بازدید 4901
۱

نشانه‌ای از آماده شدن روسیه برای استفاده از سلاح اتمی نداریم

پنتاگون اعلام کرد دولت ایالات متحده هیچ گونه اطلاعاتی که نشان دهنده تمایل روسیه برای استفاده از تسلیحات هسته‌ای داشته باشد، در اختیار ندارد.
کد خبر: ۱۱۶۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵ 26 March 2023

 

به گزارش تابناک، به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت دفاع آمریکا همچنین اعلام کرده دلیلی برای تعدیل استقرار نیروهای هسته‌ای خود نمی‌بیند.

در بیانیه وزارت دفاع آمریکا آمده است: ما گزارش‌هایی داریم مبنی بر اینکه روسیه اعلام کرده می‌خواهد تسلیحات اتمی خود را به درخواست مینسک در بلاروس مستقر کند. ما از نزدیک اوضاع را رصد می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: ما دلیلی برای تعدیل یا کاهش تسلیحات اتمی استراتژیک خود یا نشانه‌ای از سوی روسیه برای آماده شدن به منظور استفاده از تسلیحات اتمی نمی‌بینیم. ما همچنان به دفاع جمعی ائتلاف ناتو پایبندیم.

از آغاز جنگ اوکراین، نمایندگان عالی رتبه دولت واشنگتن بارها اظهارات مشابهی را درباره احتمال استفاده روسیه از تسلیحات اتمی بیان کرده‌اند.

اخیرا، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه گفته بود که به درخواست طرف بلاروسی می‌خواهد تسلیحات اتمی تاکتیکی در این کشور مستقر کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پوتین رئیس جمهور هیت و رئیس‌جمهور ها مثل مستاجر هستند و اگه جنگ با اکراین باعث بشه از اتم استفاده بشه مردم روسیه در امان نخواهند ماند و از داخل روسیه خوده پوتین رو محاکمه می‌کنند مگر پوتین نقش اجرا کننده نمایش نوشته شده دولت روس باشه اونوقت مثل کارگر که اختیار نداره بهش کار ندارند واقعا جنگ میشه چون عزم اروپا و آمریکا جدی هست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر