بازدید 5165

با تایید شورای شهر اتوبوس سوار شدن در تهران گران شد

اعضای شورای اسلامی شهر تهران پس از بحث و بررسی نهایتا با افزایش میانگین ۴۰ درصد برای نرخ بلیت اتوبوس در خطوط اتوبوسرانی شهر تهران برای سال آینده موافقت کردند.
کد خبر: ۱۱۶۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷ 14 March 2023

به گزارش تابناک، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در نوبت عصر بررسی لوایح نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در دو بخش اتوبوس و تاکسی را در دستور کار داشتند در بررسی نرخ بلیت اتوبوس در خطوط مختلف نهایتا با اکثریت آراء افزایش میانگین ۴۰ درصد را به تصویب رساندند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۱۲
خب حقوق های نجومی فامیل و آشنا رو میگی از کجا بیاریم بدیم!؟
با افزایش ۲۰% حقوق کارمندای دولت خیلی هماهنگِ . ... .
در مورد دستمزد کارگران هم خوبه بدن شورای شهر تصمیم بگیره و با اکثریت آرا در یک جلسه مطابق تورم زیاد بشه.
انوقت سر ۵ درصد بیشتر بالا بردن حقوق کارگر و کارمند دهها جلسه و همایش و هم اندیشی و اجازه و محل اعتبار و ... برگزار می کنند اخرش هم نهایتا همون ده درصد را اضافه می کنن اما الان سه سوته چهل درصد به خدمات شهری که خدمت به ضعیفترین قشر جامعه است اضافه می کنن دولت پول نفت را چه می کنه ؟!! غدا و دارو ازاده تورم ۷۰ درصده پول خدمات شهری نمی ده حقوقها برخلاف تورم ده درصد رشد داره مالیات از همه چیز گرفته میشه قیمتها نسبت به سال قبل منوسط سه برابر شده پس کو پول نفت ؟!فاجعه انکه همون دولت از بالا رفتن دلار و طلا اظهار تعجب می کنه !!
افرین!!! از حالا داره بوی تورم ۸۰ درصدی سال اینده میاد.
حتما با این روش افزایش هزینه برای مردم قصد دارید که تورم را کنترل وکاهش دهید؟دستتان درد نکنه
کاربجایی بود.بشرط اینکه مبالغ اضافی خرج بهبودکیفیت و حل مشکل کمبوداتوبوس بشه.
این هم تقصیر دشمن هست و صد البته کوتاهی حسن روحانی!
یعنی منبعد سوار اتوبوس شدنم آرزوست ! گران کردن که از عهده یک بچه مدرسه ای کلاس سوم چهارم هم برمی آید ! یعنی حدتان همینقدر هست ؟ وااسفا به کشور و مردم !
واقعا ماشاالله هم داره به این هوش و ذکاوت شورای شهر حقوق کارمند 20درصد افزایش یابد افزایش 40 درصدی کرایه اتوبوس و تاکسی ومترو دعای جوشن زخم داشته باشید
من نمیدانم چه کسی به شما رای داده و شمارا به شورای شهر راه دادن خدا وکیلی شمارا چه به شورای شهر شما که اینقدر بی فکر هستین که ادم میمونه در اینکه شماها را چی خطاب بکنه اخه ا اتوبوس وتاکسی ومترو وسایل نقلیه عمومیند واکثر مردم با این وسیله ها تردد میکنند وظیفه شهردار بیایاقت است که به این وسایل نقلیه عمومی سوپسید بدهد تا مردم از این وسایل استفاده بکنند وماشین کم بیرون بیاورند که هم هوا الوده نشه وهم بنزین کم مصرف بشه خیلی راحت چهل درصد میزارین رو کرایه ها اونوقت دولت بیلیاقت خودشو میکشه تا ده درصد به حقوق حقوق بگیران اضافه کنه چرا مرگ خوبه فقط برای همسایه؟
چه خبره؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس