کسانی که سود سهام عدالت نگرفتند، چه کنند؟

مرحله دوم سود عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت روز ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۱ به حساب ۴۳ میلیون و ۸۶۴ هزار سهامدار واریز شد، اما بر اساس گزارش‌های دریافتی از بانک‌ها، سود حدود ۱۵۰ هزار سهامدار عدالت به حساب آن‌ها واریز نشده است. کسانی که سود سهام عدالت نگرفتند، چه کنند؟
کد خبر: ۱۱۷۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ 08 April 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، محمد باغستانی در مورد سهامداران عدالت که سود مرحله دوم خود در سال قبل را دریافت نکردند، گفت: مرحله دوم سود عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت روز ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۱ به حساب ۴۳ میلیون و ۸۶۴ هزار سهامدار واریز شد، اما بر اساس گزارش‌های دریافتی از بانک‌ها، سود حدود ۱۵۰ هزار سهامدار عدالت به حساب آن‌ها واریز نشده است.

چرا برخی مشمولان سود سهام عدالت دریافت نکردند؟

اما سود سهام عدالت برای برخی از افراد واریز نشده است که پیش از این مدیر پرداخت سود سپرده گذاری مرکزی آقای حسین قشمی  گفته بود: شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضا)، ارزی و بلندمدت از مهم‌ترین دلایلی است که باعث می‌شود سود به حساب سهامداران سهام عدالت واریز نشود.

 

مشمولانی که سود سهام عدالت خود را دریافت نکردند چه کنند؟

مدیرعامل سمات اظهار داشت: سهامدارانی که با مشکل شبای معتبر بانکی روبرو هستند، می‌توانند با ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (sejam.ir) و یا درج شماره شبای معتبر خود در سایت sahamedalat.ir در فرایند دریافت سود سهام قرار بگیرند.

وی گفت: سود سهامدارانی که مشکل شبای معتبر بانکی خود را برطرف کنند، در مراحل بعدی به حساب آن‌ها واریز خواهد شد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.  

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر