بازدید 2115

دسترسی به میوه با کیفیت حق مردم است

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: دسترسی به میوه با کیفیت حق مردم است و تعزیرات حکومتی توزیع میوه از میدان تره بار اصلی تا میادین شهرداری را با اولویت بررسی می کند.
کد خبر: ۱۱۶۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 14 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، گشت تعزیرات حکومتی با حضور احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی امروز برای نظارت بر میوه شب عید به میادین تره‌بار رفت اما در بررسی‌ها مشاهده شد که برخی واحدها، میوه خوب را در انبارها نگهداری می‌کنند و میوه‌های ضعیف و درجه دو و سه را با قیمت مصوب به مردم عرضه می‌کنند.

اصانلو ضمن هشدار به سودجویان گفت: با توجه به نیاز مردم و سهل بودن مراجعه به واحدهای صنفی تره‌بار برای مرتبه اول به هشدار و تذکر اکتفا شد اما همان‌طور که اعلام کردیم کاسبی سودجویان در بازار شب عید کساد می‌شود و حتماً مجدداً از این واحدها نظارت انجام و در صورت مشاهده تخلف، نصب پارچه و پلمپ واحد انجام می‌شود.

بر اساس اعلام بازرسان حاضر در گشت به برخی از واحدها که میوه‌های با کیفیت را با گران‌فروشی ۱۰ هزار تومانی به مردم عرضه می‌کردند؛ ضمن اصلاح قیمت، تذکره‌های لازم به آن‌ها داده شد. رئیس سازمان تعزیرات حکومتی همچنین با این گشت از یک نانوایی سنگی بازدید کرد که این واحد در چانه‌های نان، کم‌فروشی ۱۱۰ گرمی داشت و هر چانه سنگک را ۲۹۰ گرم اندازه‌گیری می‌کرد.

بازرسان این واحد را آزاد پز و بدون مجوز معرفی کردند اما در بررسی از انبار این نانوایی، مقدار قابل‌توجهی آرد یارانه‌ای کشف شد که حاکی از توزیع خارج شبکه آرد یارانه‌ای است.

اصانلو پیرامون رسیدگی به این تخلف گفت: با اختیارات مصوبه سران قوا، این نانوایی به محض مشاهده تخلف، پلمپ و متولیان برای پاسخگویی پیرامون آردهای یارانه‌ای به شعبه تعزیرات حکومتی احضار می‌شوند.

طرح گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی برای عید نوروز و ماه مبارک رمضان از هشتم اسفندماه سال جاری در سطح کشوری آغاز به کار کرده و تا چهارم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ ادامه دارد و روزانه بیش از ۵۰۰ گشت در سطح کشور برای نظارت و رسیدگی به تخلفات در بازار حضور دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۶
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: دسترسی به میوه با کیفیت حق مردم است.
ارزان بودن کالا و خدمات، داشتن شغل مناسب با تجربه و تحصیلات، ازدواج بهنگام، داشتن مسکن مناسب و .....همه اینها حق مردم است پس چرا این حقوق رو ادا نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا همه چیز رو گردن دشمن میندازین؟؟ چرا افراد ناکارامد بیسواد مفتخور رو از دایره مدیریتی بیرون نمیندازین؟؟؟
چرا مدیران و مسئولین چاپلوس و متملق و متظاهر و تمامیت خواه رو که فقط به فکر منافع خودشون و خانوادشون و هم فکرانشون و هم محفلاشون و همسفره هاشون هستن از ادارات و نهادها و سازمان ها بیرون نمیندازین؟؟
چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
اینایی که ذکر کردید جزو قسمتهای سانسور شده قانون اساسیه و کسی نباید سراغ اونا رو بگیره
کی گفته ؟ مردم باید میوه بی کیفیت بخورند ...........!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
مه لقا خانم
قبلا داشتن حق مسکن و داشتن خودرو و زندگی راحت و تحصیل رایگان و تغذیه خوب حق همه مردم بود الان تمام این ها حق مسولین و اقازادها است و مردم حق فقر و تحریم و نداری را به طور کامل دارند و به گفته نماینده مجلس مردم حق اعتراض دارند و ان هم فقط به امریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
خدا بیامرزه قبلا رو
آب و گاز و نفت مجانی هم حق مردم بود تازه دلخوش به این چیزها نباشید ما معنویات شمارا میکنیم
میادین میوه بخصوص میادین درکه،اوین،ولنجک که شخصا شاهد هستم،عمدتا میوه های درجه سه عرضه می کنند.
چرا انقدر غر میزنید... به مسیولین وقت بدید تازه 43 سال گذشته چند سال دیگه وقت نیاز دارن و انشالا فرزندان مسیولین محترم ایران را مسازند اگر مردم بزارن و از منابع ایران کمتر استفاده کنند...
اقای ریییس مردم هیچ حقی ندارند واز این بابت اصلا خود را ناراحت نکن .
میوه با کیفیت صادر عربهای حوزه خلیج فارس
پس مونده ها را میدن ایرانی ها
پول کشور که بی ارزش بشه همینه
همسانسازی حقوق بازنشستگان هم حق بازنشستگان است و کو گوش شنوا
خیلی با نمک بود.... ممنونم. یه لبخندی رو لب اومد.

حق مردم... ؟؟؟؟!!!

مردم ایران تنها چیزی که ندارن حق هست... ما کلاً حق زندگی مثل آدم رو نداریم... هر حقی هست برای حضرات و آقازاده ها هست. ان شاء الله جایی حق مون رو ازتون میگیریم که راه در رو نداشته باشه...
نه بابا مردمی باقی مانده در این ابر تورم
حق مردم خلاصه شده به نون و میوه و مواد غذایی...........
همه چی حق مردم است ولی شما این حق را از مردم گرفتید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی