بازدید 4227
۱

تاج: برای سرمربی خارجی از جایی پول نگرفتم

کد خبر: ۱۱۶۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴ 10 March 2023

مهدی تاج به مذاکرات نهایی با سرمربی اسپانیایی پیشین قطر واکنش نشان داد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ رییس فدراسیون فوتبال ایران درباره نیمکت تیم ملی و بحث حضور فلیکس سانچس گفت: فردا 20 اسفند است و تمام تلاش ما این است که به آن وعده‌ای که داده‌ایم، عمل کنیم. شما از محدودیت‌هایی که وجود دارد، مطلع هستید. محدودیت‌ها این است که خودم تمام تلاشم را در AFC و فیفا انجام دادم و در ابتدا نیز سراغ منابع داخلی نرفتم. واقعیت این است که فوتبال الان با منابع داخلی اداره نمی‌شود و ما پولی از وزارت ورزش نمی‌گیریم و اگر هم گرفته باشیم، فقط بابت جام جهانی بوده است که تقریباً 2.5 برابر نیز روی آن گذاشتیم و خرج جام جهانی کردیم. منتهی باید قوانین کشور را رعایت کنیم.

تاج: برای سرمربی خارجی از جایی پول نگرفتم

امیدوارم فردا سرمربی خیلی خوبی روی نیمکت تیم ملی بنشیند

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: به هر صورت ما برای آوردن سرمربی نمی‌توانیم خیلی معطل این شویم که این پول آزاد شود یا نه، چون منابع فدراسیون برای آوردن یک سرمربی خوب کافی است، ولی اگر ما منابع را ببینیم، یک پرونده‌ای مثل ویلموتس، استراماچونی، برانکو و ... ایجاد می‌شود. در همین شرایط هم یکی مثل پرونده ویلموتس برجسته می‌شود. همین الان باشگاه استقلال واقعاً درگیر پرونده استراماچونی است و باید مبلغ زیادی بدهد. این بار نباید این مسیر را برویم، به لحاظ اینکه من شک ندارم اگر سرمربی هم نخواهد این کار را انجام بدهد، کسانی در داخل کشور هستند که خط می‌دهند و می‌گویند که «تو بیا و بعد از دو ماه که پولت را نگرفتی، فسخ یک‌طرفه کن». قانون فیفا و AFC نیز می‌گوید هر نوع قراردادی که منعقد کنید و نتوانید سرِ دو ماه پول را بدهید، فقط یک اظهارنامه به شما می‌دهند و بعد از آن باید پول بازیکن یا مربی را به طور کامل بپردازید. ما این محدودیت‌ها را داریم، ولی با تمام این محدودیت‌ها امیدوارم فردا یک سرمربی خیلی خوبی روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

 

الان برای هدایت تیم ملی هم گزینه داخلی هست و هم گزینه خارجی

تاج وی در واکنش به طرح این موضوع که به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی خارجی است، گفت: الان هم گزینه داخلی هست و هم گزینه خارجی. ضمن اینکه به طور مفصل در این باره صحبت کردم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قبل که گند زدی وای به حال ما با این خارجی آوردن....خارجی خوب رو برای پایه بیار
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار