بازدید 5592

اعتراض هالند علیه گواردیولا بعداز تعویض بخاطر نجات رکورد مسی

کد خبر: ۱۱۶۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳ 15 March 2023

ستاره نروژی منچسترسیتی گفت که از تعویض برابر لایپزیگ خوشحال نشده و آن را به گواردیولا هم گفته است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از اسکای‌اسپورت، ارلینگ هالند در دیدار برابر لایپزیگ در دور برگشت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نمایش خیره‌کننده‌ای داشت و توانست ۵ گل به ثمر برساند.

هالند بعد از بازی گفت: شب بزرگی را تجربه کردیم. به خودم افتخار می‌کنم که در این رقابت بزرگ فرصت بازی‌کردن دارم. پیروزی با هفت گل شگفت‌انگیز است.

او درباره بهترین گلی که در این بازی به ثمر رساند، گفت: چیزی یادم نیست. تنها روی ضربه‌زدن تمرکز داشتم و از شادی گل خسته شده بودم. نیروی خارق‌العاده من گلزنی است. برنامه ما این بود که در این بازی فشار بیاوریم. در مالکیت توپ بسیار خوبیم و باید این سبک بازی را در خود تقویت کنیم. البته به نظرم از این حیث هم امسال بهتر از سال قبل هستیم.

اعتراض هالند علیه گواردیولا بعداز تعویض بخاطر نجات رکورد مسی

هالند درباره تعویض عجیب خود در دقیقه ۶۳ با آن که پنج گل به ثمر رسانده بود، گفت: بعد از تعویض به گواردیولا گفتم که دوست داشتم در میدان باشم تا دوباره گلزنی کنم اما این تصمیم سرمربی تیم بود و چه می‌شود کرد؟

گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی اعلام کرد که به خاطر لیونل مسی اقدام به تعویض هالند کرده است. او گفت که هالند هنوز بسیار جوان است و باید انگیزه شکستن رکورد مسی در او همچنان وجود داشته باشد تا بتواند در دیدارهای بعدی بدرخشد و برای پشت سرگذاشتن رکورد مسی تلاش کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار