بازدید 2719

درخواست تروریستی عضو کنست علیه شهرک فلسطینی

عضو تندرو کنست در درخواستی تروریستی موضوع به آتش کشیدن شهرک حواره را عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۶۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸ 15 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، درخواست تروریستی علیه روستای فلسطینی حواره بار دیگر از سوی یک عضو پارلمان رژیم صهیونیستی تکرار شد. روزنامه عبری زبان معاریو اعلام کرد که «زویکا فوگل»، عضو کنست رژیم صهیونیستی از حزب افراطی «قدرت یهودی» به رهبری ایتمار بن گویر خواستار به آتش کشیدن شهرک حواره در جنوب نابلس شده است.

معاریو مدعی شد که پلیس رژیم صهیونیستی تحقیقاتی رسمی را در این باره آغاز کرده و فوگل را به سبب تشویق به خشونت و تروریسم پس از حملات اخیر شهرک‌نشینان به شهرک حواره مورد تحقیق قرار داده است.

این روزنامه اشاره کرد که پلیس در پی موافقت مشاور قضائی دولت، فوگل را به سبب اظهاراتش در مورد شهرک حواره مورد تحقیق قرار داده است.

فوگل در واکنش به حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به شهرک حواره که طی آن صدها خانه و خودروی فلسطینیان به آتش کشیده شد، در توییتی گفته بود: حواره در آتش می‌سوزد و این همان چیزی است که دوست دارم ببینم، این تنها راه تحقق بازدارندگی است!

گفتنی است که قبل از این، اسموتریچ وزیر دارایی تندرو رژیم صهیونیستی نیز در اظهاراتی مشابه خواستار نابودی کامل شهرک حواره شده بود؛ اظهاراتی که واکنش‌های گسترده بین‌المللی را در پی داشت.

در پی اظهارات اخیر «اسموتریج» وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی در زمینه لزوم از بین بردن شهرک حواره (در جنوب نابلس)، پنج هزار آمریکایی با امضای طوماری خواستار لغو ویزای وی و ممانعت از ورودش به خاک آمریکا شدند. در متن این طومار آمده است: هنوز یک هفته هم از قتل عام فلسطینی‌ها در نابلس که طی آن ۱۱ فلسطینی کشته شده و بیش از ۱۰۰ نفر دیگر زخمی شدند نگذشته است که اسموتریچ در سخنانی خواستار محو شهرک حواره فلسطین شده است.

امضا کنندگان این طومار از وزارت خارجه آمریکا خواسته اند که تنها به صدور بیانیه محکومیت در قبال مواضع اخیر اسموتریچ، بسنده نکند و این وزیر کابینه نتانیاهو را که به صورت علنی خواستار قتل عام فلسطینیان شده، توبیخ نماید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل