بازدید 5490

حقوق و دستمزد کارگران تا هفته آینده تعیین می‌شود

وزیر تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در رابطه با تعیین حداقل حقوق دستمزد کارگری هم کمیته تعیین مصادیق جلسات مختلفی برگزار کرد و هم شورای عالی کار در هفته جاری تشکیل جلسه داد. مشترکات ما بسیار بالا است و چند مبحث مجدد به کارگروه‌های تخصصی واگذار شد و تا پایان هفته اقدامات لازم را انجام خواهند داد و تا اوایل هفته آینده تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۶۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ 15 March 2023

 

به گزارش  تابناک به نقل از مهر، وزیر تعاون و رفاه اجتماعی گفت: جلساتی را با شورای عالی کار برگزار کردیم، بنابراین تا اوایل هفته آینده تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران انجام خواهد شد.

 صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خبر خوش ما این است که تمام صندوق‌های بازنشستگی که تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند نسبت به پرداخت مطالبات جامعه هدف خود اقدام کردند و هم حقوق بهمن ماه و هم عیدی‌های ۱۴۰۱ پرداخت شده است. در فرصت مناسب نیز حقوق اسفند ماه را پرداخت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: در خصوص کالابرگ فرایند استانی را طی کردیم و ۳۰ هزار فروشگاه به این سامانه وصل شدند و مردم می‌توانند یک ماه قبل از زمان واریز یارانه نقدی خود به صورت اعتباری در صورت نیاز از این فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سایر فروشگاه‌ها خرید کنند. هر روز تعداد قابل توجهی ثبت سامانه می‌کنند.

وزیر تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در رابطه با تعیین حداقل حقوق دستمزد کارگری هم کمیته تعیین مصادیق جلسات مختلفی برگزار کرد و هم شورای عالی کار در هفته جاری تشکیل جلسه داد. مشترکات ما بسیار بالا است و چند مبحث مجدد به کارگروه‌های تخصصی واگذار شد و تا پایان هفته اقدامات لازم را انجام خواهند داد و تا اوایل هفته آینده تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران انجام خواهد شد.

وی افزود: تاکید ما این است که تبعیض قائل نشویم و تفاوتی میان کارکنان دولت و کارگران ایجاد نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۲
بهتر بزارید سال بعد اعلام کنید تا حد اقل کارفرماها عید را برا کارگراها زهر مار نکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
خدا وكيلي امثال تو براي اين نظام نعمت هستيد
واقعا چه ساده و سهله حكومت كردن به امثال شما...............
کارگر با کارمند زمین تا آسمان فرق داره آقای وزیر
حقوق زیر بیست میلیون مساوی بردگی و فقر
مثل عیدی و پاداش که تفاوتی بین کارکنان دولت و بازنشسته ها و کارگران وجود ندارد .....
آقای وزیر اگر واقعآ راستگویی و می خواهی تبعیض نباشد تاثیرات افزایش ۲۰ درصدی حقوق را به حواشی حقوق مثل کارانه ویا بهره وری و حق جذب و اضافه کاری های آنچنانی و....... را جداگانه محاسبه و به آن ۲۰درصد افزایش اصل حقوق اضافه کن و افزایش واقعی را که برای کارمندان اتفاق می افتد را بیان کن و برای کمیته تعیین دستمزد کارگران بفرست تا با توجه به رقم واقعی افزایش حقوق کارمندان برای کارگران هم تصمیم گیری کنند تا همه بفهمند که حرف با عمل یکی بودن یعنی چه و تبعیضی در کار نیست
میذارن یک ساعت مونده به سال تحویل اعلام میکنند !!!
اگر مثل تمام كشور ها
يك بار فقط يكبار كارگر ها اعتصاب كنند
ديگه نه دولت و نه كارفرما
هيچگاه به خودش اجازه نخواهد داد اينجوري با قشر عظيمي از جامعه بازي كنند و توهين كنند

ارزو ميكنم يكبار هم كه شده اين مهم محقق بشه.................
خبر خوش ما این است که تمام صندوق‌های بازنشستگی که تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند نسبت به پرداخت مطالبات جامعه هدف خود اقدام کردند و هم حقوق بهمن ماه !!! و هم عیدی‌های ۱۴۰۱ پرداخت شده است. در فرصت مناسب !!!!!!! نیز حقوق اسفند ماه را پرداخت خواهند کرد.
امروز ۲۴ اسفند هست لابد منظور ایشان از فرصت مناسب بعداز تعطیلات نوروز هست !!!!!ً
هزینه های کارگر با کارمند چه فرقی دارد که حقوقشان باید فرق داشته باشد
احسن
آقای خدا وکیلی منظوراینه حد اقل اگر قرار اخراج بشن بیمه بیکاری با سال بعد بگیرن بعدش هم ما با اصل نا برابری و تبعیض وحقوق کم کارگران موافقیم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل