بوده اونطرف هم هفته قبل به ضرر مس سوت زده شده اعتراض کنه میشه عجیب ؟؟؟ میخوایین نامه بزنه خواهش کنه بیشتر به ضررش سوت بزنن این میشه غیر عجیب ؟
در این که داوران به نفع لنگ سوت می زنند شکی نییست . افشاریان لنگی نیست؟؟؟ یک پیرزن کور هم میدید که خطای بازی بامس بیرون بود ولی ...... شرمتان باد.
می خوان پرسپولیس قهرمان بشه . تمام .
اول که اسم اون تیم پرسپولیس هست نه پیروزی حالا درسته ماهم بگیم تیم دوچرخه سواران؟؟؟؟؟؟؟ دوم اینکه هیچ تیمی حق نداره بیانیه بده که داوران حق کوچکترین اشتباهی ندارند. مگر تو کل دنیا حتی با داشتن وی ای آر مگر اشتباه نمی شود؟؟؟؟ این دیگه چه بیانیه مسخره ایی هست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست