بازدید 6732
۱

انتقاد رسانه روس از سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه

یک رسانه روس معتقد است که والری کارپین برای هدایت تیم ملی فوتبال روسیه مناسب نیست.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴ 24 March 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران و روسیه در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این رقابت با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید.

سایت خبری championat در گزارشی به این مسابقه پرداخت و با انتقاد از بازی روسیه نوشت: نحوه فوتبال کارپین به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه به موفقیت تیم روسیه کمکی نمی‌کند. بازی با ایران فراتر از انتقاد است!

این رسانه ادامه داد: رقابت ایران و روسیه با نتیجه ۱ بر ۱ پایان یافت و تیم روسیه خوش شانس بود. حریف بسیار تیزتر بود و میزبان دقت کافی در ضربات آخر را نداشت. مشکل اصلی این است که بازیکنان تیم ملی روسیه مرتبا توپ را در نیمه زمین خود از دست می‌دهند. مشخص است که تیم والری کارپین ترجیح می‌دهد با ترکیب ۳-۳-۴ بازی کند. وقتی روسیه توپ را در اختیار دارد، تیم کارپین سعی می‌کند با پخش توپ به سمت دروازه تیم حریف برود. تیم روسیه در بازی با ایران هم همین‌طور بود. وقتی تیم ملی ایران روی پرس می‌رفت، تیم ما مدام توپ را از دست می‌داد.

این رسانه روس نوشت: تیم ملی روسیه تنها گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند که پس از فشار موفقیت آمیز این موقعیت به دست آمد. با این حال، پس از آن اشتباه، ایران همه جوره بازی کرد و از پاس‌های بلند ترسی نداشت. 

championat با انتقاد از عملکرد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه ادامه داد: از زمانی که کارپین هدایت تیم ملی روسیه را برعهده دارد روسیه با حریفان قوی‌تر خوب عمل نمی‌کند. روسیه مقابل تیم‌های قدرتمند هرگز حریفی را شکست نداده و به پیروزی نرسیده است!  برای این که یک حریف قوی‌تر را شکست دهید، باید کاستی‌های خود را بپوشانید و از نقاط قوت خود استفاده کنید. این در رویکرد کارپین قابل مشاهده نیست.

این رسانه روس در پایان نوشت: تیم روسیه تحت هدایت کارپین مرتبا اشتباه بازی می‌کند . بهانه‌های کارپین  بیهوده به نظر می‌رسد زیرا ما در مورد تیم ملی صحبت می‌کنیم که یکی از وظایف آن صرفاً جلب رضایت شهروندان کشورشان است، به خصوص در چنین برهه سختی از تاریخ. چرا به ذهن مربی نمی‌رسد که  با نتیجه خوب مردم را شاد کند؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خیلی هم عالی بود با چن تا بچه و نوجوان که از روسیه اورده بود ، فراتر از انتظار ظاهر شد ، قیافه بازیکنان همه نونهال میزد، انگار تیم نوجوانان روسیه امده بود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار