بازدید 3658
۷

واکنش وزیر به عرضه خودرو بدون ضابطه خودروسازان

وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره عرضه بدون ضابطه خودرو در شرکت ایران‌خودرو به شرکت‌های تابعه گفت: چنین مواردی تخلف است و من آن را پیگیری می‌کنم.
کد خبر: ۱۱۶۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵ 13 March 2023

به گزارش «تابنناک»، سیدرضا فاطمی امین در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در حاشیه پاسخگویی مستقیم وزرا به درخواست‌های مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری درباره عرضه بدون ضابطه خودور به شرکت‌های تابعه گفت: عرضه خودرو از طریق قرعه کشی و ثبت نام در سامانه یکپارچه انجام می‌شود و موارد قبلی که مربوط به واگذاری خودروی هایما بود، نیز بازگردانده شده است.

وی افزود: امروز نوبت بندی ثبت نام کنندگان برای خودرو‌های وارداتی انجام می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره افزایش قیمت‌های اقلام شب عید گفت: در حال حاضر بازار ملتهب ارز روند کاهشی به خود گرفته و در برخی اقلام این کاهش را شاهد هستیم البته همه کاهش‌ها ناشی از کاهش نرخ ارز نیست و در هفته جاری و هفته آینده همچنان قیمت‌ها کاهشی خواهد بود و فضا بهتر می‌شود.

فاطمی امین در پاسخ به این سوال که برخی اقلام به بهانه بالا رفتن قیمت ارز افزایش یافت، افزود: راه حل کنترل قیمت‌ها بدون تأثیر از تغییر نرخ ارز این است که یک نظام شفاف فروشگاهی وجود داشته باشد که این طرح را شروع کرده ایم و تا اواسط سال آینده به جایی می‌رسیم که می‌توانیم بر بازار‌هایی مانند خواربار، موبایل و بازار‌های اینچنینی به طور سامانه‌ای نظارت کنیم و بر تراکنش‌ها مسلط شویم.

وزیر صمت با بیان اینکه ارز، اقتصاد ما را از ۶ مسیر تحت تأثیر قرار می‌دهد، گفت: ما این مسیر‌ها را شناسایی کرده و برای هرکدام یک راه حل طراحی کردیم به طور نمونه در بحث واردات مواد معدنی، قاعده گذاشتیم هر مواد معدنی که بیش از یک میلیون دلار واردات دارد، باید ساخت داخل باشد و این کار را آغاز کردیم و طبیعتا این امر زمان بر است و در سایر موارد هم متمرکز هستیم و برای حل آن‌ها برنامه داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
کجای دنیا برای فروش خودرو همچین سیرکی راه میندازن؟ یه مشت آشغال از رده خارج بی کیفیت رو با چند برابر قیمت جهانی به مردم بدبخت میندازین ادعاتون هم میشه
خودتون نامه ميزنيد بعد تكذيب ميكنيد گندش كه بلند ميشه دنبال يتيم ميگرديد همه كاسه كوزه ها رو سرش بشكنيد
عرضه نداری عرضه ی خلاف خودروسازان را پیگیری کنی!!
آقای وزیر درب پشتی کارخونه رو ببند خودرو خارج نشه!
وزیر و رییس جمهور و مجلس در این کشور دکور هستند به معنی واقعی
شما خودتون رو به زحمت نندازید بازم توافق میشه خودش درست میشه . شما نون و بوقلمونتان را میل بفرمایید سرد نشود !
ببخشید هم خودرو سازی را نابود کردید هم بورس را......معذرت خواهی وزیر چه دردی را درمان میکنه الان هم که همه یاد گرفتن معذرت میخوان
معذرت خواهی مساوی با استعفا مساوی با تکرار نکردن اشتباه باید باشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها