بازدید 3066

وعده بودجه ویژه مجلس به کمیته المپیک برای بازیهای هانگژو

می‌دانیم برای حضور خوب در این رویداد‌ها، این اعتبار جوابگوی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک نیست. به فدراسیون‌ها و ورزش‌های قهرمانی نیز توجه داریم. برای رشته‌هایی که می‌توانیم کسب سهمیه در المپیک کنیم و مدال‌آور هستند، در بحث بودجه نگاه خاص‌تر به آنها خواهیم داشت
کد خبر: ۱۱۶۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱ 12 March 2023

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در خصوص  بودجه کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک در آستانه بازی‌های آسیایی، گفت: برای بازی‌های آسیایی هانگژو در سال آینده اعتباراتی توسط دولت پیشنهاد داده شده است. مسئولان کمیته ملی المپیک و پارالمپیک نیز جلساتی داشته‌ و بیان کردند این اعتبارات پاسخگوی نیازهای آنها نیست و با توجه به هزینه‌های ارزی بالا و پیش‌بینی‌هایی که باید انجام شود، کافی نیست.

این نماینده مجلس افزود: برنامه داریم که بتوانیم کمک ویژه‌ای برای المپیک و پارالمپیک انجام بدهیم، اما اینکه الان عدد و رقم دقیقی را اعلام کنم، نیاز به زمان دارد و باید صبر کنید تا ان‌شاءالله سال جدید آن را اعلام می‌کنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این نیاز را جدی ارزیابی می‌کنیم و می‌دانیم برای حضور خوب در این رویداد‌ها، این اعتبار جوابگوی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک نیست. به فدراسیون‌ها و ورزش‌های قهرمانی نیز توجه داریم. برای رشته‌هایی که می‌توانیم کسب سهمیه در المپیک کنیم و مدال‌آور هستند، در بحث بودجه نگاه خاص‌تر به آنها خواهیم داشت و در آنجا اعتبارات برای فدراسیون‌هایی است که این شانس را دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار