بازدید 4832
۴

حضور تیم سازمان خصوصی‌سازی در باشگاه استقلال

پس از اتفاقات و حواشی شب گذشته، تیمی از سازمان خصوصی‌سازی امروز در باشگاه استقلال حضور یافت.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ 04 April 2023
 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، شب گذشته حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی و علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در تلویزیون جدال لفظی داشتند و هر کدام از آنها دیگری را متهم می‌کرد، موضوع مورد بحث مسائل مالی و البته چِکی بود که قربان‌زاده اعتقاد داشت فتح‌الله‌زاده برای خودش برداشته است اما مدیرعامل این موضوع را تکذیب کرد و گفت «هر کسی سندی دارد، منتشر کند».

پس از این اتفاقات امروز تیم سه‌نفره‌ای از سازمان خصوصی‌سازی در باشگاه استقلال حاضر شد و با حضور در بخش مالی سؤالاتی را درباره مسائل مطرح‌شده پرسید و پیگیر دریافت اسناد و مدارک شد.

باید دید در نهایت درگیری استقلال و سازمان خصوصی‌سازی به کجا کشیده خواهد شد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی و علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در تلویزیون جدال لفظی داشتند و هر کدام از آنها دیگری را متهم می‌کرد، موضوع مورد بحث مسائل مالی و البته چِکی بود که قربان‌زاده اعتقاد داشت فتح‌الله‌زاده برای خودش برداشته است اما مدیرعامل این موضوع را تکذیب کرد و گفت «هر کسی سندی دارد، منتشر کند».

 

پس از این اتفاقات امروز تیم سه‌نفره‌ای از سازمان خصوصی‌سازی در باشگاه استقلال حاضر شد و با حضور در بخش مالی سؤالاتی را درباره مسائل مطرح‌شده پرسید و پیگیر دریافت اسناد و مدارک شد.

باید دید در نهایت درگیری استقلال و سازمان خصوصی‌سازی به کجا کشیده خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
قربانزاده عین بچه هاست ، یا قهر میکنه و دولت بهار هنوزم تیتر فرارش رو داره ، یا جهت تلافی و کینه جوییی نیرو میفرسته برای حسابرسی استقلال اونم فردای جدال با فتح الله زاده ، مرد بزرگ شو تو همونی هستی که بخاطر ترس از آزمون وکالت و سواد کمت ، دنبال قانون پروانه وکالت بدون آزمون بودی .
1-آقای قربانزاده بعنوان رئیس سازمان خصوصی سازی تمامی حرفهاومدارک ومستنداتی که ارائه نمودصحیح بوده وازلحاظ کارکردمالی تاکید بررعایت قوانین مربوطه راخواستارندکه کاملا صحیح میباشد .
2-آقای فتح اله زاده به عنوان مدیرعامل استقلال براساس شرایطدرباشگاه وبا اجازه هیات مدیره کارهایی درجهت منافع باشگاه کرده و براساس رویه موجوددرکلیه باشگاههای فوتبال ایران دادوستدهایی انجام داده که همگی مستندوبرابرتوضیحات ارائه شده توسط ایشان و آقای مظلومی بنظرمیرسد تخلفی صورت نگرفته تنهاوتنها ""اختلاف در روش انجام کار""ایشان باآقای قربانزاده باعث بوجودآمدن چنین شرایطی شده است
قربان زاده به جای روشن شدن ۵۰۰ میلیارد تومان در باشگاه و ارائه راه حل برای رفع مشکل فعلی استقلال به دنبال ۵ میلیارد تومان چک فتح الله زاده بود بیشتر یک نوع کینه شخصی و یا تعصب باشگاهی هوادار رقیب را داشت
فارغ از اینکه چه کسی رییس سازمان خصوصی و یا مدیرعامل باشگاه ورزشی باشد باید گفت وقتی شرکتی وارد بورس شده و مردم سهام ان را خریداری می کنند باید انضباط مالی را سفت و سخت رعایت کرده و به آن متعهد باشد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی