بازدید 2604

پلیس: وقوع روزی ۱۷۰۰ تصادف در تهران

امروز در تهران روزانه ۲۰ میلیون سفر هم انجام می‌شود و میانگین ۱۷۰۰ تصادف روزانه را داریم، این‌ها مواردی است که باید همه دستگاه‌ها برای آن اقدام و در واقع به وظایف خود عمل کنند.
کد خبر: ۱۱۶۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶ 06 March 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از آماده‌باش و تمهیدات ترافیکی پلیس برای جشن نیمه شعبان، ترافیک شب عید، پنجشنبه و جمعه آخرسال و ایام نوروز خبر داد.
 
 سردار محمدحسین حمیدی در نشست خبری که امروز در مقر مرکزی پلیس راهور برگزار شد، گفت: تهران شهری است که بیش از ۶۰ سال است که درگیر ترافیک و آلودگی هواست و حل آن مساله‌ای نیست که یک دستگاه بتواند آن را حل کند و تمام دستگاه‌ها باید برای حل آن دست به دست هم بدهند.
 
وی ادامه داد: امروز در تهران روزانه ۲۰ میلیون سفر هم انجام می‌شود و میانگین ۱۷۰۰ تصادف روزانه را داریم، این‌ها مواردی است که باید همه دستگاه‌ها برای آن اقدام و در واقع به وظایف خود عمل کنند.
 
حمیدی با بیان اینکه پلیس تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را برای جشن‌های نیمه شعبان، ترافیک شب عید، ترافیک پنجشنبه و جمعه آخرسال و ایام تعطیلات نوروزی در نظر گرفته است. ما توانستیم در دو هفته اخیر ترافیک را در مقایسه با قبل کاهش دهیم اما در دو هفته باقی مانده احتمال افزایش ترافیک با توجه به پیش‌بینی بارندگی و همبنطور نمایشگاه‌های فصلی وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی