بازدید 2206

دلایل کشمکش‌های نظام ما با نظام سلطه

فرمانده کل ارتش گفت: یکی از بزرگ‌ترین دلایل کشمکش‌های نظام ما با نظام سلطه، موضوع استقلال طلبی و عدم وابستگی به آن‌هاست.
کد خبر: ۱۱۶۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸ 07 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین اختتامیه هشتمین دوره رزم مقدماتی مشترک جامعه پذیری دانش پژوهان آموزشگاه‌های درجه‌داری ارتش که در مرکز آموزش درجه‌داری حضرت جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش برگزار شد، با تبریک ایام شعبانیه و میلاد با سعادت امام زمان(عج) اظهار داشت: خداوند بزرگ را سپاسگزارم که توفیق داد در جمع شما جوانان با انگیزه و رشید در این مرکز آموزشی باشم و از صمیم قلب ورود شما را به صف ارتشیان جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف نظام سلطه علیه کشور و انقلاب اسلامی، آسیب زدن به استقلال، استحکام و وحدت ملت ایران است.

فرمانده کل ارتش، با بیان اینکه دشمنان، استقلال و عزت کشورها را برنمی‌تابند، تصریح کرد: نظام سلطه کشورهای دیگر را تابع و گوش به فرمان خود می‌خواهد و نمی‌خواهد کشورها برای خود تصمیم بگیرند، بلکه می‌خواهد وابسته به او باشند.

امیر سرلشکر موسوی، استقلال طلبی ملت ایران را یکی از مهمترین ویژگی‌های آنها دانست و گفت: یکی از بزرگ‌ترین دلایل کشمکش‌های نظام ما با نظام سلطه همین موضوع استقلال طلبی و عدم وابستگی به آنها و اقتدار روز افزون ایران است.

وی با تاکید بر هوشیاری هر چه بیشتر در مواجهه با توطئه‌های دشمنان در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها خاطرنشان کرد: با تمهیدات اطلاعاتی، عملیاتی و با حضور هوشمندانه نیروهای مسلح در مرزهای کشور، امنیت کامل در تمامی مرزها حاکم است.

سرلشکر موسوی با گرامیداشت یاد شهیدان دفاع از استقلال و تمامیت ارضی و خطاب به دانش‌پژوهان مرکز آموزش درجه‌داری افزود: درجه‌داران عزیز ارتش از مهمترین ارکان آمادگی دفاعی ارتش جمهوری هستند که در هزاران کیلومتر دورتر، امنیت مرزها و مردم شریف ایران را تامین می‌کنند و شما جوانان، برای ادامه زندگی، راه عزت و افتخار پیشکسوتان و مدافعان امنیت و آرامش مردم را انتخاب کرده‌اید که این نشان دهنده اوج بصیرت و از خودگذشتگی شما عزیزان است.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: شما جوانان در راهی قدم گذاشتید که طلایه‌دار آن ۴۸ هزار شهید گلگون کفن ارتش جمهوری اسلامی ایران است. شما پای در راه آن امیر بصیر و فداکار یعنی صیاد شیرازی گذاشته‌اید. شما مشی شهیدان بابایی و ستاری را برگزیده‌اید.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه افزود: شما رهرو راهی هستید که شهید همتی بر عرشه ناو همیشه قهرمان پیکان، حقیقت این راه را فریاد زد. دشمنان ما وقتی که جوانان را اینگونه پشت در پشت هم در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌بینند به خشم می‌آیند و با انواع توطئه‌ها و ترفندها سعی در مایوس کردن جوانان ما و کم ارزش نشان دادن دستاوردهای نظام دارند.

وی خاطرنشان کرد: از میان هزاران جوانی که در یک میدان مسابقه نفس‌گیر نیت ورود به ارتش جمهوری اسلامی ایران داشتند تنها شما پذیرفته شدید تا در مسیر عزت آفرین سربازی، چشم امید رهبر عزیز و ملت شریف ایران باشید.

فرمانده کل ارتش افزود پوشیدن لباس سربازی مختص اولیای الهی است و حضرت امیرالمومنین علی ( ع) انتخاب شما را چنین ترسیم می‌فرمایند؛ «فَالْجُنُودُ بِإِذْنِ الله حُصُونُ الرَّعِیَّةِ وَ زَیْنُ الْوُلَاةِ وَ عِزُّ الدِّینِ وَ سُبُلُ الْأَمْنِ وَ لَیْسَ تَقُومُ الرَّعِیَّةُ إِلَّا بِهِمْ»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر