بازدید 4015
۴

عجز تاج در آزادی میلیون‌ها دلار پول ایران در AFC

کد خبر: ۱۱۶۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵ 11 March 2023

ممکن است بخشی از پولی که نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم، آزاد شود! این جمله مبهم تازه‌ای از سوی مهدی تاج است که در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال وعده وصول مطالبات فدراسیون و باشگاه‌ها از کنفدراسیون فوتبال آسیا را داده بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی تاج اعتراف کرده است که در آزادسازی میلیون‌ها دلار پول فوتبال ایران در ای اف سی ناکام و عاجز بوده است: «ما نتوانستیم AFC را متقاعد کنیم تا پول پرسپولیس که حدود سه میلیون دلار و پول استقلال که حدود 500، 600 هزار دلار است را بگیریم.»

عجز تاج در آزادی میلیون‌ها دلار پول ایران در AFC

استقلال و پرسپولیس با مشکلات مالی سنگینی دست به گریبان هستند و باشگاه آبی پایتخت در آستانه محرومیت تاریخی از سوی فیفا به دلیل عدم پرداخت قرارداد و غرامت آندره‌آ استراماچونی است. البته مطالبات قرمزپوشان چندین برابر پول استقلال در تشکیلات قاره‌ای فوتبال است.

تاج با بیان این جمله خاطرنشان کرد: مبلغی که ما نزد AFC داریم نیز قابل ملاحظه است. بخشی از این پول‌ها را برای فدراسیون و باشگاه‌ها می‌توانیم آزاد کنیم. به هر حال تحریم‌ها، تأثیر خودش را دارد، یعنی اینها نگران هستند که مبادا خود AFC هم در تحریم‌ها قرار بگیرد. من با توجه به پُستی که دارم، با مسئولان کنفدراسیون آسیا جلسه گذاشتم. آنها می‌گویند که اگر بالای سند مالی نام ایران نوشته شود، مشمول این تحریم می‌شود. این یک گرفتاری است که آن را هم در فیفا و هم در کنفدراسیون آسیا داریم و فدراسیون و باشگاه‌ها درگیرش هستند. البته یک راه‌حل‌هایی وجود دارد و یک پولی ممکن است آزاد شود و به قطر بیاید. این امکان وجود دارد، منتهی قطر باید از بانک مرکزی‌اش مجوز بگیرد که بتواند این پول را برای ما آزاد کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
میگم دولت هم این همه قول داده که برای آزادسازی پول های بلوکه شده ایران فلان و بهمان می کند ولی با این همه اختیارات و قدرت هنوز نتوانسته، آیا برای دولت ناتوان هم اینگونه تیتر می زنید
عجز دولت....
بابا چرا نمیخواهید بفهمید که تاج و امثالهم نه درد این ملت را می فهمند نه قدمی برای آنها بر میدارند ! این جماعت فقط و فقط به فکر خودشان و جیبشان و اعوان و انصارشان هستند وقتی ماهیانه میلیاردها تومان درامد دارند چرا باید جایگاهشان را به خطر بیاندازند ؟
ذلتی از این بالاتر هم مگه داریم!
حتما انتظار دارین پرسپولیس بیاد طلب استرا و باشگاه کیسه رو بده اهای پرسپولیسیها دعا کنین ای اف سی طلب پرسپولیسو نده چون به محض ازاد سازی تمام پول به طویله کیسه و خرج کیسه کشا میشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر