بازدید 4512

۲ تصادف در جاده‌های زنجان سه فوتی برجا گذاشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۲ فقره تصادف در جاده‌های این استان سه نفر را به کام مرگ فرو برد.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲ 29 March 2023

به گزارش تابناک، غفور آقاجانلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال اعلام یک فقره تصادف در جاده زنجان – دندی به ندای امداد هلال احمر بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای در عوارضی زنجان – تبریز اعزام شد.

وی افزود: در این سانحه رانندگی یک دستگاه تریلی در کیلومتر ۶۷ این مسیر با کوه برخورد کرده بود و راننده و سرنشین آن در دم جان باخته بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی متشکل از پنج نجاتگر همراه با یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه ست هیدرولیک و یک دستگاه ست نجات بیش از چهار ساعت برای رهاسازی جانباختگان تلاش کردند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی، پلیس راه، اورژانس، راهداری و آتش نشانی از عوامل حاضر در این سانحه رانندگی بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در ادامه به تصادف رانندگی دیگری در جاده زنجان – چورزق اشاره کرد و گفت: در این سانحه رانندگی نیز یک دستگاه سمند در کیلومتر ۴۵ این مسیر ارتباطی از پل سقوط کرد و راننده این خودرو نیز در دم جان باخت.

آقاجانلو افزود: به محض اعلام این حادثه در شامگاه گذشته، یک تیم عملیاتی چهار نفره از پایگاه کوهستان در مسیر تهم – چورزق به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: با تلاش بیش از یک ساعته نجاتگران در عملیات رهاسازی، جسد راننده خودروی سمند به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی