بازدید 2953

ترافیک در آزادراه‌های زنجان نیمه سنگین است

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان گفت: هم اکنون ترافیک در آزادراه‌های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز نیمه سنگین است.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰ 18 March 2023

به گزارش تابناک، سرهنگ مهدی میناخانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی، افزود: طبق پیش بینی ها طی روزهای آینده، ترافیک در آزادراه های استان به اوج خود می رسد.

وی اضافه کرد: تیم‌های گشتی پلیس راه استان در طرح نوروزی با استقرار در مسیرهای ارتباطی، تخلفات را رصد می‌کنند.

این مسوول با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار فقره تصادف جرحی در سطح جاده های استان گزارش شد، ادامه داد: همچنین از ۲۴ اسفند تاکنون ۲ مورد فوت ناشی از تصادفات در زنجان به ثبت رسید که متاسفانه نسبت به مدت مشابه قبل افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان، بیشترین عامل تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده های استان را بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان وسایل نقلیه عنوان کرد و گفت: بیشترین وقوع تصادفات در یک تا ۳۰ کیلومتری شهرهای استان اتفاق می افتد که ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن به مقصد است.

استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی و فرعی دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه ترددشمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی