بازدید 7804
مدیرعامل گروه سایپا در آیین افتتاح طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی سایپا و ایران خودرو:

رسالت شرکت های خودروساز تولید محصول باکیفیت و در سطح استاندارد جهانی است/ تلاش سایپا بر تولید و عرضه خودروهای با کیفیت و گارانتی 5ساله است

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در آیین افتتاح طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی سایپا و ایران خودرو گفت: رسالت شرکت های خودروساز تولید محصول باکیفیت و در سطح استاندارد جهانی است که با ارائه گارانتی 5 ساله و خدمات با کیفیت نقش مهمی در رضایت مشتریان خواهند داشت.
کد خبر: ۱۱۶۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ 15 March 2023

رسالت شرکت های خودروساز تولید محصول باکیفیت و در سطح استاندارد جهانی است/ تلاش سایپا بر تولید و عرضه خودروهای با کیفیت و گارانتی 5ساله است

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز، طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی سایپا و ایران خودرو در ستاد عالی شورای سیاستگذاری و با حضور مدیران عامل دو شرکت برای استفاده و بهره گیری از ظرفیت های مشترک کلید خورد که بر اساس این طرح، 521 نمایندگی مشترک سایپا و ایران خودرو با 3هزار 300 اکیپ شیفت در هزار و  431 شهر و روستا  و 230 شهر اصلی کشور خدمات رسانی و امداد نوروزی به هموطنان را از 24 اسفند ماه 1401 تا 14 فروردین ماه 1402 به مدت 20 روز تحت پوشش قرار خواهند داد.

در این مراسم که با حضور مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و جمعی از مدیران ارشد دو گروه و امدادگران سایپا و ایران خودرو برگزار شد، محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا گفت: بیش از 90 درصد خودروهای تولیدی در کشور در اختیار دو گروه خودروساز سایپا و ایران خودرو است و اتحاد استراتژیک بین این دو گروه تحول بزرگی در ارائه خدمات در صنعت خودرو کشور ایجاد کرده است.

او افزود: خدمت رسانی به معنی یاری رساندن است و در این مسیر، شخصی می تواند خدمات درست به مشتری ارائه دهد که یاری رسان خوبی باشد و امیدواریم همه همکاران در دو شرکت سایپا و ایران خودرو در ایام تعطیلات نوروز یاری رسانی هموطنان باشند.

 تیموری تصریح کرد: با توجه به سطح گسترده خدمات دو شرکت در کشور، همکاران امدادگر علاوه بر خدمت رسانی به محصولات تولیدی که تعهد در انجام خدمات آن وجود دارد، به سایر خودروهای مونتاژ داخل ایران هم برای رفاه حال هموطنان یاری رسانی می کنند به نحوی که نشان سایپا و ایران خودرو در کشور بدرخشد.

او افزود: در حال حاضر ۲۷ میلیون خودرو در جاده‌ های کشور وجود دارد و رسالت ما افزایش کیفیت خودروهای تولیدی است و باید تلاش کنیم با افزایش استاندارد و رساندن گارانتی خودرو به  ۵ سال، محصولات باکیفیت را تولید و به بازار عرضه کنیم.

مدیرعامل سایپا گفت: متاسفانه در طی دهه  90 حجم تولید قطعات غیر استاندارد و قاچاق در کشور زیاد شد و با توجه به کشش به سمت خدمات و قطعات ارزان قیمت، این موضوع باعث کاهش ضریب ایمنی و کیفیت خودروها در سطح جاده های کشور شد و برای جلوگیری از این مشکل باید با افزایش زمان گارانتی و خدمات دهی مناسب رضایت مندی مشتری را افزایش دهیم.

او افزود: بیش از ۲۵ میلیون خودرو در کشور بدون گارانتی در جاده‌ ها تردد دارند که امیدواریم  با افزایش گارانتی برخی از محصولات، رسالت خود را که تولید خودرو با  کیفیت است ارتقاء دهیم  و در آینده ای  نزدیک محصولات با کیفیت در سطح استاندارد جهانی تولید کنیم.

تیموری تاکید کرد: مدت زمان گارانتی خیلی از خودروسازان مطرح جهانی 5 ساله است و امیدوارم با این اتحاد استراتژیک که بین دو خودروساز بزرگ کشور صورت گرفته است، گارانتی 5 ساله را برای برخی از محصولات داخلی لحاظ کنیم و هم اکنون گروه سایپا برای خودروی آریا برنامه‌ریزی انجام داده که با افزایش شرایط کیفی، این خودرو با گارانتی ۵ سال به بازار عرضه شود.

مدیرعامل سایپا گفت: وقتی استاندارد گارانتی 5 ساله شود، کیفیت و ایمنی خودرو محفوظ می ماند به نحوی که هر قطعه ای در بازار و لوازم یدکی ها روی خودرو نصب نمی شود.

او با اشاره به نقش کیفیت در همه امور زندگی افزود: مقام معظم رهبری در 10 بهمن 1400 ، کیفیت خودروهای داخلی را نامناسب دانستند و به درستی به این مهم اشاره کردند. گروه خودروسازی سایپا در این راستا تلاش زیادی در خصوص بالابردن کیفیت خودروهای خود انجام داد که خوشبختانه محصولات تولید سال 1401 با کیفیت چشمگیری تولید و روانه بازار شده است.

تیموری گفت: افزایش کیفیت در محصول، هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری و درآمد است و هر مقدار بر روی افزایش کیفیت دفت شود، درآمد افزایش و هزینه ها کاهش می یاید.

او تصریح کرد: خوشبختانه در ماه های اخیر عرضه لوازم یدکی اصلی به بازار بیش از ۳۰۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته و این لوازم بر اساس استاندارد تولید و با قیمت مناسب ارائه شده است لذا در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

تیموری گفت: افزایش کیفیت محصول نتیجه افزایش کیفیت در فرایند است که در سایپا از طراحی محصول شروع شد و در ادامه از عرضه و تولید بعضی از خودروهای جدید شرکت سایپا جلوگیری شد به نحوی که کیفیت محصول، فدای گذشت زمان نشود و تلاش سایپا بر این اساس است که خودروهای با کیفیت و گارانتی 5ساله تولید و به بازار عرضه کند.

او افزود: در دو شرکت سایپا و ایران خودرو تلاش خواهیم کرد تا از ظرفیت های موجود استفاده کنیم تا علاوه بر تولید محصولات باکیفیت، خدمات رسانی مطلوب و با کیفیت به هموطنان ارائه شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: افزایش کیفیت محصولات باعث افزایش مدت زمان گارانتی محصول می‌شود و این موضوع برای خودروساز مناسب است، چرا که مدت زمان بیشتری خودرو را در شبکه گارانتی خود دنبال می‌کند.

در ادامه علیمردان عظیمی،مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن قدرداني از تمام افرادی که در طول یک سال گذشته به ارایه خدمات به مردم کشور پرداخته اند، گفت: نمایندگی ها پرچم دار مشتري مداري براي شركت هاي ایران خودرو و سایپا به شمار مي روند و همواره به عنوان شریک تجاری این دو خودروساز تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی مطلوب به مردم به كار مي گيرند.

او با تاکید بر این که در طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی، خدمت متفاوتی را به مردم و مشتریان ارایه خواهیم کرد، تصریح کرد: هدف گذاري اصلي در طرح خدمات امداد نوروزي ايجاد آرامش و امنيت براي تمام هم وطنان است و در همين راستا از زحمات پلیس راهور و ناجا که در ایام نوروز در کنار خودروسازان به مردم خدمت رسانی می کنند قدرداني می کنیم.

او با بیان این که وظیفه خود می دانیم با تجهیز امدادگران و بهره مندي از دانش و تكنولوژي هاي نوين، رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات رسانی را افزایش دهیم، تصریح کرد: خدمات پس از فروش مهم ترین وظیفه خودروساز پس از تحویل خودرو است، از طريق نمايندگي ها در سراسر كشور، نسبت به ارايه خدمات با كيفيت و به موقع به مشتريان اقدام خواهيم كرد.

عظيمي با بيان اين كه باید خدمات رسانی به شکلی با کیفیت، صادقانه و دلسوزانه صورت گیرد، با اشاره به لزوم در دسترس بودن قطعات در نمایندگی ها و امدادهای جاده ای، گفت: باید قطعات پر مصرف پیش بینی شده و نسبت به تامین به موقع و مناسب آن ها اقدام شود تا با کسری و کمبودی در این زمینه مواجه نشویم.

او با بيان اين كه گروه صنعتي ايران خودرو تلاش خواهد كرد تا در سال آينده رويكردهاي نوين و متنوعي را به منظور بهبود روند ارايه خدمات به مشتريان دنبال كند، خاطرنشان کرد: خدمات رسانی به مشتريان بايد به صورت دقيق پايش شود تا در عوامل و مولفه هاي مختلف رضايتمندي مشتريان، برنامه هاي بهبود تعريف و نسبت به ارايه خدمات شايسته به مشتريان اقدام شود.

او اظهار امیدواری کرد، کیفیت خدمات رسانی به مشتریان در ایام نوروز نسبت به سال هاي گذشته ارتقا یابد و صنعت خودروسازی کشور بیش از پیش شکوفا شده و بهبود یابد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر