بازدید 11351
از اتهام دریافت مبالغی در حساب نزدیکان تا دستکاری در برگه رای

تشت رسوایی شیرازی افتاد؛ فوتبال تهران آماده وداع با رئیس پرحاشیه

شیرازی که مدعی شده بود هیچگونه حقوقی از هیات فوتبال تهران دریافت نمی‌کند، در مواجهه با دریافت پاداش و عیدی و همچنین داشتن پایه حقوق ۲۳ میلیون تومانی سکوت کرد و تهدید به ترک برنامه زنده کرد و گفت که به اتهامات صریح پاسخی نمی‌دهد!
کد خبر: ۱۱۷۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۰ 08 April 2023

حواشی بی‌پایان هیات فوتبال استان تهران در دوران طولانی ریاست حبیب‌الله شیرازی پایانی ندارد و حتی در آخرین روزها نیز این مدیر به جنجال‌سازی ادامه می‌دهد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی که خبرهای رسیده حاکی از تغییرات قریب الوقوع در راس هیات فوتبال تهران به دلیل قطعیت تخلفات رخ داده در کدگزاری برگه رای‌گیری مجمع است، حبیب‌الله شیرازی بامداد امروز شنبه در برنامه زنده تلویزیونی شبکه ورزش حضور یافت تا به شبهات پاسخ بدهد اما توضیحات او موجب خلق شائبه‌های جدید شد.

در این برنامه حسین خبیری رئیس فوتبال شمال‌شرق تهران نیز به عنوان پرسشگر و منتقد حضور داشت.

 

تشت رسوایی شیرازی افتاد؛ فوتبال تهران آماده وداع با رئیس پرحاشیه

شیرازی که از چپ و راست با افشاگری‌ها و اتهامات متعدد علیه خود مواجه شد، بجای پاسخ دادن به سوالات پیاپی مجری و منتقدان، از پاسخگویی فرار کرد و در لحظاتی از برنامه نیز با فرافکنی و سراسیمگی خواستار حضور نزدیکان و مدیران متبوع خود پشت خط برنامه شد!

شیرازی که مدعی شده بود هیچگونه حقوقی از هیات فوتبال تهران دریافت نمی‌کند، در مواجهه با دریافت پاداش و عیدی و همچنین داشتن پایه حقوق ۲۳ میلیون تومانی سکوت کرد و تهدید به ترک برنامه زنده کرد و گفت که به اتهامات صریح پاسخی نمی‌دهد!

شیرازی که مدعی شد هیچ نقشی در نشان گذاری روی برگه های رای نداشته است، در مقابل چاپ برگه‌ها توسط پسرش سکوت کرد.

شیرازی در مورد فروش و خرید امتیاز تیم‌ها در تهران نیز جوابی نداشت و گفت که در همه کشورها هیات فوتبال مسؤولیتی در این باره ندارد! او همچنین در مورد انتصاب های فامیلی و خانوادگی در مجموعه فوتبال پایتخت هم تسلیم بود و از عملکرد خود دفاع کرد.

دیگر مورد عجیب؛ قرار دادن اختیار دوربین مداربسته ساختمان‌ هیات فوتبال به معراج شیرازی پسر حبیب‌الله شیرازی است که به دلخواه خود آن را قطع و وصل می‌کند! همچنین قرارداد مانیتورینگ هیات فوتبال با شرکتی خاص مطرح شد که شیرازی در مورد آن هم شفاف سازی نکرد و تنها به تکذیب کردن قرارگیری سرور این مانیتور در منزل خود بسنده نمود.

همچنین دانیال فدایی مدیر سابق روابط عمومی هیات فوتبال تهران روی آنتن زنده، شیرازی را به دریافت مبالغی غیرمستقیم از مسیر حساب افراد نزدیک و منسوب به خود متهم کرد.

شیرازی تقاضا برای استعفای خود را با حالت تندی رد کرد و گفت که چرا باید استعفا کند؟ این حرف‌ها دور از تقوا است و او باید ۲۲ ماه دیگر رییس بزرگترین هیات فوتبال کشور بماند. به این ترتیب حبیب‌الله شیرازی علنی مقابل خواسته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای اعمال تغییرات در هیات فوتبال تهران ایستاد.

شیرازی البته در آخرین دقایق این برنامه زنده، وعده داد که در صورت عزل قانونی از سوی مقامات ارشد فدراسیون و در صورت اجماع بر سر برکناری اش، استعفا خواهد داد.

باید منتظر ماند و دید که قشون‌کشی شیرازی و رفقایش مقابل هیات رئیسه فدراسیون فوتبال چه زمانی به آخر خط خواهد رسید. آیا او به وعده و اعتراف خود مبنی بر کناره‌گیری از سمت ریاست هیات فوتبال تهران در صورت تصمیم قانونی، عمل می‌کند یا منتظر افشای مطالب بیشتری علیه خود بر صندلی ریاست خواهد نشست.

تشت رسوایی شیرازی افتاد؛ فوتبال تهران آماده وداع با رئیس پرحاشیه

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۳
متاسفانه در جامعه کار به جایی رسیده که ظاهرا جرم با گردن کلفتی انجام میشود... نشانه خوبی نیست مگر اینکه گردن کلفت توسط قانون شکسته شود
استعفا؟
پس تنبیه و مجازات چی میشه؟
چه بخور بخوری
من قضاوت نمی کنم که کی راست می گه و کی دروغ اما یک چیز برایم روشن است . در ایران دزدی مدیران یا هزینه ندارد یا بسیار جزیی است .
وای به حال فوتبال که آقای خبیر ی که هیت فوتبال شمالغرب تبدیل به محل بریز بپاش خود کرده منتقد فوتبال تهران شده ویرایش درست کردن رضومه خود برای ورود به هیت دست به هرکاری میزنم کاش هست فوتبال شمالغرب رو هم دریابید
بین داداشیها دعوا شده . به ما هم ربطی نداره
بدبختی اینه که بعدی و بعدی و بعدی هم همین خواهند بود، اصلا رویه مدیریت همینه! الان دیگه نمیشه فهمید مدیرا انقدر منفعت‌طلب و آقازاده پرور هستن یا مردم همه همینطوری شدن و هر مدیری که انتخاب بشه بطور بالفعل، همین خصوصیات رو داره.
همه جا فساد..............................چه کسی مسئول بررسی است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لجن و تعفن همه جای کشور رو فرا گرفته . . . .

متاسفم برای مردم و فرزندان ایران
اینها را مسئولان می بینند و کاری نمی کنند؟
مدعی العموم کجاست؟
مدعی العموم در پی مبارزه با کم حجابی و بد حجابی و و بر قراری حجاب است که من نمی دانم چه ارتباطی با عفاف دارد
بسیاری از مدیران میز مدیریت را فرصتی برای خود می دانند و نه خدمت و میزان زدوبند به حد اعلا رسیده کاش بررسی شود اینایی که در حال کله پا کردن شیرازی متخلف هستند خودشان چه برنامه خطرناکی دارند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست