بازدید 3386

بیشتر صهیونیست‌ها، جنگی داخلی را محتمل می‌دانند

براساس گزارش یک شبکه عبری زبان، ۵۸ درصد صهیونیست ها جنگی داخلی را محتمل می‌دانند.
کد خبر: ۱۱۶۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 17 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بر اساس نظرسنجی یک شبکه اسرائیلی، ۵۸ درصد اسرائیلی‌ها وقوع جنگ داخلی و خشونت در خیابان‌ها را محتمل می‌دانند.

پیش از این، آویگدور کهلانی وزیر سابق امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گفتگو با یدیعوت آحارونوت ضمن رد اظهارات اخیر نتانیاهو، تاکید کرده بود: اسرائیل همین حالا هم در میانه یک جنگ داخلی قرار دارد.

وی افزود: این احساس عمیق در بین ما وجود دارد که باید مبارزه کنیم و از حقوق خود حفاظت کنیم.

یورام کوهن رئیس سابق شاباک نیز گفته است: در شرایط کنونی شکاف‌ها در اسرائیل عمیق‌تر شده است و نتانیاهو باید در این زمینه اقدام جدی انجام دهد.

رونن بن اسحاق رئیس سابق شاباک نیز در سخنانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به انتشار اطلاعات پزشکی اش تهدید کرد و گفت: او خودش می‌داند، من درباره چه مسأله‌ای صحبت می‌کنم.

یائیر لاپید نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی که هم اکنون در جریان اپوزیسیون علیه نتانیاهو فعالیت می‌کند، در سخنانی عنوان کرد: اسرائیل وارد یک جنگ داخلی شده است.

وی با هشدار درباره اینکه اسرائیل در لبه پرتگاه قرار دارد، افزود: ما در شرایط حساسی قرار داریم و در صورت تصویب اصلاحات قضائی به سوی ویرانی پیش می‌رویم.

این در حالی است که نتانیاهو روز گذشته در واکنش به اظهارات اخیر دبیر کل حزب الله لبنان درباره اختلافات داخلی در اراضی اشغالی، به وی توصیه کرده بود که به این رخدادها امید نبندد.

اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی نیز اخیراً با اشاره به تشدید اختلافات داخلی گفته بود که اسرائیل روی بشکه باروت قرار گرفته است.

در هفته‌های اخیر از زمان آغاز به کار کابینه نتانیاهو، تظاهرات علیه وی به طور گسترده هر هفته با حضور صدها هزار نفر معترض تکرار شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل