بازدید 11325
مهاجمان تعویضی آبی کولاک کردند

تراژدی تکراری قلعه‌نویی جلوی استقلال؛ بازهم جنجال پنالتی، بازهم گل وقت اضافه! / مجیدی و ساپینتو ندارد، گل‌گهر می‌بازد

داستان قلعه‌نویی و استقلال دارد به یک تراژدی عجیب برای این مربی در تیم گل‌گهر تبدیل می‌شود؛ او بار دیگر مغلوب باشگاه سابقش شد و باز هم وقت اضافه و پنالتی جنجالی نقش اول این شکست را ایفا کرد.
کد خبر: ۱۱۶۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵ 06 March 2023

امیر قلعه‌نویی بار دیگر در دیداری جنجالی و با گل‌های دقایق تلف شده، به استقلال باخت!

به گزارش تابناک ورزشی؛ داستان قلعه‌نویی و استقلال دارد به یک تراژدی عجیب برای این مربی در تیم گل‌گهر تبدیل می‌شود؛ چه روی نیمکت آبی‌پوشان فرهاد مجیدی نشسته باشد یا ریکاردو ساپینتو! او بار دیگر مغلوب باشگاه سابقش شد و باز هم پنالتی جنجالی نقش اول این شکست را ایفا کرد.

تراژدی تکراری قلعه‌نویی جلوی استقلال؛ بازهم جنجال پنالتی، بازهم گل وقت اضافه!

تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر از ساعت 16:45 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود گل‌گهر خاتمه یافت.

آرمین سهرابیان در دقیقه ۲۴ زننده تک گل شاگردان قلعه‌نویی در نیمه اول بود اما استقلال با دو گل در دقایق ۹۱ و ۱۰۰ بازی باخته را برد.

ترکیب اولیه دو تیم

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری.

ترکیب گل‌گهر: محمدحسین اکبر منادی، شایان مصلح، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری، مهران گلزاری، امین پورعلی، نوید عاشوری، مرتضی تبریزی، رضا شکاری و محمدرضا حسینی.

شرح گل‌های بازی

گل برای گل‌گهر توسط سهرابیان در دقیقه 24: رضا شکاری از سمت چپ به داخل محوطه جریمه نفوذ کرد و با عبور از سیلوا و حسینی، با یک بغل پا توپ را به آرمین سهرابیان سپرد و مدافع گل‌گهر با یک ضربه آرام دروازه خالی استقلال را باز کرد.

تراژدی تکراری قلعه‌نویی جلوی استقلال؛ بازهم جنجال پنالتی، بازهم گل وقت اضافه!

گل اول برای استقلال توسط میرزایی در دقیقه ۹۰+۱: آرمان رمضانی از داخل محوطه جریمه توپ را روی هجده قدم برای رضا میرزایی آماده کرد و هافبک استقلال با یک بغل پای دقیق توپ را دور از دست‌های اکبر‌منادی به داخل دروازه فرستاد.

گل دوم برای استقلال توسط یامگا در دقیقه ۱۰۰ : کوین یامگا ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد تا استقلال پیروز میدان باشد.

 

لحظات حساس:

دقیقه 5: اولین موقعیت جدی بازی را استقلالی ها روی دروازه گل گهر ایجاد کردند و ضربه سر بازیکنان این تیم با دخالت مدافعین تیم میهمان به کرنر فرستاد شد.

دقیقه 6: شوت خطرناک مهدی قائدی از نزدیکی‌های نقطه پنالتی با واکنش اکبر منادی به تور نرسید.

دقیقه ۸: محمد محبی با یک حرکت سریع و تکنیکی مدافع گل گهر را از پیش رو برداشت و ضربه او چیزی نمانده بودل اول بازی را رقم بزند. اما این موقعیت هم برای استقلال به کرنر ختم شد.

دقیقه ۲۵: ضربه مرتضی تبریزی از داخل محوطه جریمه می توانست گل‌گهر را خیلی زود به گل دوم هم برساند اما این بار حسینی و مدافعین استقلال مانع شدند و این ضربه خطرناک به کرنر رفت.

دقیقه ۴۰: شوت آرش رضاوند از روی یک ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه گل‌گهر, با فاصله یک متری از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۴۳: شوت از راه دور مهران گلزاری با واکنش حسینی برگشت داده شد و در ریباند شکاری در موقعیت آفساید توپ را به اوت زد.

دقیقا ۴۴: شوت مهدی قایدی از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه 47: موقعیت گلزنی برای استقلال که یکبارتوپ توسط مدافع دور شد و پس از آن شوت مهاجم استقلال از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقا 54: شوت سرکش جعفر سلمانی با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه ۵۰: ضربه خطرناک سعید مهری با واکنش اکبر منادی به بیرون فرستاده شد.

دقیقه ۶۵: شوت سرکش سعید مهری با فاصله زیاد اما به شکل خطرناک به اوت رفت.

دقیقا ۸۵: اکبر منادی با واکنش دیدنی خود مانع از گل شدن ضربه سر آرمان رمضانی روی پای تماشایی و دقیق محبی شد.

دقیقه ۹۵: بازی بعداز اعلام پنالتی روی مهاجم استقلال، هفت دقیقه با جنجال و اعتراض بازیکنان و نیمکت گل‌گهر گذشت اما بنیادی فر تصمیم خود را تغییر نداد.

دقیقه ۱۰۰: اریک باگناما با دریافت کارت قرمز به دلیل هل دادن داور در اعتراضات کارت قرمز گرفت و اخراج شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲
مجیدی و ساپینتو ندارد. گل گهر بازانده میشود.
پنالتی نبود داور اشتباه کرد
وبا هم داور به نفع استقلال پنالتی گرفت
همه دیدند که آن صحنه اصلا خطا نبود
هرکاری میکنند که پرسپولیس قهرمان نشه ولی موفق نخواهندشد
تعویض های اشتباه تیم شهرستانی وداوری بسیار شبهه دار علت باخت گل گهر بود با بیرون کشیدن عاشوری میانه میدان به استقلال داده شد
بیخود شلوغش نکنید . پنالتی کاملا مشخص بود .حسینی روی بابایی خراب شد و ران پای بابایی رو از پشت زد. کاملا مشخص است . کل باری هم که زیر فشار بود گل‌گهر ، شلوغ بازی کار همیشه اینهاست و بار اولشون هم نیست . استقلال کاملا فوتبالی برد و مزد حمله همه جانبه تا لحظه آخر رو گرفت . گل گوهریها هم جای گریه کردن سعی کنند بازی کنند نه اینکه یک اتوبوس پارک کنند جلو دروازه . این دفعه ساپینتو هم کنار زمین نبود که کمکهای گل گهر دنبال درست کردن حاشیه باشند براش .
باختن گریه نداره انشالله بازیهای بعدی . زورتون به استقلال نمی‌رسه فشار نیارید به خودتون زیاد، فشار خونتون می‌ره بالا .
اصلا پنالتی نبود!!!!!! باز هم استقلال با سهمیه پنالتی برنده شد...... چقدر مضحک و خنده دار بود این پنالتی!!!! بنده خدا اقای قلعه نویی..... چه خنده های معنا داری داشتن
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
یکی این هموطن کانادایی رو بگیره هی میره میاد کامنت میگذاره و جالبه تایید میشه ولی کامنت ما تا حالا توی تابناک تایید نشده
پنالتی برای استقلال وقتی صحنه سازی کاملاً مشخص است پنالتی نگرفتن برای استقلال عجیب است !
والا مجری برنامه هم قبل از شما گفت ، ممکن نیست گل‌گهر بدون پنالتی تمام شود ... جالبه مجری و شما هم خبر داشتید
تا پنالتی های کمک معیشتی باشه قطعا تیم گل گهر در برابر کیسه شکست خواهد خورد.
البته با کمک داوری و به نا حق برنده میشه اینم ذکر کن تیتر بدی زدی
یار دوازدهم تیم اینبار هم نتیجه بازی را به نفع استقلال تغییر داد
موقعی 80 دقیقه بخوای اتوبوسی دفاع کنی بالاخره یک جایی یکی اشتباه میکنه و یک روزنه ایی باز میشه و تمام.
این تیم مکتبش مکتب پنالتی سهمیه ایه،بازی یک هیچ باخته رو داور الیت کشور با سوتهای کاملا اشتباهش ۲بریک به نفع تیم عشق پنالتی کردد،از سال گذشته که افشاریان رییس کمیته داوران شده تا حالا تعداد پنالتی هایی که یامکا زده به تنهایی بیشتر از کل بازیکنای لیگه،،این تیم بدون سهمیه پنالتی همون دسته ۳
طبق نظر کارشناسای داوری هر دو گل استقلال مشکل داشتند
قلعه نویی آدم زرنگی پلهای پشت سرش راخراب نمیکند
مهندسی لیگ واقعیتی که دیگر نیازی به مخفی کاری برای ان نمی بینند و بسیار واضح و اشکارا تیم های شهرستانی را فدا می کنند واقعا برای من مشخص نیست که چرا هر سال که این موارد بد تر اسال قبل تکرار می شود چرا تیم های شهرستانی دست به دست هم یک گروه هماهنگ برای مقابله با این دو تیم تشکیل نمی دهند و در مقابل این ناداوری ها و احکام عجیب و غریب کمیته انضباطی موضع یکسان و قدرتمندی داشته باشند برای نمونه برای کسب امتیاز پرسپولیس در بازی هفته قبل به صورت هماهنگ شده اول با احکام کمیته انضباطی چند بازیکن تاثیر گذار سپاهان را محروم کردند و در تکمیل فرایند مهندسی به کمک داور در بازی هوادار و سپاهان باقیمانده بازیکنان تاثیر گذار سپاهان را کارت باران کردند و دبا این کار سپاهان از پیش در مقابل پرسپولیس بازنده می باشد چون تیم ان قبل از بازی نابود شده است
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
جهت اطلاعت هیچ بازیکنی از سپاهان از بازی با پرسپولیس محروم نشد جناب دروغگو،،اگرم میشد اقای تاج وساکت با یه تلفن حلش میکردند
گلگهر نباخت تیم داوری باخت بد هم باخت کمیته داوران باخت و کمیته انضباطی باخت در بازی سپاهان و هوادار نیز داور برای مشتی پول شرافتش را فروخت و هر چه توانست به بازیکنان سپاهان کارت داد
پنالتی از این‌واضح تر هم مگه داشتیم داره با زانو به پشت پای بازیکن استقلال ضربه میزنه
سلام
فکر کنم اشتباه گرفتین با لنگ خودتون دقیقه 90 گل پینالتی یادتون رفت با سپاهان بازی کردید چندتا پینالتی گرفت داور میشه بگید
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی