بازدید 7875
۴
تنش با حضور معاون حقوقی!

ابقای فتح‌الله‌زاده تا آخرفصل در جلسه جنجالی هیات مدیره استقلال

کد خبر: ۱۱۷۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳ 06 April 2023

جلسه پرتنش هیات مدیره باشگاه استقلال با تایید مجدد ابقای علی فتح‌الله‌زاده به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ از صبح سه شنبه اخبار متناقضی درباره اصرار مدیرعامل استقلال به جدایی از باشگاه به دلیل فشار بیش از حد روی او و همچنین فحاشی هواداران، در رسانه ها منتشر شد.

حوالی ظهر سازمان خصوصی‌سازی گزارش بازرسین خود را علیه فتح‌الله‌زاده و ماجرای چک‌ها منتشر کرد و سپس شایعه شد که جلسه هیات مدیره آبی‌ها لغو شده و زمان دیگری برگزار می‌شود. 

این سازمان همچنین بار دیگر بر تغییر اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تاکید کرد؛ ادعایی که سال گذشته هم چندین بار علنی کرده بود ولی اتفاقی رخ نداد.

ابقای فتح‌الله‌زاده تا آخرفصل در جلسه جنجالی هیات مدیره استقلال

سپس مصاحبه وزیر ورزش و جوانان از راه رسید که بر ابقای علی فتح‌الله‌زاده تا پایان فصل جاری مسابقات تاکید شد و بعداز آن خبر آمد که جلسه هیات مدیره استقلال باوجود تمام شایعات برگزار شد و بعداز تنش بین اعضا و دعوا میان چند مدیر ارشد باشگاه، تصمیم گرفته شد که فتح‌الله‌زاده تا آخر فصل جاری بماند و در دو هفته آتی شانس خود برای تسویه بدهی استراماچونی را بیازماید.

شنیده می‌شود در جلسه هیات مدیره استقلال، فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه و یکی از چهره‌های نزدیک به مصطفی آجورلو مدیر قبلی باشگاه، به انتقاد از شرایط فعلی و عملکرد مدیران باشگاه در مسائل مالی پرداخت.

صحبت‌های سمیعی باعث بروز درگیری لفظی بین او و برخی اعضای هیات مدیره شد که وقتی اوضاع بغرنج شد سمیعی را از اتاق جلسه هیات مدیره بیرون کردند.

باید دید شانس به استقلال رو می‌کند و ای اف سی با پادرمیانی فدراسیون فوتبال یک فرصت دیگر به این تیم پرافتخار می‌دهد یا قانون حرفه‌ای لیگ قهرمانان آسیا پیاده می‌شود و آبی‌ها برای دومین فصل پیاپی از لیگ قاره‌ای محروم می‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بیچاره استقلال
بیچاره هوادار
فتح الله زاده برو
واقعا هيئت مديره خنده شون مياد كه اينجوري تو عكس ظاهر ميشن !! بابا دل هوادار بدرد اومد .فتح الفتوح كرديد؟!
بابا برای یکبار هم که شده هیات مدیره را بخاطر اهمال کاریهایشان محاکمه نه فقط محاکمه ها ، مـــــــحــــــــاکـــــــــــــمــــــــه ! تا کسانی که عرضه و سواد مدیریت ندارند از این پس به عشق پول و امکانات و بخور بخور یلخی وارد هیاتهای مدیره نشوند !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست