بازدید 10613
در پی شعارهای تند هواداران و حمله بازیکنان بعداز بازی شب گذشته؛

فتح‌الله‌زاده با این نامه احساسی از مدیرعاملی استقلال استعفا داد / یک قربانی جدید برای حذفی دیگر از آسیا

فتح‌الله‌زاده بارها مدعی شده بود که قبل از پذیرش این سمت، هیات‌مدیره به او گفته بود که در حساب باشگاه ده‌ها میلیارد پول موجود است و مشکلی بابت مخارج نیست اما بعداز آمدن، متوجه مخارج سنگین و بدهی برجا مانده از دوران آجورلو شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹ 01 April 2023

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال تا پایان شب گذشته (یازدهم فروردین ماه) نتوانست بدهی نجومی‌اش به آندره‌آ استراماچونی را پرداخت کند تا طبق قوانین حرفه‌ای لیگ قهرمانان آسیا از مسابقات فصل آتی حذف شود. استقلال به جز بدهی به استراماچونی، به سه بازیکن و مربی خارجی سابق خود نیز مجموعا صدها هزار دلار بدهی دارد.

استقلال فصل گذشته نیز به دلیل عدم تکمیل مدارک و نداشتن مجوز حرفه‌ای، از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شده بود. بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات، نخستین محرومیت قطعی آبی‌هاست. گفته می‌شود احتمال کسر امتیاز نیز در صورت تداوم این بدعهدی و بی‌توجهی باشگاه به احکام بین‌المللی وجود دارد.

فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال استعفا داد+ نامه

فتح‌الله‌زاده بارها مدعی شده بود که قبل از پذیرش این سمت، هیات‌مدیره به او گفته بود که در حساب باشگاه ده‌ها میلیارد پول موجود است و مشکلی بابت مخارج نیست اما بعداز آمدن، متوجه مخارج سنگین و بدهی برجا مانده از دوران آجورلو شد. 

پرونده عملکرد آجورلو و مدیرانش اکنون به دادگاه ارسال شده است و البته این سردار نیروهای مسلح نیز از مقامات سازمان خصوصی‌سازی شکایت کرده است.

عجیب اینجاست که هیچ نهادی به نقش مدیرعامل وقت استقلال یعنی امیرحسین فتحی در امضای قرارداد با استراماچونی و پرداخت نکردن پول او ورود نمی‌کند! فتحی بعداز آن افتضاح ، حکم مدیرعاملی مجموعه‌های ورزشی معروف تهران را از وزیر وقت ورزش دریافت کرد و گویا تشویق شد!

روز گذشته مصطفی زارعی مدیر مجوز باشگاهی عنوان کرده بود، مطابق برنامه زمان‌بندی که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که باشگاه‌های متقاضی دریافت مجوز باشگاهی می‌بایست کلیه بدهی‌های مالی را که تا تاریخ 11 دی ماه قطعی شده است را تا پایان امروز تعیین تکلیف و مدارک و مستندات آن را در سامانه مجوز باشگاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا بارگذاری کنند که باشگاه استقلال نتوانست به تعهدات خود در قبال سرمربی ایتالیایی حداقل تا پایان روز گذشته عمل کند و عملاً شانسی برای حضور در فصل پیش روی پیکارهای آسیایی ندارد.

علی فتح‌الله‌زاده که طی یک ماه اخیر تلاش فراوانی برای تامین یک و نیم میلیون یورو بدهی و غرامت قرارداد استراماچونی کرد، روز گذشته نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت و خواستار فرصت بیشتری شد. بدهی عجیب و سنگینی که توسط چهار مدیرعامل قبل استقلال و بدلیل عدم پرداخت بموقع دستمزد مرد ایتالیایی، ایحاد شد و توسط هیچ یک از مدیران بعدی تسویه نشد و به عنوان میراث باشگاه به فتح‌الله‌زاده رسید.

 در حاشیه دیدار روز گذشته استقلال مقابل ذوب‌آهن هواداران استقلال لب به انتقاد از مدیرعامل این باشگاه گشودند و با شعار «حیاکن، رهاکن» خواهان استعفای مدیرعامل باشگاه شدند. بعد از برگزاری بازی نیز فتح‌الله‌زاده جزو افرادی بود که بازیکنان استقلال سیبل انتقادات خود کردند. تمام این مسائل دست به دست هم داد تا علی فتح‌الله‌زاده امروز رسماً از سمت خود کناره‌گیری کند. او با انتشار پستی که تصاویر آن در زیر آمده است، در یکی از شبکه‌های اجتماعی رسماً استعفا کرد.

حساب رسمی باشگاه استقلال هم این استعفای رسمی و کتبی را تایید کرده است و حالا در هفته‌های حساس پایانی، باید منتظر مدیرعامل تازه برای آبی‌ها بود.

فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال استعفا داد+ نامه

فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال استعفا داد+ نامه

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۱
سیاست چه بلای سر بهترین تیم ایران اورده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
این دایره های بزرگ روی لوگوی استقلال چه معنی داره؟
پس اون ستاره ها به چه درد میخوره یکیشون میخروختن پول استرااموچینی رو میدادن
حیف این بیت شعر که قبلا از زبان ناصر خان حجازی شنیده بودم رو خراب کردی جناب مستعفی، خب یکماه قبلش میرفتی تا نفر بعد زودتر میومد شاید عرضه گرفتن یه وام رو داشت، خودتم میدونستی اینکاره نیستی ولی زودتر نرفتی، اینم از فوتبال دولتی که همه ی باشگاهها وصلن به چاه نفت و فولاد و مس ولی استقلال رو نمیتونن بفرستن اسیا،
از وقتی که دو سالم بود ، هر شیش ماه یه بار ، فتح الله زاده استعفا می داد
دوزار ته جیبشان پول نیست
به زمین وزمان بدهکارند
انوقت همچنان اصرار به استخدام مربی خارجی دارند
این یک چرخه معیوب است
مدیریت صحیح انچنان هم که تصور میشود کارسختی نیست
بشرط انکه ادم مناسبی برای تصدی ان پست گمارده شده باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
همه چیزمان باید ایرانی باشد. فقط مربی فونبالمان باید خلرجی باشد. چون ئول توشه .
خدا حافظ
تابناک عزیز
جناب آقای فتح الله زاده از واژه های ( تحیات ) و ( خواری ) در متن دست نویس خود به درستی استفاده کرده اند ولی متاسفانه گروه تحریریه آن خبرگزاری از واژه های ( تهیات ) و ( خار ) که دارای مفاهیمی نامانوس و غیر متجانس است استفاده کرده است .
فتح الله زاده بايد هنرپيشه مي شد
فوتبال ايران و مخصوصا استقلال و پرسپوليس برابر است با غارت ملي و حيف وميل سرمايه ملي كه متاسفانه كسي بفكر سامان دادن ان نيست. تنها راه ان واگذاري اين دو تيم به بخش خصوصي است وبس وباز متاسفانه بزرگان ورزش كشور با مخالفند البته حق هم دارند چونكه منافعشان به خطر ميافتد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
بهترین راه برای جدا کردن فوتبال از دولت واگذاریاول باید باشگاه سود ده شود تا بخش خصوصی بخرد. پخش زنده بازی ها به یکی از شبکه های پخش فیلم های خانگی و پولی کردن دیدن بازیهاست. تلوزیون هم میتواند تحلیل بازی ها را را بعد داشته باشد
همه دلخوشیهای مردم ایران را گرفتید چرابایستی تیمی که چهاربار به فینال آسیا رفته ودوبار بدون شکست قهرمان آسیاشده ویکبار درفینال تیم اسرائیلی را شکست داده ۳بار بدلیل بی لیاقتی مسئولین ازآسیا حذف بشه
پارسال هم استقلال وپرسپولیس یعنی تمام دلخوشی مردم ایران راحذف کردید
در کامنت های بالا ندیدم یک نفر از مقصر اصلی حرفی بزنه!
یعنی هوادارای استقلال اینقدر کم حافظه شدن؟!
این بدهی و اخراج و شکایت و غرامت نتیجه فشار وزیر رنگی وقت بود و جرا الان پاسخگو نیست من نمیدونم چرا کسی ازش شکایت نمیکنه چرا ما هواداری استقلال اینقدر مظلوم و بی کس هستیم؟
خوب شما وقتی قبول کردی مدیریت استقلال رو چطور ازشون حساب کتاب با سند نخواستی که بعدا بگی به من به دروغ گفتند پول داره باشگاه، من که حرف ایشون رو قبول ندارم هرچند اصراری هم به اینکه ایشون نیت بد داشته ندارم فقط اینکه همه در ایران از اون بالا تا پایین اول با ولع پست بالا مرتبه رو قبول میکنند بعد که نتونستند مدیریت درست کنند میگن خرابیها از قبل بوده ، دیگه عادت کردیم و خسته شدیم از این بهانه های تکراری .
ولخرجی های آجرلو از جیب سهامداران بورسی این بلا را سر استقلال آورد
اگر یک نگاهی به آرشیو مصاحبه های مربیان و مدیران فوتبال ایران بکنید 90 درصد از کلمه مظلوم و داور سر مار وبرید استفاده میکنند در آسیا که همیشه مظلوم هستیم و تحت هر شرایطی AFC در حال سر بریدن ماست. خوب اینجا هم استقلال و پرسپولیس هر دو ادعا میکنند بالای 30 میلیون طرفدار دارند کافیه چند هزارتومن از این طرفدارها بگرند همه این مشکلات حل میشود و نیاز نیست اقای فتح الله زاده برای برای دهم استعفا بدهد.
وقتی قراردادهای آنچنانی با مربیان و بازیکنان میبندید باید فکر اینجاش رو هم بکنید نه اینکه بعدش کاسه چه کنم دستتون بگیرید
بهترین راه برای جدا کردن فوتبال از دولت واگذاری پخش زنده بازی ها به یکی از شبکه های پخش فیلم های خانگی و پولی کردن دیدن بازیهاست. تلوزیون هم میتواند تحلیل بازی ها را را بعد داشته باشد
اتفاقا نباید قبل از رسیدگی به عملکرد مدیریتی ایشان در باشگاه استقلال استعفای ایشان پذیرفته شود . ایشان باید نسبت وضعیت موجود باشگاه بعنوان مدیرعامل پاسخگو باشند
یه چیزی میخوام بگم. همه توجه. کنند. امسال جام مال سپاهان هست. دلیل میخواهید اگر توضیح بدم متنم توی این سایت چاپ نمیشه توی نظرها . وقت نگاه رییس فدراسیون کنید می فهمید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها