بازدید 3885
۷

نوک پیکان کیهان به سمت برخی روزنامه نویسان

به نظر می‌رسد مراجع قضایی و امنیتی با احضار و بازجویی از منتشرکنندگان این اتهام پراکنی‌های مشابه بتوانند سرنخ‌هایی از اتاق عملیات فتنه اخیر به دست آورند؛ فتنه‌ای که مأموریت قانونی آن، ترور شخصیت نظام توسط یگان رسانه‌ای فتنه اخیر است.
کد خبر: ۱۱۶۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸ 06 March 2023

به گزارش «تابناک»، روزنامه کیهان نوشت: اقدام هماهنگ رسانه‌های زنجیره‌ای غربگرا در متهم کردن نظام و نیروهای مذهبی و ضمناً تبرئه دشمنان ملت ایران از دخالت در فتنه «مسموم‌سازی»، این گمانه‌ را که سرویس‌های جاسوسی بیگانه پشت سر سناریوی اخیر قرار داشته‌اند، تقویت کرده است.
 
اخیراً عناصر متعددی مانند عباس عبدی در اعتماد و عباس آخوندی در شرق تلاش کردند تا کاملاً دشمنان ملت ایران را در ماجرای «مسموم‌سازی مدارس» تبرئه کنند و در عوض بدون کمترین سند و مدرک و دلیل، نیروهای مذهبی و نظام را متهم نمایند.
 
بعد از آن هم صادق زیباکلام در مهمل‌بافی مشابهی نوشت: جمهوری اسلامی که از نظر اطلاعاتی و امنیتی آن‌قدر توانمند است که اگر کسی در هرجای دنیا حرکتی علیه ایران انجام دهد بلافاصله شناسایی می‌شود اما خیلی عجیب است که یک دو جین مدرسـه با این مشکل روبه رو شده‌اند و رئیس نیروی انتظامی می‌گوید باید رسیدگی کنیم؛ آموزش و پرورش می‌گوید باید رسیدگی کنیم، اما از تنها چیزی که خبری نیست رسیدگی است.»
 
در همین حال روزنامه هم میهن در تحلیل مشابهی نوشت: « باور کردنی نیست که به مدت ۳ ماه افرادی می‌توانند با امکاناتی که قطعاً از دسترس عموم به دور است چنین مخفیانه و در میان روز به مدرسه‌های دخترانه با ممنوعیت ورود آقایان برسد و بی‌صدا منفجر شود و فاجعه بیآفریند و هیچ‌کس چیزی ندیده یا به کسی مشکوک نشده باشد و در این همه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و سیاسی و عقیدتی کسی باخبر نباشد. این‌جاست که مشابهت حرکت اجتماعی اخیر و استقرار طالبان در افغانستان روشن می‌شود...
 
اگر اینجا افغانستان بود سخنگوی مربوط به رسانه می‌آمد و با صراحت می‌گفت ما کردیم و خوب کردیم و باز هم می‌کنیم ولی اینجا افغانستان نیست. در دوره صفویه علمای بزرگ اعلام کردند که سلطنت صفوی متصل به ظهور خواهد شد و این دروغ را آن‌قدر گفتند که سازندگان آن هم باور کردند و در نهایت بر شاه سلطان حسین آن رفت که رفت. شرایط امروز ایران، عقلا را از تکرار تاریخ نگران می‌کند مخصوصاً که آنجا پای محمود و اشرف افغان در میان بود و امروز روح طالبان».
 
به نظر می‌رسد مراجع قضایی و امنیتی با احضار و بازجویی از منتشرکنندگان این اتهام پراکنی‌های مشابه بتوانند سرنخ‌هایی از اتاق عملیات فتنه اخیر به دست آورند؛ فتنه‌ای که مأموریت قانونی آن، ترور شخصیت نظام توسط یگان رسانه‌ای فتنه اخیر است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۷
متهم اصلی در بی اعتمادی مردم خود حاج حسین کیهانی است .
جالبه کیهان هیچ وقت از دزدی و غارت روز افزون در تهران حرفی نمیزنه
میدونید روزانه چقدر از پول مردم به عنوان گوشی دزدی میره پاکستان و افعانستان؟ موبایل اونها را هم ما ایرانیها باید بدیم. هر جای این مملکت پر بی کفایتی هست
همه رو اعدام کنید
موضع گیری، کیهان نشون میده که حرفهایی که اونها میزنند کاملا درسته ...
کیهان و بقیه بهتره به چند تا سئوال جواب بدن:
- چرا بعد از سه ماه هیچ خبری نیست و تا دو سه هفته پیش حتی وزیر بهداشت حرف خودش برای عمدی بودن موضوع را پس گرفت ؟
- چرا تو این مدت هیچ کسی از مسئولان پیگیری نمیکرد یهو همه یادشون افتاد ؟

مثل اسیدپاشی های اصفهان تا وقتی که می شد پیگیری نکنند هیچ کاری نکردند آخرش هم یا مثل اون کسی پیدا نمی شه و یا اینکه یکی بطور کاملا داوطلبانه میاد تو تلوزیون اعتراف می کنه از تمام سرویسهای اطلاعاتی و روزنامه های اصلاح طلب پول گرفته این کار رو کنه ... !!!!!!!!!!!
حاج حسین‌شما صحبت های نماز جمعه رو گو‌ش بده تابفهمی اونی که با مدرسه رفتن دختر ها مخالفه کیه.
کیهان توی انزوای خودش یه چیزایی میگه شما جدی نگیرید
احتمالا باید باز به فکر بستن تنگه هرمز باشیم ؟؟

حسین شریعتمداری واقعا" کی هست

که در هر حوزه ایی اظهار نظر میکند

هر چی دلش می خواهد می نویسد

به هر کسی که بخواهد توهین می کند

از همه طلب کار است

با زدن تیتر های مسموم دائما برای کشور هزینه درست می کند

و در هیچ دادگاهی هم محکوم نمی شود

سالهاست بلندگوی یک جمع قلیل رادیکال منزوی محور است

و خودش هم می داند که در سطح جامعه مخاطبی ندارد

برای ما سوال است که این آقا ی حسین شریعتمداری واقعا کیست ؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان