بازدید 4640

تاج: ۳بازی قابل‌قبول و موفق در جام‌جهانی قطر انجام دادیم!

3 بازی قابل قبول در قطر داشتیم و صرف‌نظر از نتایج، شرایط بسیار مطلوبی را رقم زدیم. تیم ملی در قطر بازی‌هایی انجام داد که موفق بود. بازی اول و سوم را باختیم و دیدار دوم را هم بردیم
کد خبر: ۱۱۶۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ 19 March 2023

رئیس فدراسیون فوتبال، با وجود دو شکست مقابل انگلیس و آمریکا در جام جهانی قطر که اولی با دریافت شش گل و ثبت سنگین ترین شکست تاریخ فوتبال کشورمان همراه بود، عملکرد تیم ملی را موفق و بسیار مطلوب ارزیابی کرد!!

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی تاج امروز یکشنبه 28 اسفند در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که به صورت آنلاین برگزار شد گفت: امیدوارم با حضور امیر قلعه‌نویی گام‌های بسیار موثری در تیم ملی برداریم. این موضوع دور از انتظار نیست و شرایط را بسیار مطلوب می‌بینیم. همچنین انتخاب مجدد اینفانتینو را به عنوان رئیس فیفا تبریک می‌گویم و اعضای محترم AFC هم خوشامد می‌گویم.

تاج: ۳بازی قابل‌قبول و موفق در جام‌جهانی قطر انجام دادیم!

وی ادامه داد: مثل همه سازمان‌ها که متناسب با شرایط جامعه اساسنامه را تغییر می‌دهند، ما هم برخی از تغییرات بندهای اساسنامه که قبلاً مغایرت داشته و برخی هم ضرورت موجود فوتبال کشور است را در دستور کار داریم. تمام این مسائل برای همه عزیزان ارسال شده و همه در جریان کم و کیف موضوع هستند. بحث بعدی ‌عملکرد فدراسیون فوتبال در 6 ماه گذشته است. باید در جام جهانی قطر شرکت و سرمربی تیم ملی را هم انتخاب می‌کردیم. 3 بازی قابل قبول در قطر داشتیم و صرف‌نظر از نتایج، شرایط بسیار مطلوبی را رقم زدیم. تیم ملی در قطر بازی‌هایی انجام داد که موفق بود. بازی اول و سوم را باختیم و دیدار دوم را هم بردیم و همین‌جا از همه اعضای تیم ملی تقدیر و تشکر می‌کنم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
نه تاج عزیز. بازیهای تیم ملی درجام جهانی به پای بازی نیمه نهایی ملتهای آسیای دورقبل درمقابل ژاپن نمیرسند. با حضور فردی مثل جنابعالی درراس فدراسیون فوتبال و مربیگری امیرخان قطعا نتایج بهتری در جام ملتهای آسیا خواهیم دید.وملت ایران برای دوازدهمین 4 سال از دیدن جام قهرمانی دردستان بهترین بازیکنان آسیا محروم خواهندشد. بله بهترین بازیکنان آسیا ولی چون فوتبال ورزش تیمی است ویک نفر باید این 11 نفر رابا تاکتیکی مناسب جفت وجورکرده به میدان بفرستد نتایج ادوارگذشته تکرارخواهدشد.
سنگ پای قزوین رو سفید میشه با این حرف ها!
با ریاست قابل قبول و قرارداد مربی خارجی قابل قبول همه چی گل و بل و بله قطارمونم ترمز بریده ازین همه پیشرفت...
عطر آن است که خود ببوید
نه آنکه عطار بگوید
گرفتی ما را عمو؟
برای انهایی که پاداش گرفتند ...بازی های خوبی بود
خدائيش خيلي پرروئي
وقاحت در ایران فرا گیر شده از قطار پیشرفت تا مهار تورم و موفقیت فوتبال برای فرار از پاسخگویی در قبال بی کفایتی متاسفیم برای خودمان
منم به شخصه از زحمات تاج تشکرمیکنم خسته نباشی موفق...
کسی بازخواستش نکرده اینجور حرف مفت میزنه
گذاشتن علامت ! جلو جمله نشون میده نویسنده اصلا فوتبال در سطح ملی را درک نمیکند. ۵۰درصد فوتبال مسائل روانیست که در اوضاع کشور ما تا ۸۰ درصد تاثیر داشت که کاری به فدراسیون فوتبال ندارد یعنی فدراسیون تنها مسئول ۲۰درصد فوتبال بود یعنی موفق بود.
سه بازی قابل‌قبول و موفق ؟؟!؟!؟
عجب !
وقتی انگلیس گل میزد آه و تاسف و اشک بود! بعد ایشان میگه قابل قبول با اون دفاع پنیر سوییسی! واقعا خیلی رو داری تاج! یا اون بازی افتضاح روبروی آمریکا که ترسو بودیم.
۶ تا گل از انگلیس خوردند که حقیقتا تحقیرامیزبود وبابت آن ۲۰ هزار دلار معادل یک میلیارد تومان پاداش گرفتند که برابر هست با دسترنج ۱۴ سال یک کارگر با حقوق ۶ میلیون تومان !!!!
خخخخ
خوب بابا تاجه کاج که نیست.
اقای تاج اگر قانون باشد شما باید جوابگوی این ملت باشی و تحقیر ایران با شکست را باید جوابگو باشی نه اینکه با پررویی تمام اینطوری از افتضاح خودت دفاع کنی !!!!!!!!!!!!!
اینو از کجا پیدا کردین خدایی.
مردم رو گیر آورده.
یا نمیفهمه چی میگه یا کلا نمیفهمه....
قحط الرجاله مگه؟؟؟!!!!.... یعنی تو این مملکت از بین ۸۰ میلیون آدم... یه آدم حسابی پیدا نمیشه بزارن جاش؟؟؟!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر