بازدید 2919

ترافیک سنگین در همه محورهای شمالی به جز فیروزکوه

مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام افزایش ۶ درصدی تردد در جاده‌های برون شهری در شبانه‌روز گذشته، ترافیک تمام جاده‌های شمالی به جز محور فیروزکوه را سنگین اعلام‌کرد.
کد خبر: ۱۱۶۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳ 20 March 2023

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از مرکز مدیریت راه‌های کشور بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۶۰۵ ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۶.۳ درصد افزایش ثبت شده است.

گزارش مرکز از آخرین وضعیت محورهای شمالی از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء و گچسر تا سیاه بیشه خبر می‌دهد.

هم اکنون ترافیک در آزادراه‌های قزوین – رشت محدوده رودبار و آزادراه تهران – شمال حدفاصل تونل شماره ۱۶ تا انتهای مسیر نیز سنگین است.

ترافیک در محور هراز حدفاصل آبعلی تا امام‌زاده هاشم و محدوده پلور نیز سنگین است.

بر اساس گزارش سازمان راهداری از جاده‌های شمالی، ترافیک محور فیروزکوه هم اکنون روان است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز حاکی از وجود سنگین ترافیک در آزادراه‌های کرج – قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه تهران – قم محدوده وهن آباد است.

ترافیک سنگین در راه های البرز

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه های تهران - کرج - قزوین در محدوده این استان خبرداد.

سرهنگ‌ پیمان کرمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی جاده کرج- چالوس از محدوده تونل شماره ۱۶ در آزادراه تهران -شمال تا مازندران سنگین است.

وی اضافه کرد: همچنین ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین از محدوده مهرویلا تا کردان سنگین گزارش شده است.

کرمی افزود: وضعیت ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - تهران نیز حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک سنگین است.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: باتوجه به ناپایداری هوا و بارش برف و باران به ویژه در جاده کرج - چالوس ریزش سنگ و کوه متصور است و مسافران درحاشیه جاده توقف نکنند.

وی تاکید کرد: باتوجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش رگباری طی روزهای آتی می طلبد مسافران قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند.

وی افزود: تمام ظرفیت های لازم برای کاهش تصادف و افزایش ایمنی جاده ای مردم و مسافران در نظر گرفته شده است و ۹۰ تیم محسوس و نامحسوس فعال هستند.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان فوق سنگین است

 فرمانده پلیس راه کندوان گفت : ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس - کرج محدوده کندوان فوق سنگین است.

سرگرد محمد احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به علت استقبال چشمگیر مسافران نوروزی و ترافیک پرحجم طولانی در استان البرز و آزاد راه تهران و نقاطی از محدوده کندوان به احتمال زیاد برای تخلیه بار ترافیکی زودتر از موعد مقرر یکطرفه شود.

وی بیان داشت : برابر اعمال محدودیت های ترافیکی پلیس راه امروز بنا است این مسیر حوالی ساعت ۱۲ از مرزن آباد به کرج به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور خودروها بسته شود .

فرمانده پلیس راه کندوان اضافه کرد: با ادامه وضع موجود به احتمال زیاد حوالی ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه امروز این محور از شمال به جنوب (مرزن آباد- کرج) بسته خواهد شد.

احمدی گفت: هم اینک در نقاطی از محدوده کندوان این مسیر ارتباطی از جمله خروجی قطعه ۲ آزاد راه در محدوده شهرستانک تا پل زنگوله، سیاه بیشه، کف هزار چم و شهر مرزن آباد شاهد ترافیک زنجیره ای هستیم و امیدوارم با ممنوعیت تردد از مرزن آباد به سمت کرج این بار ترافیکی تخلیه و تردد خودروها به حالت عادی و روان برگردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار