بازدید 5604
۵

شهادت افسر سپاه در حمله اسرائیل به سوریه

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت پاسدار رشید اسلام " میلاد حیدری " از مستشاران نظامی و افسران پاکباخته سپاه در حمله جنایتکارانه سحرگاه امروز ( جمعه) رژیم صهیونیستی به حومه دمشق سوریه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ 31 March 2023

 

به گزارش تابناک و به نقل از سپاه نیوز، در اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: سحرگاه امروز جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان ، پاسدار رشید اسلام " میلاد حیدری " از مستشاران رشید نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه ، در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق به شهادت رسید.

در این اطلاعیه با محکومیت سکوت و بی عملی مجامع موثر جهانی در قبال جنایت آفرینی ها و تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی و ادامه نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی یک کشور مستقل عضو سازمان ملل ، تاکید کرده است: بی‌تردید رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی پاسخ این جنایت را دریافت خواهد کرد.

این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این افسر مؤمن، مخلص، فداکار و پاکباخته به خانواده معظم و آحاد همرزمان مجاهد و گرانقدر ایشان اعلام کرده است: آئین‌های تشییع، تدفین و خاکسپاری شهید عالی‌قدر متعاقباً به آگاهی ملت شریف ایران رسانده خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
چرا سپاه اسرائیل رو موشک باران نمی کنه؟
انشاالله در وقت و زمان مناسب جوابشان را خوهیم داد. جواب ما در خاک خودشان خواهد بود.،،،،،،،،
مگر رهبری نگفت که جواب ما در سطح خودشان خواهد بود. موشک زده موشک بزنید. مثلا یکی بره چاقوکشی کنه شد جواب.... چرا واقعا
تسلیت میگیم به خانواده شهید وتبریک خدا صبرتان بده تا انتقام این فرزندان وجوانان وطن اسلامی ایران را ازاین شیطان پرستان بگی ریم
روحش شاد ، یادش گرامی .
امیدوارم این اعلام شهادت به تحقق انتقام منجر شود....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار