بازدید 5174

شکست بدموقع اینترمیلان با گل پسر مالدینی!

کد خبر: ۱۱۶۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱ 11 March 2023

در آغاز هفته بیست‌و‌ششم سری A ایتالیا، شب گذشته (جمعه) تیم فوتبال اینتر از ساعت 23:15 به وقت تهران میهمان اسپتزیا بود و این بازی را با نتیجه 2 بر یک به میزبان خود باخت.

اینتر در حالی بازی را باخت که در دقیقه 13 بازی می‌توانست توسط لائوتارو مارتینس از روی نقطه پنالتی به گل برسد، اما ستاره آرژانتینی این فرصت را هدر داد و اینتر در دقیقه 55 تاوانش را داد زمانی که دنیل مالدینی، فرزند اسطوره میلان یعنی پائولو مالدینی که به‌صورت قرضی برای اسپتزیا بازی می‌کند، گل نخست را برای تیم میزبان به ثمر رساند.

در دقیقه 83 روملو لوکاکو کاری را که لائوتارو نتوانست انجام دهد، با موفقیت انجام داد و گل تساوی اینتر را از روی نقطه پنالتی زد هرچند تنها چهار دقیقه بعد همین کار توسط امبالا انزولا مهاجم اسپتزیا تکرار شد تا تیم میزبان دوباره از نراتزوری پیش بیفتد.

 

در نهایت بازی با نتیجه 2 بر یک به سود اسپتزیا خاتمه یافت تا اینتر با قبول هشتمین شکستش در این فصل سری A آماده سفر به پرتغال و رویارویی با پورتو، تیمِ مهدی طارمی در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

اینتر در حال حاضر با 50 امتیاز همچنان پس از ناپولی تیم دوم جدول سری A است، اما در صورت پیروزی لاتزیوی رده سومی، شاگردان سیمونه اینزاگی این رده را از دست خواهند داد.

امروز سه بازی دیگر در سری A برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

 

امپولی - اودینزه

ناپولی - آتالانتا، ساعت 20:30 (به وقت تهران)

بولونیا - لاتزیو، ساعت 23:15

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست