بازدید 3433

داور زن ایرانی به مسابقات فوتبال تاجیکستان رفت

  رئیس هیات فوتبال قزوین گفت: با دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی «فاطمه نصیری» از داوران استان صبح امروز (چهارشنبه) برای داوری رقابت های فوتبال بانوان آسیای مرکزی (کافا) راهی تاجیکستان شد.
کد خبر: ۱۱۶۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸ 09 March 2023

به گزارش «تابناک»، «حسین باجیوند» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت‌های فوتبال جوانان بانوان آسیای مرکزی (کافا) از امروز تا ۲۶ اسفند در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار می‌شود و نصیری به عنوان داور وسط در این مسابقات سوت خواهد زد.

وی بیان کرد: چهار کشور ایران، ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان در این مسابقات شرکت کرده‌اند و حضور یک داور قزوینی به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها موجب افتخار برای جامعه داوری و بانوان استان است.

رئیس هیات فوتبال استان قزوین در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: «طاهره کشتیرانی» نایب رئیس بانوان هیات فوتبال استان به عنوان مدیر تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در رقابت‌های بنگلادش حضور دارد و در جایگاه مدیر تیم ملی ۱۵ اسفند راهی مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا در بنگلادش شد.

وی افزود: تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال بانوان ایران با تیم‌های ترکمنستان و بنگلادش هم گروه است و امروز در نخستین دیدار خود به مصاف ترکمنستان می‌رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها