بازدید 7256
۴
دانشگر تبرئه شد، جریمه نقدی پرسپولیس و سپاهان

محرومیت دو بازیکن مهم سپاهان با حکم فدراسیون

کد خبر: ۱۱۶۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ 05 March 2023

محمد دانشگر مدافع سپاهان در کمال تعجب تبرئه شد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس از سری رقابت‌های جام حذفی سوم اسفندماه برگزار شد و باشگاه سپاهان به دلیل سوء رفتار تیمی (ناشی از اخذ 6 اخطار) و پرتاب اشیاء و چندین مورد مواد محترقه از سوی تماشاگران منتسب و ورود دو نفر از آنها به زمین مسابقه به 2 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت دو بازیکن مهم سپاهان با حکم فدراسیون

همچنین محمد کریمی و یاسین سلمانی، بازیکنان تیم سپاهان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه هر کدام دو جلسه محرومیت از همراهی تیم که یک جلسه آن به مدت 6 ماه تعلیق می‌شود و هر کدام 2 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند. فرشاد احمدزاده، بازیکن تیم سپاهان به دلیل رفتار غیرورزشی به پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه پرسپولیس به دلیل پرتاب اشیاء و یک مورد مواد محترقه به زمین مسابقه از سوی تماشاگران منتسب به پرداخت مبلغ 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در خصوص تخلف انتسابی محمد دانشگر مبنی بر رفتار غیرورزشی نیز با توجه به دفاعیات موجه و موثر باشگاه سپاهان و عدم احراز تخلف حکم بر برائت وی صادر می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بازیکنی که نقش ونگار بر بدن خود دارند کمیته اخلاق از انان بخواهد این نقش و نگارها را بپوشاند. متاسفانه برخی از اینان الگو جوانان ما در ورزش می شوند.
اینگونه نتایج لیگ مهندسی می شود و پرسپولیس قهرمان خواهد شد اگر داوران نتوانستند بصورت منطقی جلو دادن آن را قهرمان کنند کمیته انضباطی جور انها را می کشد و مسیر قرمانی آنها را فراهم می کند
پاسخ ها
محختوم قلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
پیشته
دربازی سپاهان و هوادار داور بازی با کارت های بسیار بازیکنان اصلی سپاهان برای بازی با پرسپولیس را حذف کرد و عملا سپاهان را دست بسته جلوی پرسپولیس فرستادند و کار ناتمام کمیته انضباطی را تمام کردند
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی