بازدید 37811

دونالد ترامپ بازداشت شد/ درگیری مخالفان و موافقان ترامپ در اطراف دادگاه منهتن+ فیلم/ ترامپ دادگاه نیویورک را ترک کرد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و چهره پیشتاز نامزدهای جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ این کشور که با اتهاماتی از جمله پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی مواجه است، سه شنبه شب به وقت تهران، وارد دادگاه منتهن نیویورک شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲ 04 April 2023

دونالد ترامپ بازداشت شد/ درگیری مخالفان و موافقان ترامپ در اطراف دادگاه منهتن 

بین الملل تابناک: هم اکنون مقامات دادگاه منهتن واقع در نیویورک «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا را بازداشت کردند تا در جلسه دادگاه به اتهامات وی رسیدگی شود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و چهره پیشتاز نامزدهای جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ این کشور که با اتهاماتی از جمله پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی مواجه است، سه شنبه شب به وقت تهران، وارد دادگاه منتهن نیویورک شد.

ترامپ دادگاه نیویورک را ترک کرد
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ - ۲۳:۴۳

 دونالد ترامپ پس از پایان جلسه استماع  و تفهیم اتهامات خود، دادگاه کیفری منهتن نیویورک را ترک کرد و در این دادگاه بی سابقه  به نخستین رئیس جمهور متهم شده در تاریخ ایالات متحده تبدیل شد.

 نخستین جلسه دادگاه کیفری دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی (چهارم آوریل/ ۱۵ فروردین ) در حالی برگزار شد که برخی رسانه های خبری تاریخ جلسه بعدی دادگاه او را چهارم دسامبر (۱۳ آذرماه ) اعلام کرده اند.

شبکه خبری سی ان ان وابسته به دموکرات ها اعلام کرد جلسه بعدی دادگاه  حضوری پرونده دونالد ترامپ، ۴ دسامبر تعیین شده است.

ترامپ در دادگاه: بی گناهم
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ - ۲۳:۴۲

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا که برای محاکمه خود در دادگاه منهتن به سر می برد، پس از بازداشت، انگشت نگاری و حضور در دادگاه، همه اتهامات را رد و اعلام بی گناهی کرد.

 بر اساس رویه های قضایی در رسیدگی به پرونده دونالد ترامپ به عنوان متهم در دادگاه کیفری منهتن، پس از حضور  در دادگاه ابتدا بازداشت و سپس انگشت نگاری شد و پس از انگشت نگاری در جلسه دادگاه حضور یافت.

کاخ سفید: دادگاه ترامپ، مرکز توجه بایدن نیست
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ - ۲۳:۴۱

کارین ژان پی یر سخنگوی کاخ سفید روز سه شنبه به وقت محلی همزمان با آغاز محاکمه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در دادگاه کیفری منهتن نیویورکف در جمع خبرنگاران گفت که حضور ترامپ در دادگاه «در تمرکز» بایدن نیست.

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به محاکمه دونالد ترامپ در نیویورک توجه چندانی ندارد.

ژان پی یر افزود: بدیهی است زمانی که بایدن وقت بررسی اخبار را داشته باشد، اخبار پیرامون ترامپ را مطالعه خواهد کرد اما این موضوع در تمرکز او نیست.

ترامپ خواستار تغییر محل دادگاه خود شد
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ - ۲۱:۴۰

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا پیش  از آغاز  محاکمه اش در دادگاه جنایی منهتن، آخرین تلاش خود را برای تغییر محل برگزاری به استیتن آیلند (جزیره ای در جنوبی ترین بخش نیویورک) با گرایش بیشتر به جمهوریخواهان انجام داد.

 رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در شبکه اجتماعی خود موسوم به تروث سوشیال گفت: محل برگزاری دادگاه بسیار ناعادلانه است. در برخی مناطق تنها یک درصد به جمهوری‌خواهان رای داده‌اند. این پرونده باید به نزدیکی استیتن آیلند منتقل شود. این مکانی بسیار منصفانه و امن برای محاکمه خواهد بود.

تعداد بازدید : 4149

او همچنین به انتقاد از قاضی خوان مرچان که ریاست دادگاه او را بر عهده دارد، ادامه داد.

ترامپ افزود: علاوه بر این، قاضی بسیار جانبگرایانه انتخاب شده و خانواده او در تنفر از من شناخته شده اند. او یک فاجعه بی عدالتی در پرونده قبلی مربوط به ترامپ بود و دادگاهی وحشتناک برگزار کرد و ارتباط با او در طول این دادگاه غیرممکن است.

رئیس جمهور سابق آمریکا ادامه داد: دختر این قاضی برای "کامالا هریس" کار می کرد و اکنون برای کارزار بایدن و هریس فعالیت می کند. این یک دادگاه بدون مدارک کافی است.

شبکه خبری ان.بی.سی گزارش داد که ترامپ خود را لحظاتی قبل تحویل مسئولان منهتن داد و انتظار می‌رود، پیش از محاکمه در مقابل قاضی، از او اثر انگشت گرفته شود.

ترامپ همزمان با ورودش به دادگاه منتهن گفت: آنها من را دستگیر می‌کنند و باور نمی‌کنم که این اتفاق در آمریکا رخ می‌دهد.

درگیری مخالفان و موافقان ترامپ در اطراف دادگاه منهتن 

پلیس از درگیری فزیکی میان جمعیت حاضر در نزدیکی دادگاه منهتن جلوگیری کرد، درح الی که موافقان و مخالفان ترامپ با داد و فریاد از یکدیگر انتقاد می کردند.

یکی از حامیان ترامپ، به زنی مسن که لباسی با پیام «ترامپ را دستگیر کنید» بر تن داشت، به تمسخر گفت: "از اینجا برو، ای کیسه استخوان پوسیده!"

یکی دیگر از حامیان ترامپ خطاب به این زن گفت: از این محل دور شو!

دونالد ترامپ بازداشت شد/ درگیری مخالفان و موافقان ترامپ در اطراف دادگاه منهتن 

در حالی که پلیس سعی می کرد دو گروه را از یکدیگر جدا کند، یک زن حامی ترامپ هنگام تلاش برای تخریب یک بنر به زمین خورد.

 دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به عنوان نخستین دادگاه کیفری یک رئیس جمهور آمریکا در حالی امروز آغاز می شود که قاضی نیویورک تصویر برداری را ممنوع کرده و فقط اجازه حضور محدودی عکاس را برای چند دقیقه داده است.

 خوان مرچان، قاضی نیویورک در حکمی اعلام کرده است که تعداد محدودی از عکاسان اجازه خواهند داشت، در دادگاه دونالد ترامپ در روز سه شنبه، عکس بگیرند؛ اما دوربین های فیلمبرداری اجازه حضور در اتاق دادگاه را نخواهند داشت.

مرچان پس از آنکه تیم حقوقی ترامپ با وجود دوربین ها و خبرنگاران در دادگاه مخالفت و اعلام کردند حضور دوربین های فیلم برداری یک فضای "سیرک مانند" ایجاد می کند، چنین حکمی صادر کرد.

رسانه های آمریکایی اعلام کردند که طبق حکم قاضی، پنج عکاس با دوربین های عکاسی برای چند دقیقه اجازه حضور در دادگاه را خواهند داشت.

مرچان در حکم خود اعلام کرده است: این کیفرخواست موضوعی با اهمیت تاریخی است و در آن شکی نیست. در تاریخ آمریکا هرگز رئیس جمهور فعلی یا قبلی به اتهامات جنایی متهم نشده است.

تعداد بازدید : 4163

بنا بر گزارش ها، این تصمیم همچنین بیان می کند که هیچ وسیله الکترونیکی در سالن های اصلی دادگاه یا اتاق های آن مجاز نخواهد بود.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا، ظهر دوشنبه به وقت محلی اقامتگاهش در مارآ لاگو در فلوریدا را با کاروانی از همراهان و ماموران امنیتی ترک و به منتهن نیویورک برای حضور در دادگاه آمد؛ این نخستین کیفرخواست علیه یک رئیس‌جمهور سابق آمریکا و همچنین علیه فردی است که امیدوار به حضور دوباره در کاخ سفید در سال ۲۰۲۴ است.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا متهم است، پیش از انتخابات سال ۲۰۱۶ ریاست جمهوری این کشور، مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به عنوان حق‌السکوت به یک بازیگر زن فیلم‌های مستهجن به نام "استورمی دنیلز" که با او رابطه داشته، پرداخت کرده است.

در این پرونده، این موضوع مطرح است که چگونه ترامپ در آستانه انتخابات سال ۲۰۱۶ بعد از آن که مایکل کوهن، وکیل سابق او (ترامپ) به دنیلز حق‌السکوت داد، این پول را به وکیل خود بازگردانده است؟!

اعلام جرم علیه ترامپ که عصر پنجشنبه ۳۰ مارس (۱۰ فروردین ماه ) اعلام شد، همچنان محرمانه بوده و بدان معناست که اتهامات علیه ترامپ علنی نشده است؛ اما بازرسان مشغول تحقیق علیه حق السکوت ترامپ به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن آمریکایی پیش از سال ۲۰۱۶ بوده‌اند.

با این حال، ترامپ یک شهروند عادی نیست و احتمالا شیوه‌ای متفاوت در روند رسیدگی به این پرونده دیده خواهد شد.

اریک آدامز، شهردار نیویورک در پی این رویداد تاریخی در نیویورک ـ که این شهر چهره بسیار امنیتی و پلیسی به خود گرفته است ـ در یک نشستی خبری اعلام کرد: هیچ تهدید معتبر خاصی در رابطه با سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به نیویورک وجود ندارد.

شهردار نیویورک همه نیویورکی‌ها را تشویق کرد به اقدامات روزانه خود ادامه دهند و در عین حال خاطرنشان کرد که مسافران و سایر افرادی که به این شهر سفر می‌کنند، ممکن است به دلیل ترافیک و بسته بودن خیابان‌ها در نزدیکی دادگاه‌ها در بخشی از منهتن، «اختلال» را تجربه کنند.

شهردار نیویورک به کسانی که به دنبال ایجاد تنش هستند، هشدار داد و گفت: پیام من روشن و ساده است: خود را کنترل کنید.

آدامز گفت: نیویورک خانه ماست، نه زمین بازی برای خشم نابجای افراد. ما امن ترین شهر بزرگ آمریکا را داریم، زیرا به حاکمیت قانون در شهر نیویورک احترام می گذاریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵۴
دموکراسی واقعی و استقلال قوا یعنی این
هیچ مقامی درمقابل قانون مصونیت ندارد
حتی اگر رییس جمهور باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
رییس جمهوری در امریکا شخص اول
کشور امریکا است

ولی در برابر قانون با یک کارگر ساده یا یک کارتن خواب هیچ تفاوتی ندارد
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
افسوس که در ایران تا بحال هیچ وزیر و وکیلی و رییس جمهوری به دادگاه نرفته و محاکمه نشده
حتی اگر مجرم بودنش قطعی باشد
صمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
اینقدرکه شماغربگداها هوادار دموکراسی هستیدوقانون رومیشناسید ورعایت میکنیدش،توخوده آمریکا هم هوادارنداره که اگه داشت هواداری ترامپ بهش احترام میزاشتن.
ناشناس
| Romania |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
زنده باد ترامپ قهرمان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
دموکراسی واقعی را ما تو زندان گوانتانامو. بمب اتم هیروشیما. اشغال دهها کشور و گودتا در دهها کشور از جمله ایران دیدیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
دلبندم ترامپ رییس جمهور نیست
الان بایدن رییس جمهور ه
مثل اینکه بنی صدر محاکمه بشه
آیا خیلی عجیبه
حامد الوفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
آقا مهدی ، عبدالله نوری و آقای کرباسچی با پخش محاکمه در تلویزیون را یادتان نیست، البته تعداد محاکمه های لازم بیشتر از این تعداد است.
ناشناس
| Canada |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
ناشناس 13:08 اونا کی نام بردی دمکراسی نیست! به اونا میگن منافع یه کشور. مون کاری که ایران در یه سری کشورها انجام داد و می ده.اما اینکه بالاترین مقام یه کشور بعد از پایان دوره کاری، فرقی با یه شهروند عادی نداره. دمکراسی یعنی این که کسی مثل رئیس جمهور امریکا رو بکشونی دادگاه و مانند مجرم ها باهاش رفتار کنی.
قاتل در (دام) قانون
امیدوارم پایان (ترامپ) باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
متاسفانه به دلیل دستور قتلی که دادن محاکمه نشده
بنازم کشور آمریکا را واقعا عدالت آنجاست که ریئیس جمهور را محاکمه می کند ،آیا ما حق این کار را داریم باید رفت از آنها درس یاد گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
اینجام ممنوع التصویر می کنن
صمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
آره خب درس بگیر اول از خودت شروع کن که به قانون احترام بزاری ،فقط شلوارپاره پوشیدن وبیحجابی وبرهنگی رویادنگیر توهمه جای دنیا نکات خوبی هست که بایدیادگرفت وهرکس هم بایدازخودش شروع کنه
در کشورهای دموکراتیک ، هیچ مقام مصونیت ندارد !
پاسخ ها
صمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
آدم حسابی کدوم دموکراسی ؟ایناهمش سیاه بازیه اگه حقیقت داشت برای کمک به اوکراین رفراندوم برگزارمیکردن نه بااین همه کارتن خواب ومعتاد بیان به جنگ کمک کنن اگه دموکراسی واقعی بود جنبش وال استریت واعتراض رنگین پوست ها ترتیب اثرداده میشد اگه واقعی بود رییس جمهوررومستقیم مردم انتخاب میکردن نه اینکه دونفروبیارن بگن به این دونفررای بدین اونم تازه اگه توی رای الکترال بتونه برنده بشه.
داریوش
| United States of America |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
صمد خان میخواستم منطقی ومستدل درباره استقلال قوا درغرب برات صحبت کنم که واقعا یک ارزش اجتمایی ویک تجربه بی نظیر بشری ست برای اداره ی سالم اجنماع اما می بینم فایده نداره چون با تعصب ودید منفی مطلق به دستاوردهای خوب انسانها نگاه میکنی ومتاسفانه خیلی نابالغ به مساغل می پردازی
خون به ناحق ریخته شده شهید جمال قاشقچی دامن قاتلان او را از جمله ترامپ و بن سلمان خبیث را خواهد گرفت و به زودی به مجازات وعده داده شده خواهند رسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
بن سلمان که داره جزو دوستان میگردد !!! ؟

و امریکا هم ، شاید بزودی رفیق و همدم مان شود !!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
داداش دوپرس سوسیس بندری هم بفرست میزما
یه بنا گوش و دوتا پاچه هم برار تنگش
ایشالا ترامپ قاتل سردار سلیمانی بره به درک اسفل
بازداشت؟؟؟؟؟؟تفهيم اتهام شد نه بازداشت
چرا اخبار وارىنه ميگوييد
کلی داستان نوشتید تا بگید ترامپ محرم است و در دادگاه به جرم او رسیدگی میشود اما اون روی سکه را هم بگید که در کشوری که قانون حاکم است مهم نیست طرف رئیس جمهور بوده یا کارگر ساختمانی و همه در مقابل قانون باید پاسخگو باشند حتی برای جرمی که سالها قبل انحام داده تازه اگر رابطه داشته با رضایت دو طرف بوده اما در ایران طرف حتی اگر یک روزی وزیر و یا نماینده مجلس یا... و حتی شهردار بوده محاکمه نمیشود اون هم با جرمهایی هزاران برابر جرم ترامپ
دونالد‌ ترامپ‌ یک‌ ادم‌ تهاجمی‌ و خطرناک‌ است‌ و عقل‌ و کمال‌ لازمه یک مسئول‌ کشوری‌ بر او حاکم‌ نیست‌ و آدم خطرناکیست برای‌ دنیا‌ و خود امریکا‌
بیشترین حفاران در حق ملت ایران کرد‌ و برجام‌ را پاره کرد‌ در حالیکه‌ میتونست‌ با پایبندی‌ به برجام‌ راه‌ صلح ارامش‌ در‌ روابط‌ دو کشور را در پیش‌ بگیره‌ .
خون شهید سلیمانی رهایش نخواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
بابا بی خیال
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
دختر ایشان که سمت گرفتند
شما الان چی میگی
اگر انصاف داشته باشیم، در مقابل دموکراسی شگفت انگیز کشوری که رییس جمهور اسبق خود را به دادگاه می کشاند، باید سر تعظیم فرو آوریم و پندها بیاموزیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
امیدوارم اینقدر منصف بمانید تا وقتی سر تعظیم فرود آوردید ٬ چشمتان روی تقلب های پسا سر تعظیم بسته نماند. اغلب کلک می زنند تا سر تعظیم فرود آوریم بعدش نبینیم مشغول چه کاری می شوند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
الان رئیس جمهور سابق را بیارن محاکمه کنن همین شماها آشوب به بپا می کنید
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
یا مثلا احمدی نژاد رو بخوان محاکمه کنن
همین شماها آشوب به پا می کنید
کشور قانونمند آمریکا با دستگاه مستقل قضائی وابسته به شخص نیست شخص اول را هم محاکمه می کنند حرف اول و آخر با قانون هست
با عرض سلام و تشکر از تهیه کننده و گزارشگر محترم این خبر، یک تذکر برادرانه دارم: در دو مورد از عبارت غلط، «تعداد محدودی» عکاس استفاده شده است. و متاسفانه در خیلی از رسانه های دیگر و بیان مقامات رسمی هم دیده و شنیده می شود. در حالی که درست آن، طبق قواعد، «تعدادی معدود» درست است. چنان که «حد» و «محدود» هم با هم درست و معنای صحیحی دارند. سلامت و شاد و پرتوان و موفق باشید.
از خدا میخام زودتر تو رو باگردن خم در دادگاه عدلش محاکمه کنه تو وامثال تو
کفار ظالم خداناشناس متکبر شما باختین و وای به حال مردم خسره الدنیا واخره که دنبال شما راه افتادن لعنت خدا بر شما
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
داداش بزار اول بلیط بهشتت اوکی بشه بعدا رجز دیگرونو بخون.
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
از خدا بخواه تا چند ماه دیگه از گرسنگی نمیری
نظام نخبه سالاری آمریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
نخبه مثل بایدن خوابالو عقب افتاده
صرف نظر از رنگ و جناح و ایدئولوژی و جنگ عقیدتی با آمریکا باید بپذیریم که از نظر قضایی در سطح بسیار بالایی بوده و کاملا قابل احترام هستند.
اطلبوا العلم ولوا بالسین
واقعا"که این استقلال قضایی وحقوق انسانها تو امریکا زبانزد خاص وعام شده کاش سرخپوستاو سیاه پوستاوجرج فلویدها هم چند لحظه فرصت پیدا می کردن یا خاشقچی از توی چرخ گوشت می تونس سرشو بیرون بیاره ویا مادران مکزیکی که بچه هاشونو لب مرز به زور ازشون جدا کردن این انسانها استقلال قضایی وحقوق انسانها توامریکا رو فریاد بزنن هم از طرف خودشون فریاد بزنن هم از طرف مردم افغان وعراق وسوریه وفلسطین و ژاپن وکره و ویتنام و کوبا وشیلی و مصر ولیبی و ایران وووووووو فریاد بزنن گاهی وقتها هم از بس که تو امریکا همه طرفدار عدالت و حقوق انسانها هستن خودشون اسلحه رو بر میدارن ومیرن تو مدرسه ودانشگاه و کوچه و خیابون چند روز یه بار عدالتو برقرار می کنن /میخوام بگم که چشمها رو باید شست
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
چند روز دیگه با عربستانی ها در پکن قرار دارید، بسپر که خاشقچی رو بپرسن داستانش چی شد
شیخ نمر هم بپرسید
بهرحال روزگاری شماها برای همین مسائل سفارت آتش زدید
کسی که خود را فراتر از قانون می داند! به این حداقل رفتار امریکا نگاه کند. یاد بگیرد که باید پاسخگو باشد
عمو ترامپ بی گناهه
دولت امریکا از ترامپ می ترسد به همین دلیل هم دادگاه علنی برگزار نکردند چون پته ارتباط میان کاخ سیاه و زلنسکی و همینطور ناقص کردن مردم به اسم واکسن رو می ریخت روی اب‌.
با خوندن کامنتها به این نتیجه رسیدم که کلا ملت تو ایران درک درستی از سیاست ندارند. محاکمه ترامپ هیچ ربطی به دموکراسی نداره. نیویورک یک شهر کاملا ضد جمهوری خواهان هست. و با وجود ترامپ و گندی که دموکراتها تو این دوره به کل دنیا زدن هیچ شانسی برای موفقیت در انتخابات پیش رو ندارند. این سیرکی که ملاحظه میکنید صرفا برای حذف یک رقیب جدی و بطور کلی مهندسی انتخابات بعدیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
دقیقا. متاسفانه این جماعت سفیه در همه جوانب همینن. غرب و امریکا سرش و تو چاه فاضلابم کنه به نظر اینا درسته.
آمریکا همه چیش نایس
غربزده ها چه کیفی می کنند از خودشون نمی پرسن چطور یه مجرم چند سال امریکا رو اداره کرده هر چند اون زمانم واسه کارای این یارو به به چه چه می کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
درستش غربگدا هست
گناه ترامپ زن بازی و حق السکوت دادن به او نیست. اساسا زنا در دنیای مدرن یک فضیلت است نه گناه!
گناه او خیره سری نامتوازن به نفع اهداف تی پارتی است. گناه او باز کردن پوسته دمکراتیک ایالت متحده و فاش ساختن استمرار جنگ های انفصال است. گناه او استخفاف باکینگهام است!
اگر از این قبیل دعاوی هم جان سالم بدر ببرد ٬ به تیر انتقام خون سردار سلیمانی به خاک خواهد افتاد.

اما بدانیم و آگاه باشیم ٬ اینکه مدعی شده در صورت انتخاب مجدد به ریاست جمهوری ایالات متده ظرف ۲۴ ساعت چنگ خانمانسوز نیابتی اوکراین را فرو خواهد نشاند ٬ بی تردید راست می گوید. و این نابخشودنی ترین گناهش است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
دقیقا
معنی دستگیری با اینکه دادگاه رو ترک کرد مغایرت داره
اگه اختلاس کرده بود چه کارش میکردند ؟
اقا مهدی نمیدونم مگه اون چیزایی که من در مورد امریکا نوشتم دروغ بود؟ چون این که نوشتم همه واقعیته واونی که نمیدونه خواجه حافظ شیرازیه بعدم بهتره فقط با هم بحث کنیم و بهم انگ وبرچسب نزنیم چون اینکار کار ادمای خالی ازنظر و فکره هر وقت کسایی که سفارتو اتیش زدن گیر اوردی ازشون بپرس ضمنا من دارم به امریکا می توپم تو چرا به من می توپی اینجوری خدا نکرده زمینه ایجاد می کنی که به خودت انگ و برچسب بزنن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی