بازدید 4317

آخرین دست‌وپاهای رئیس برای ادامه چنبره ۱۵ساله

کد خبر: ۱۱۶۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸ 04 April 2023

برکناری رئیس جنجالی هیات فوتبال تهران از سوی مقامات ارشد فدراسیون فوتبال، باعث سروصدای رفقا و هم‌پیمانان وی شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گویا عزل حبیب‌الله شیرازی که ۱۴ سال در فوتبال پایتخت چنبره زده است، به مزاق مهره‌های چندگانه سوز فوتبال خوش نیامده است و حالا به انحا مختلف در پی ایجاد مانع و استفاده از آخرین شانس‌ها برای حفظ مدیر فامیل دوست هیات فوتبال تهران هستند.

در روزهای اخیر اخبار زیادی درمورد احتمال عزل حبیب‌الله شیرازی از ریاست هیات فوتبال تهران مطرح شده و در شرایطی که به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال در بالاترین سطوح تصمیم گیری با توجه به گزارش‌های دریافتی تصمیم نهایی خود را در این زمینه اتخاذ کرده و به احتمال فراوان به زودی شاهد جا به جایی روی صندلی مدیریتی فوتبال پایتخت خواهیم بود، روز گذشته حسین آل اسحاق، سخنگوی هیات تهران در مصاحبه‌ای با سایت این هیات در مقام دفاع از شیرازی مطالبی را عنوان کرد.

آل اسحاق که همزمان با فعالیت در هیأت تهران مشاور حقوقی سازمان لیگ محسوب می‌شود، در این گفت و گو ضمن انتقاد از رسانه‌هایی که در روزهای اخیر به این موضوع ورود کردند، توضیحاتی درخصوص شرایط عزل و نصب رئیس هیات فوتبال تهران ارائه کرد که چندان با اساسنامه انطباق ندارد.

این فرد که با توجه به سابقه‌اش باید توضیحات مستد‌ل‌تری در خصوص اساسنامه هیات‌های استانی ارائه بدهد در بخشی از این گفت و گو بدون اشاره به بند ۱۳ ماده ۲۴ اساسنامه هیات‌های استانی مصوب ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ مبنی براینکه "در صورت احراز تخلف مستند رئیس، نواب رئیس یا هریک از اعضای هیات رئیسه هیات فوتبال استان و نیز در صورت محکومیت رئیس، نواب رئیس یا هر یک از اعضای هیات رئیسه هیات فوتبال استان به محکومیت کیفری قطعی(موضوع مواد ۲۵ و ۲۶ قانون مجازات اسلامی) هیات رئیسه فدراسیون می‌تواند بنابر پیشنهاد رئیس فدراسیون نسبت به عزل شخص مذکور تصمیم‌گیری می‌نماید" تنها سعی کرده است این بحث را به سمت استیضاح رئیس آن هم با درخواست تعداد خاصی از اعضای مجمع را مطرح ‌کرده است. بحثی که در بند ۱۲ همین ماده درمورد آن توضیح داده شده است.

 

این در شرایطی است که ظاهرا فدراسیون فوتبال به اسنادی درخصوص تخلفات شیرازی دست یافته و با استناد به همین بند ۱۳ ماده ۲۴ می‌‌تواند اقدام به عزل رییس هیات کند بدون اینکه اعضای مجمع هیات تهران برای استیضاح وی درخواست بدهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار