بازدید 3545

توطئه جدید دشمن، جنایت و اقدام ضد بشری است

رئیسی گفت: توطئه جدید دشمن برای ایجاد دلهره در دل دانش‌آموزان، فرزندان عزیز و والدین آنان، جنایت و اقدام ضد بشری است.
کد خبر: ۱۱۶۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷ 06 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست چمهوری، رئیسی در نشست روز یکشنبه هیئت دولت با توجه به گزارش وزیر اطلاعات درباره بررسی و پیگیری مسئله مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی شهرها، اظهار داشت: توطئه جدید دشمن برای ایجاد دلهره در دل دانش‌آموزان، فرزندان عزیز و والدین آنان، جنایت و اقدام ضد بشری است.

رئیس جمهور با تأکید بر لزوم پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع دستگاه‌های مربوط برای رفع نگرانی‌های مردم، تصریح کرد: این اقدام، حلقه‌ای دیگر از زنجیره توطئه‌های دشمن است که برای التهاب‌آفرینی در جامعه و تشویش اذهان عمومی و هراس‌افکنی در دل فرزندان این مرز و بوم انجام گرفته است و باید ریشه‌یابی و با آن برخورد جدی شود.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر اخیر به استان بوشهر و اهمیت نقش دریا در توسعه اقتصادی و ظرفیت کشور دراین زمینه، درآمد فعلی کشور از اقتصاد دریا را غیر قابل قبول دانست و بر لزوم تشکیل کارگروهی برای رصد و هماهنگی فعالیت دستگاه‌ها در اجرای سیاست‌های مربوط به فعال کردن اقتصاد دریا زیر نظر معاون اول، تأکید کرد.

اهتمام جدی برای تحقق وعده‌های دولت و تسریع در ارائه لایحه قانون برنامه هفتم توسعه برای ارسال به مجلس شورای اسلامی از دیگر تأکیدات رئیس جمهور در نشست امروز هیئت وزیران بود.

رئیس جمهور در ابتدای این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه، به‌ویژه ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه‌الله الاعظم، عجل‌ الله تعالی فرجه الشریف، به تبیین جایگاه موعود در ادیان و مذاهب توحیدی پرداخت و گفت: ماه شعبان، بهترین فرصت برای درک وجود حضرت ولی عصر، عجل‌ الله تعالی فرجه الشریف و توسل و توجه به امام حیّ و هدایت‌گر بشریت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار