۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد

بورس فردا دوشنبه ۱۵ اسفندماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
کد خبر: ۱۱۶۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸ 05 March 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، بورس فردا دوشنبه ۲۵ مهرماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید. این اخبار، مهمترین اخبار منتشر شده تا ساعت ۱۵ بود.

۱- نمایندگان مجلس به وزارت صمت اجازه دادند تا به منظور توسعه حمل و نقل عمومی و تنظیم بازار نسبت به ثبت سفارش واردات انواع کشنده، کامیون، اتوبوس، مینی بوس، ون و سواری با عمر کمتر از ۵ سال اقدام کند.
۲- سخنگوی وزارت صمت: بلافاصله پس از پایان ثبت‌نام تمامی اطلاعات متقاضیان بر اساس شرایط اعلام شده بررسی می‌شود و فهرست نهایی احتمالا عصر سه‌شنبه جهت تعیین اولویت خرید، قرعه‌کشی خواهد شد.
۳- نماد معاملاتی شرکت پارس خودرو (خپارس) در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ در تابلو زرد بازار پایه فرابورس ایران بازگشایی می‌شود.
۴- تعلیق نماد معاملاتی تنوین به مدت ۱۰ روزه دیگر (تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۸) تمدید می‌گردد.
۵- مدیرعامل گروه سرمایه‌­گذاری غدیر از عرضه اولیه "وکغدیر" طی روز‌های باقی مانده از سال ۱۴۰۱ خبرداد و گفت: با توجه به اقدامات انجام گرفته و موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار عرضه اولیه شرکت صنایع و معادن غدیر در روز‌های آتی با نماد «وکغدیر» در تابلوی اصلی بورس عرضه می‌شود.
۶- افزایش سرمایه ۶۳ درصدی ولبهمن از محل  آورده نقدی سهامداران مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
۷- وزیر اقتصاد:  از رئیس‌جمهور مهلت خواستیم که در شورای اصل ۴۴ تصمیم‌گیری شود که بتوانیم تا آخر اسفند درخصوص اعطای سهام عدالت به جاماندگان مصوبه قطعی داشته باشیم.
۸- با توجه به گشایش نماد معاملاتی شرکت لیزینگ ایران (ولیز ۱) در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ در تابلو زرد بازار پایه فرابورس لازم به ذکر است محدودیت حجمی خرید (حداکثر تعداد اوراق بهادار در هر سفارش) در نماد معاملاتی شرکت لیزینگ ایران (ولیز ۱) به میزان ۱۰۰، ۰۰۰ سهم می‌باشد.  
۹- پذیرش شرکت گروه خدمات بازار سرمایه الگوریتم با نماد وخارزم در بازار دوم فرابورس ایران
۱۰- قیمت پایه محصولات پلیمری و شیمیایی برای معامله در بورس کالای ایران از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با نرخ ارز ۲۸۳۷۱۷.۵ ریالی اعلام شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس